دنیای آزاد که دیگران را زیر سلطه نمی برد

0
822

دنیای آزاد که دیگران را زیر سلطه نمی برد

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و هفتم ژانویه ۲۰۱۸:… گیریم که در ایران دیکتاتوری است که حکم میراند! شما باتغییر این حکومت دیکتاتور چه منافعی دارید درحالی  که خود نیز اینگونه اید؟ اصل قضیه عبارت ازاین است که شما مشکلی بنام وجود دیکتاتوری درایران ندارید و تنها ازدست پاره ای از حرکات استقلال خواهانه ی حکومت واینکه … 

http://iran-interlink.org

دنیای آزاد که دیگران را زیر سلطه نمی برد!

 ۰۷/۱۱/۱۳۹۶

یکی از مریدان رجوی بنام امیر بلورچی ، بنقل از  ستون نویس روزنامه ی دست راستی نیویورک تایمز – که این روزنامه توانست ترامپ را بزانو درآورده و وادارش کند که از وعده های انتخاباتی اش دست کشیده ومطیع تمام وکمال دولت پنهان امریکا ( مجتمع نظامی – صنعتی ) گردد ، چنین نقل میکند :

” واشنگتن، دی سی – در بحبوحه قیام اخیر، ستون نویس صاحب نام روزنامه نیویورک‌تایمز، بِرِت استیونس، مقاله قابل توجهی تحت عنوان “کاوش برای راهی به جلو برای ایران” بقلم درآورد…او خاطرنشان می‌کند که “دموکراسی‌های واقعی در وحشت از مردمان خود زدگی نمی‌کنند”.

با این حساب ، دموکراسی واقعی درخود آمریکا هم وجود ندارد وچرا؟

وقتی برخلاف قانون اساسی این کشور تمام نامه های پستی باز میشود ، انواع دستگاه های شنود در خانه ی مردم کارگذاشته شده واز جزئیات زندگی زناشوئی  و …مردم هم کسب خبر میشود ، زمانی که هرنقطه ی محلات و خیابانها زیر پوشش دوربین هاست و در فرودگاه ها تمامی نقاط بدن مردم درمعرض دید پلیس قرار میگیرد ، بمعنی ترس ازمردم نیست پس چیست؟!

با این وصف ، شما مجبورید تا حرفتان را پس گرفته ویا جای دیگری را بجای آمریکا معرفی کنید که الگویی برای ما باشد تا طعم ” دموکراسی واقعی ” را ازآنجا حس کنیم!

دوباره :

“سؤال این نیست که آیا ایران دیکتاتوری هست یا نه بلکه سؤال اینست که چه نوع دیکتاتوری؟ تنها با پاسخ صحیح به این سؤال است که می‌توان فهمید چه نوع فشاری را می‌توان به رژیم اعمال نمود که یا رفتارش را تغییر دهد و یا پشتش را درهم بشکند”.

گیریم که در ایران دیکتاتوری است که حکم میراند!

شما باتغییر این حکومت دیکتاتور چه منافعی دارید درحالی  که خود نیز اینگونه اید؟

اصل قضیه عبارت ازاین است که شما مشکلی بنام وجود دیکتاتوری درایران ندارید و تنها ازدست پاره ای از حرکات استقلال خواهانه ی حکومت واینکه هنوز هم حاضر نیست که تسلیم بلا قید وشرط شما باشند ، دلخور وعصبانی بوده وتمام این آه وناله های دموکراتیک تان ، وادار کردن ایران به تبعیت از ژاندارم منطقه ای ( پادگان نظامی ) خود بنام دولت اسرائیل  است !

این است تغییر رفتاری که شما ازایران توقع انجام آنرا دارید ونه چیز دیگر!

درادامه:

“… شاید موضوع ایران از معدود موضوعاتی باشند که این روزها دموکراتها و جمهوریخواهان کنگره در قبال آن اشتراک نظر و عمل کامل دارند. این اتحاد عمل قوه مقننه، زمینه بسیار مناسبی برای کاخ سفید ایجا کرده است که فارغ از تقابلات حزبی و سیاسی رایج در واشنگتن، خواسته کنگره به مثابه نمایندگان مردم آمریکا را از طریق به مورد اجرا گذاشتن هر چه سریعتر و هر چه قویتر اقدامات مشخص و موثر عملی جامه عمل بپوشاند “.

دلیل اش این است که هردو حزب تبدیل به یک حزب شده اند با دوبال راستگرا وفرق اساسی – اگر هم در قرون گذشته باهم داشتند- امروزه بین آنها موجود نیست!

کنگره را هم ما ایرانی ها بخوبی می شناسیم ومیدانیم که درانحصار ” عقاب ها ” وجنگ طلبان وحشتناک قرار دارد و تذکر مجدد شما دراین مورد، براطلاعات قبلی ما اضافه نمیکند!

همچنین :

” استیونس در خاتمه مقاله خود می گوید “در سال ۱۹۸۲ رونالد ریگان جنبش همبستگی لهستان را به خاطر “آشتی ناپذیری عالی اش در مقابل ستم” مورد تحسین قرار داد. همین را امروز باید در مورد مردم ایران گفت. اگر غرب میخواهد به آنها کمک نماید می‌تواند از روی انگشت گذاشتن روی تناقضات درونی که این رژیم را تعریف می‌کنند شروع نماید چرا که این تناقضات میتوانند موجب از همپاشی آن شوند”.

ودیدی که چه بلائی بر سر لهستان آمد!

لخ والسا که رهبر این جنبش بود ، دردام نیرنگ های آمریکا افتاد وسرانجام مجبور شد که صراحتا بگوید که آمریکا به هیچیک از وعده هایش عمل نکرد وسر ما کلاه گذاشت!

لخ والسایی که آمریکا، فاشیست ها را براو ترجیح داده و بنوعی خانه نشین اش کرد!

این لخ والسا ، مورد ستایش کسی قرار گرفته که عمده کارش برچیدن اتحادیه های کارگری درآمریکا وسپس اروپا بود تا بتواند فقرا را فقیر تر ، واغنیا را ثروتمند تر سازد!

بلی او موفق شد که قدرت ” چانه زنی ” را که کارگران ازاین حقوق بسیار مفید برخوردار بودند ، ازآنها بستاند واکثریت مردم را قربانی منافع اقلیت کند که البته این امر با معنی دموکراسی ، کوچکترین همخوانی نداشته وبلکه متضاد با آنست!

قسمت بزرگی ازمردم ایران ، سیستم آمریکائی را شناخته اند و انتظار کمک از آن ندارند  وباتوجه به تجارب گذشته ی خود که هزینه ی سنگینی برایش پرداخته اند ، حرکات آمریکا را با شک وتردید زیاد مورد تحلیل و تعقیب قرار خواهند داد!

صابر

——————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید