محمد رزاقی: یک پشنهاد به مریم قجر و مهدی خوش غیرت

0
558

یک پشنهاد به مریم قجر و مهدی خوش غیرت 

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، سی و یکم ژانویه ۲۰۱۸:… منطور پشتیبانی سیاسی از مقاومت یک مشت لابی های مزد بگیر هستند که سران فرقه به نماینده سابق ؛ کاندید سابق ؛ وزیر سابق ؛ وکیل سابق  و…. با دریافت دهها هزار دلار برای ۱۰ دقیقه صحبت نمی توانند پشتیبان اثلی مردم ایران باشد اینها طیف که شما حلو ؛ حلوایش می کنید مزد بگیرند هر قت … 

لینک به منبع

ادعای مهدی ابریشمچی خوش غیرت !

یک پشنهاد به مریم قجر و مهدی خوش غیرت !

بعد از وقایع چند هفته پیش داخل ایران مهدی ابریشمچی خوش غیرت ( شوهر سابق ) مریم قحر داعشی و یکی از سران اصلی  فرقه رجوی داعشی که اسناد غیر قابل انکار وی جاسوسی ؛ وطن فروشی برای رژیم صدام ملعون وجود دارد .

 مهدی خوش غیرت  یکی از سران فرقه رجوی داعشی در هر نشست درونی در تئوریزه کردن شکنجه ؛ اعدام ؛  زندانی اعضاء ناراضی کف بردهان سخرانی می کرد مدعی شده انهائی که در شهرهای اروپا به خیابانها امدند و تظاهرات کردند و اکسیون برگزارکردند همسطح و همدوش تظاهرات کننده ها در ایران بودند !

مهدی ابریشمچی در مصاحبه با سیمای اسارت فرقه رجوی داعشی مدعی می ود :

مهدیابریشمچی: با سلام و درود. اول اجازه بدهید من تقدیر کنم از اشرف‌نشانهایی مثل شما که سالهای سال در سنگر مقاومت استوار و سخت‌کوش ایستادید. امروز آنچه که در داخل کشور می‌گذرد، به هیچ عنوان جدا از آنچه در خارج کشور اشرف‌نشانها انجام دادند، نیست. ثمره همان تلاش است.

این ادعاء مهدی خوش غیرت برای لاپوشانی چند نکنه مهم می باشد !

اگر مهدی خوش غیرت و یا هر کسی در اروپا به این باور دارد که تظاهرات و اعتراضات با داخل ایران یکی هست پس چرا همین مدعیان خود را به داخل ایران نمی رسانند تا از این نعمت بزرگ شرکت درتظاهرات و قیام دوشادوش خلق قهرمان فیض ببرند  ؟!

فقط درویلاها و کاخهای امن خود در جای گرم و نرم نشسته با دهان پر از کنار انها بودن ؛ همدوش بودن با مردم داخل ایران صحبت می کنند .

خون ؛ پوست ؛ گوشت این اقایان چه فرقی با مردم ایرا ن دارد  ؟!

این مدعیان رهبری جنبش که خودشان را پیشرو قالب می کنند ! چرا در یک قاره سر سبز نشسته برای مردم ایران نسخه می پچند ؟ این مدعیان پیشتازی در داخل ویلا در جای گرم نرم ، غذای انچنانی میل می فرمایند نوشیدنی های انچنانی می نوشند بعد هم در کمال پر روئی برای مردم ایران پیام می دهند که به خیابنها بریزید ؛ اتش بزنید ؛ مسلح شوید و ….

 اقای مهدی خوش غیرت اگر گاز اشک اور خوردن  ؛ باتوم خوردن ؛ دستبند خوردن ؛ تیر خوردن ؛ دستگیر شدن و بازجوئی شدن افتخار می باشد شما چرا  این بلاد کفر را ول نمی کنید و به جنبش و قیام در داخل ایران نمی پیوندید !

حتما دکترهای اسرائلی و یا شیوخ مرتجع عرعرستان به شما گفته اند دستبند  به دستتان ؛ گاز اشک اور به چشمتان و گلوله به قلبتان ضرر دارد و شما مجبور هستید به نسخه های دکترهای اسرائلی و عرعرستانی عمل کنید ! مجاهد پشتازبه این  طفلکی به این  ظریفی به این نازک نارنجی کجا پیدا می شود ؟!

مهدی خوش غیرت مدعی می شود و می گوید :

می‌خواهم یادآوری کنم که:

اول: پشتیبانی سیاسی بین‌المللی از مقاومت و قیامی که در داخل جریان دارد، چیز بسیار ارزشمندی است. این اولین وظیفه است. شما این کار را با تظاهراتها و آکسیونهایی که می‌گذارید و با سخت‌کوشی هزار برابر ادامه دهید.

اینجا باید به صراحت منظور مهدی خوش غیرت از این یاوه سرائی اش پرده برداشت !

منطور پشتیبانی سیاسی از مقاومت یک مشت لابی های مزد بگیر هستند که سران فرقه به نماینده سابق ؛ کاندید سابق ؛ وزیر سابق ؛ وکیل سابق  و…. با دریافت دهها هزار دلار برای ۱۰ دقیقه صحبت نمی توانند پشتیبان اثلی مردم ایران باشد اینها طیف که شما حلو ؛ حلوایش می کنید مزد بگیرند هر قت دلارهای خونین اهدائی صدام ملعون و شیخ عرعرستان به اینها پرداخت کنید یک روز در جلساتی که مریم قجر بر گزار می کرد و ادعا می کرد در عراق داعی نیست بلکه عشایر انقلابی دست به سلاح برده اند و این پشتیبانان مقامت شما هم با تکان دادن کله خود مثل اسب خرفهای مریم قجر داعشی تایئد می کردند که اسنادش موجود می باشد .

مهدی خوش غیرت بر اساس جعبندی قیام چند هفته پیش هم در سازمان خودشان و هم در شورای دست ساز رجوی به این نتیجه رسیده اند . به نقل از همسر سابق خود می گوید :

 خواهر مریم در صحبت‌هایشان اشاره کردند که با وجود خشم و برافروختگی مردم و زحمتکشان که رژیم آنها را از نان شبشان محروم کرده، این قیام بسیار هدفمند و سمت و سودار و به‌لحاظ سیاسی زیباست. به‌درستی می‌خواهند رژیم را براندازند !

خوب حال اگر خودتان صد در صد باور دارید که قیام داخل ایران هدفمند وسمت و سوی سرنگونی را دارد بس بهترین موقعیت و زمان می باشد که به هر طریق ممکن بعنوان نیروی پشیتاز خود را به صف مردم خیابانهای تهران و ۱۳۴ شهر برسانید ! منتظر چه می باشید ؟ شما که به هر شهر و کشوری برای گذراندن تعطیلات تابستانی می روید برای دیدار با چند وکیل و نماینده سابق مسافرت می کنید یکبار هم شده برای مبارزه و سرنگونی یک مسافرتی انجام بدهید !

البته می دانم و یقین دارم حتا همین امروز بگویند رژیم سرنکون شده شما به خاطر جنایتها ؛ وطن فروشها ؛ ترورها ؛ زندان و شکنجه کردن اعضاء ؛ کشتن اعضاء نگون بخت در زیر شکنجه ها داشتن ۱۷۰۰۰ترور کور و ….  جرات باز گشت به ایران نخواهید داشت !

ملت ایران خیانتها ؛ جنایتهای وطن فروشیها همکاری تنگاتنگ با صدام ملعون نه فراموش کرده اند نه بخشیده اند !

حال یک مشت سناتورجنگ طلب مثل بولتون یا گینگریچ زنباز و یا یک مشت وکیل سابق ؛ نماینده سابق و که در مقابل دریافت پول مستقر شدن در هتلهای آچنانی و بعد از خوش گذرانی  در پاریس شروع به روده درازی می کنند اینها کسانی هسنتد که حتا سالی یکبار سرمزار پدر و مادرشان یادشان نمی افتتد و قتی بوی دلارهای خونین به مشامشان می رسد چهار نعل که چهل نعل و سینه خیز خود را به مقر مریم قجر داعشی می رسانند هم از فیض بردن با مریم قجر کیف کننند ولذت ببرند هم برای چند دقیقه سخرانی دهها هزاردلار گرفته به زندگی خفیف و خائنانه خود ادامه بدهند .

اما همشهری هایمان چند پیشنهاد برای مهدی ابریشمچی خوش غیرت و مریم قجر دارند که خواستم در پایان به اطلاع مهدی ابریشمجی خوش غیرت ومریم قجر برسانم !

 عده ای از خانمها گفته اند : اگر مریم قجر خودش را ریئس و مبارز ؛ مجاهد شجاع حساب می کند چطور برای ملیونها زن داخل ایران نسخه تجویز می کند اما خودش مثل عقب مانده ها با ان روسری دامن تا مچ پا ادعای رهبری نسل جوان را دارد ؟

گفته اند مریم قجر از انجا که در داخل ایران نیست و محدودیت ندارد با برداشتن روسری و پوشیدن دامن بالای زانو ؛ پیراهن و بلوزهای سینه باز باید الگو رهبر بودن به اثبات برساند وگر نه در داخل ایران هزاران زن بهتر از مریم قجر  ( زنهای با سواد و شجاع ؛ ازاده  وجود دارد ) .

ــ همشهری های اذربایجانی نوشته بودند : اقا مهدی خوش غیرت اسم قواد بد گذاشته اند که دست زیاد نشود این شغل  نسیب هر کس نمی شود تنها برازنده خودت این شغل محمکم نگه دار .

ــ همچنین از اقای مهدی ابریشمچی خوش غیرت خواسته اند :

ــ اقای مهدی خوش غیرت اگر راست می گویئ تظاهرات خیابانهای پاریس با خیابان انقلاب یکی هست وهمه دوشا ؛دوش هم هستیم از شما تقاضا می کنیم حتما در اسرع وقت خود ترا به خیابان انقلاب برسان تا ببینی از یک من ارد چند تا نان فطیر درست می شود .

شما مفت خورها درپاریس وشهرهای اروپا ؛ امریکا  نشستید می گوئید لنگش کن !

اقایان ؛ خانمها :  شما روی تخت لگن اش بالا می برید لذت می برید .

 از روی تخت به ما می گویید در خیابان لنگش کنید  ! هر کس در خیابان بخواهد لنگش لذت باتوم ؛ گاز اشک اور  و … را باید بچشد نه ان لذتی که شما روی تخت می چشید ..

ما از شما شیر مردان و لاور زنان اروپا ؛ امریکا ؛ کانادا نشین درخواست و تقاضا می کنیم  شما نیروهای پیشتاز ؛ از جان گذشته ؛ چریک ؛ مبارز؛ اگاه و … خودتان را به اغوش وطن به  خیابان انقلاب ؛ میدان امام حسین ؛ خیابان ازادی و … برسانید و همان ها را که به مردم به فاصله یک قاره اموزش می دادید  بصورت  عملی در میان مردم اموزش بدهید   !

حتما علتی داره شما هم نمی ائید ؛ حتما علتی داره !

شما می گوید مرگ حق برای همسایه ؛ شما مثل کفتارها لاشخورها نشسته اید تا یکی کشته شو ؛ زندانی شود … تا از ان طریق دکانهای چند نبش خارجه تان نورانی شود و لا غیر .

اخر هم یک شعری از همشهری هایمان در وصف مهدی خوش غیرت  به خاطر این تحایل نوشته که عین همان را در سطر اخر می نویسم تا امانت به صاحب اش برسد !

ــ گوزلروی ؛ گویدی  اونون آغزی باغا .

ــ اغزوا چوت اوسدوراخ مهدی خوش غیرت اغا .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید