خروج ممنوع در فرقه رجوی

0
629

خروج ممنوع در فرقه رجوی +

“ثمره انقلاب مریم رجوی” و “بازهم فرقه تروریستی رجوی”

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و هفتم ژانویه ۲۰۱۸:… لازم به ذکر است که در فرقه ها پنج ممنوعیت اصلی وجود دارد: ۱٫ عشق ممنوع – هر نوع عاطفه خصوصا نسبت به خانواده و نزدیکان ممنوع است. ۲٫ ارتباط ممنوع – تماس با خارج از فرقه خصوصا با اعضای خانواده ممنوع است. ۳٫ انتقاد به رهبر ممنوع – انتقاد و اعتراض به رهبر و نافرمانی … 

خروج ممنوع در فرقه رجوی

محمد علی قدرتی (مستعار)
لینک به منبع

با سلام به دوستان عزیز

این روزها که ما در تیرانا زندگی می کنیم شاهد جداشدن نفرات زیادی هستیم که از اسارت فرقه رجوی نجات پیدا می کنند. ولی واقعیت اینست که در فرقه رجوی قانون خروج ممنوع وجود دارد و جدا شدن از این فرقه اصلا کار راحتی نیست.

شاهد بودم در سال هایی که در فرقه رجوی اسیر بودم، مسعود رجوی هر بار در نشست ها می گفت که آمدن به داخل مجاهدین خلق سخت هست ولی بیرون رفتن راحت است. میگفت درهای ورودی بسته اما درهای خروجی باز است، که دقیقا برعکس بود و او از روی نیرنگ و فریب این را می گفت.

واقعیت این بود که خودم در طول سال هایی که در فرقه رجوی گرفتار بودم با چشمان خودم شاهد بودم که چقدر با دروغ و دغل افراد را جذب می کردند و بعد به زور نگاه میداشتند و امکان خروج به آنها نمیدادند.

در حقیقت هر فردی که می خواست جدا بشود کار سختی در پیش داشت و تمام مسئولین علیه او بسیج می شدند تا جدا نشود و انواع فشارها را می آوردند. در عمل هم در طول این سالها می دیدم که نفراتی که در سازمان مجاهدین خلق اصرار بر خروج داشتند و کوتاه نمی آمدند بعد از یک مدت سر به نیست می شدند و دیگر هیچ کس هیچ خبری از آنها نداشت.

الان هم در همین آلبانی افرادی هستند که می خواهند جدا شوند ولی آنقدر آنها را تحت فشارهای روانی قرار داده و ترسانده اند که جرأت این کار را ندارند. کاری می کنند که فرد به زبان اشهد خودش بگوید که غلط کرده است و پشیمان است. این یک نمونه از شارلاتان بازی های مسعود رجوی است که حرف تا عملش ۱۸۰ درجه تفاوت دارد.

چرا رجوی نمی گذاشت تا فرد به راحتی جدا بشود؟ چرا در عمل می ببینم که نفرات به نقطه ای کشیده می شوند که مجبور به پذیرش ریسک و فرار می گردند؟ پس این مسعود رجوی چه می گفت و چرا چنین ادعایی داشت؟

اما دوران دروغ ها و ترفند های رجوی تمام شده است. الان هر چقدر می خواهند زندان سازی کنند و حصار و دیوار بکشند. دیگر جلوی انتخاب آزاد نفرات را برای تعیین زندگی آینده شان نمی توانند بگیرند.

من از تمام خانواده های عزیز و محترم درخواست دارم تا تمام تلاش خودشان را بکنند تا عزیزانشان را از اسارت فرقه رجوی نجات دهند.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

محمد علی قدرتی

بنیاد خانواده سحر: لازم به ذکر است که در فرقه ها پنج ممنوعیت اصلی وجود دارد:
۱٫ عشق ممنوع – هر نوع عاطفه خصوصا نسبت به خانواده و نزدیکان ممنوع است.
۲٫ ارتباط ممنوع – تماس با خارج از فرقه خصوصا با اعضای خانواده ممنوع است.
۳٫ انتقاد به رهبر ممنوع – انتقاد و اعتراض به رهبر و نافرمانی ممنوع است.
۴٫ امر فردی و شخصی ممنوع – هیچ امر خصوصی مربوط به اعضاء وجود ندارد.
۵٫ خروج ممنوع – عضویت در فرقه مادام العمل بوده و جداشدن بالاترین گناه است.
البته در کل ممنوعیت ها نامحدود هستند ولی اساسا در این پنج محور خلاصه می شوند.

ثمره انقلاب مریم رجوی

زینال شهیدی (مستعار)
لینک به منبع

یکی از ثمره های شکوه مند انقلاب مریم که در آسمانها میدرخشد و چشم همه دنیا را کور کرده این است که مرد با زن کلا در هیچ شرایطی نباید در یک مکان هم باشند. در پادگان اشرف حتی پمپ بنزین بر اساس روزهای زوج و فرد مردانه و زنانه بود.

جالب تر اینکه نباید پسری با پسر دیگر حتی شوخی کند.

اگر دقت کرده باشید در دنیای بیرون همه با هم شوخی میکنند و از سر و کول هم بالا میروند و کشتی میگیرند و انرژی خودشان را خالی میکنند. ولی در این فرقه خراب شده ما حتی حق این را هم نداشتیم که با هم نوع خود ارتباط دوستانه داشته باشیم. فورا مارک می زدند و ما هم از ترس کنار می کشیدیم.

مثلا ما نمی توانستیم با هم سن و سال خودمان کشتی بگیریم چون در ذهن کثیف رهبر فرقه این کار عبور از مرز سرخ بود و فورا تهمت ها شروع می شد.

من با دوستم در جایی شوخی کردیم و او هم به شوخی به حالت کشتی دستش را دور گردن من انداخت. بعد حتی معذرت خواهی کرد و این تمام شد. بعد یک جایی با همان دوست روبرو شدم و جلو رفتم تا احوالپرسی کنم و پرسیدم که چطوری گفت برو و اینجا نایست. گفتم مگر چه شده؟ گفت بخاطر آن دست انداختن دور گردن تو به شوخی پدر مرا در نشست در آوردند و تا امروز همچنان زیر ضرب هستم. وی میگفت که در نشست چند نفر به او مارکهای ضد اخلاقی زدند و صدها بار او را زیر ضرب بردند که چرا شوخی فیزیکی کرده است. من هم گفتم طلا که پاکه چه منتش به خاکه، مشکل از جای دیگه است.

بله این ثمره انقلاب مریم بود که هیچکس حق نداشت نه تنها با جنس مخالف بلکه با هم جنس خودش هم بگو و بخند کند چون طرز فکر فرقه بغایت کثیف بود.

بازهم فرقه تروریستی رجوی

زینال شهیدی (مستعار)
لینک به منبع

نمیدانم بخندم یا گریه کنم.

جدیدا یک سازمان معتبر بین المللی حقوق بشری در آلبانی، سازمان مجاهدین خلق را به عنوان یک فرقه افراطی و تروریستی اعلام کرده، که البته جیغ مریم رجوی را در آورده است.

الان در مناسبات بین المللی هر کسی را سکت یا افراطی یا تروریست خطاب کنند باید فاتحه آن گروه را خواند، مخصوصا رهبر گروه مسعود رجوی که گورش هم مشخص نیست.

رجوی وقتی در عراق بود و سلاح داشت و کنار مرز کارهای تروریستی و آدم کشی میکرد هیچ غلطی نکرد، الان نمیدانم بدون سلاح و دور از مرز با نفراتی که همه ناتوان و بیمار شده اند و حتی نای راه رفتن هم ندارند و هر کس می بیند دلش میسوزد چه غلطی می خواهد بکند.

لابی های رجوی تلاش کردند تا نام فرقه را از لیست های مختلف تروریستی با صرف هزینه های هنگفت طی سالیان خارج نمایند. حالا دوباره چرا درست در مرکز استقرار فرقه، افکار عمومی به حدی علیه سازمان مجاهدین خلق بلند شده که نامش مجددا به عنوان یک فرقه تروریستی مطرح گردیده است؟

فرقه ای که در دنیای متمدن امروزی حتی به افرادش اجازه ندهد تا آزادانه با خانواده ارتباط بگیرند و با اینترنت کار کنند مگر یک فرقه افراطی نیست؟ طبق شنیده ها از داخل تشکیلات فرقه رجوی، باز نفرات را وادار به بیگاری و کارهای سخت ساختمانی و کارهای یدی طاقت فرسا کرده اند.

اگر نفرات راضی به این کار باشند که حرفی نیست، ولی تمام نفرات بدون استثناء مخالف این کارهای بیهوده و پوچ هستند و میگویند دوباره حمالی بی سمت و سو شروع شد. می پرسند که چرا مسئولین رده بالا این کارها را نمیکنند.

در جنگ، سرباز یکبار کشته میشود، ولی در فرقه رجوی افراد روزمره جان می دهند – با نشستهای عملیات جاری (عملیات فشارهای روانی برای مغزشویی) برای درهم شکستن اراده افراد برای جداشدن و ممانعت از فرار و به اسارت نگاه داشتن آنان که از مرگ بدتر است.

این خطرناکترین نوع ترور است که باعث میشود افراد بدون آگاهی، ذهن و ضمیر و جسم و جان خودشان را در اختیار رهبر فرقه قرار دهند تا وی بتواند امیال شیطانی خود را برآورده نماید.

فرقه با صرف پول های هنگفت و خریدن افراد و نفوذ مافیایی در دستگاه دولتی در آلبانی برای سرکوب نفرات جداشده و نگه داشتن افراد در داخل تشکیلات خودش وارد عمل شده است. اما الان کاملا رسوا شده و همه پی به ماهیت فرقه ای و تروریستی سازمان مجاهدین خلق برده اند. همه می دانند که این فرقه چه بلاهایی برسر جداشدگان خود می آورد.

بسیاری در درون تشکیلات به بیماریهای اعصاب و روان و افسردگیهای شدید گرفتار شده اند. افراد داخل تشکیلات اولین قربانیان تروریسم فرقه رجوی هستند.
برای همه خوانندگان واضح است که همدستی فرقه رجوی با جنگ طلبان و افراطیون منطقه ای و بین المللی تا چه حد است. همه می دانند که مک کین حامی فرقه رجوی حامی داعش هم هست. این برای همه روشن است که فرقه رجوی در پولشویی و قاچاق و کلاهبرداری شرکت دارد و با این پول های کثیف نه تنها به دنبال رفاه حال اعضایش نیست بلکه از آن برای هرچه محدودتر کردن اعضا استفاده می کند و امیال شیطانی خودش را به پیش می برد.

این فرقه حتی حاضر به همکاری با کمیساریا و وزارت کشور آلبانی هم نیست و فقط خط دشمنان ایران را همچون گذشته به پیش میبرد. مسعود رجوی فراتر از نوک بینی اش جایی را نمی بیند و مریم هم صرفا به دنبال برآورده کردن امیال کودکانه رجوی است.

نمونه هایی که برای شما گفتم یک از هزار است. دیگر مجبور شدند بگویند که یک فرقه افراطی تروریستی است. در مستندات تلویزیونی که در آلبانی پخش شد مشخص گردید که مردم به شدت از این گروه متنفر هستند و همه خواهان رفتن آنان از آلبانی یا حداقل از تیرانا به محلی دور از چشم مردم می باشند. برخی از مردم آلبانی در این مستندات تلویزیونی حتی اعلام کردند که از روزی که افراد این گروه به محل آنها آمده اند یک روز خوش نداشته اند.

هیچ سازمان معتبر بین المللی بدون دلیل و مدرک به کسی مارک نمی زند. باید دید که این فرقه چقدر شورش را درآورده و چقدر از دنیای متمدن به دور بوده که مجبور به اعلام چنین عنوانی شده اند.

وقتی در دنیای امروز نفرات را به اسارت می گیرند تا امیال فاسدشان را به پیش ببرند باید منتظر چنین عناوینی هم باشند. تازه این اول راه است. کم کم مردم آلبانی، درست مانند مردم ایران و مردم عراق، دارند به این نتیجه می رسند که با یک گروه افراطی تروریستی روبرو هستند. حتی رسانه های آلبانی هم شروع به کارهای تحقیقی در باره ماهیت فرقه رجوی کرده اند و نجات یافتگان هم به نیابت از خانواده های دردمند و رنج کشیده دارند ماهیت پلید رجوی را بیشتر روشن می سازند.

ما جداشده ها دیگر نخواهیم گذاشت تا مریم رجوی که چند دهه است خود را ر‌ئیس جمهور مردم ایران می خواند نمایشات گذشته خود را اجرا کند. مسعود رجوی از همه کس حتی مریم استفاده می کند تا به اهداف فاسد و پلید خود برسد. اما مسعود رجوی اگر نمرده باشد روزی فرا خواهد رسید که روزی هزار بار از خدا طلب مرگ کند. مسعود رجوی باید بخاطر بسپارد که اعضای خود فرقه اولین کسانی خواهند بود که خواهان محاکمه او خواهند گردید.

زینال شهیدی نجات یافته از فرقه رجوی تیرانا . آلبانی

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید