علی جهانی: بحران عدم مشروعیت فرقه تروریستی رجوی

0
798

بحران عدم مشروعیت فرقه تروریستی رجوی

 Ali Jahaniعلی جهانی، وبلاگ آیینه، سی ام ژانویه ۲۰۱۸:… این روزها همه شاهد وخامت همه جانبه تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده فرقه تروریستی رجوی هستند و این فرقه تروریستی با انواع و اقسام بحران ها درگیر می باشد و بخاطر همین بحران های لاعلاج در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد. اما از میان بحران های لاعلاجی که فرقه تروریستی رجوی با آنها درگیر می باشد … 

لینک به منبع

بحران عدم مشروعیت فرقه تروریستی رجوی

این روزها همه شاهد وخامت همه جانبه تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده فرقه تروریستی رجوی هستند و این فرقه تروریستی با انواع و اقسام بحران ها درگیر می باشد و بخاطر همین بحران های لاعلاج در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد. اما از میان بحران های لاعلاجی که فرقه تروریستی رجوی با آنها درگیر می باشد بحران عدم مشروعیت مهمترین و اساسی ترین بحرانی است که کل تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی را زیر علامت سوال برده است و باعث ریزش بیشتر نیرویی و فروپاشی کامل تشکیلات گردیده است . اکنون سوال اساسی اینست که چرا فرقه تروریستی رجوی دچار بحران عدم مشروعیت گردیده است؟ برای پاسخ به این سوال بایستی نگاهی به تاریخچه و عملکرد این سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی بیندازیم. ببینید این سازمان توسط بنیان گزاران با هدف مبارزه با امپریالیسم جهانی و رژیم وابسته شاه تاسیس شد و قصد داشت آزادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد. ولی با اعدام آنها بخاطر خیانت های رجوی؛ این سازمان با رهبری رجوی یک چرخش صد و هشتاد درجه ای کرد و بجای تکیه به مردم به قدرت های خارجی آویزان شده و علیه منافع ملی مردم ایران حرکت کرد و در این رابطه تا آنجا پیش رفت که در جنگ ایران و عراق کنار صدام حسین قرار گرفته و علیه مردم ایران وارد جنگ شد و در مناطق مرزی به سرباز کشی پرداخت و اکنون هم سعی می کند با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم ایران همسویی کامل داشته باشد  . بنابراین نه تنها دیگر بین مردم مشروعیت ندارد بلکه به شدت مورد تنفر آحاد جامعه قرار دارد.

نکته دیگری که باعث عدم مشروعیت گردیده است بخاطر اصرار سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بر استراژی ترور و خشونت و مبارزه مسلحانه می باشد. چرا که در جهان واقعی کنونی همه دارند سعی می کنند به سمت گفتمان و راه حل های صلح آمیز و حرکت کنند و دوران خشونت گرایی و راه حل های مسلحانه بسر رسیده است.

نکته دیگر اینکه در تشکیلات بخاطر سرکوب و خفقان و سانسور شدید و ایجاد ممنوعیت هایی نظیر  : عشق بجز به مسعود و مریم ممنوع ؛ انتقاد به سران فرقه و بطور خاص به رهبری ممنوع ؛ خروج از تشکیلات ممنوع با بحث بریده نداریم و نمی توانیم داشته باشیم  ؛ هر گونه ارتباط اعضای سازمان با هم  به بهانه محفل و با خانواده به بهانه مزدور بودن و با دنیای خارج از تشکیلات به بهانه سوراخ شدن انقلاب ممنوع  و همچنین رابطه زناشویی و ازدواج و تشکیل خانواده و داشتن فرزند ممنوع که در این رابطه تا آنجا پیش رفته بود که برای جلوگیری از هرگونه ارتباط زن و مرد حتی پمپ بنزین را در قلعه اشرف بر اساس روز های زوج و فرد  زنانه و مردانه کرده بود. بنابراین این محدودیت ها و ممنوعیت های بیشمار در تشکیلات و همچنین تحلیل های آبکی و وعده های دروغین و تکراری سرنگونی باعث عدم مشروعیت حتی در تشکیلات و میان نیروهای سازمان شده و سرعت جریان مسئله داری و ریزش نیرویی و فروپاشی را افزایش داده است.

بنابرین اکنون سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بخاطر این بحران عدم مشروعیت دچار سردرگمی شدید گشته است و نه تنها هیچ راه برون رفتی ندارند بلکه هر روز به فروپاشی کامل تشکیلات نزدیکتر می شوند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید