علی جهانی: انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران و نقش رجوی

0
774

انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران و نقش رجوی

 علی جهانی، وبلاگ آیینه، سوم فوریه ۲۰۱۸:… در آستانه سی و نهمین سالروز  خجسته انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران هستیم  می خواستم مروری داشته باشیم به نقش مخرب رجوی بعنوان سرکرده سازمان فرقه گرا و تروریستی تحت عنوان سازمان مجاهدین خلق ایران. قبل از هر چیز درود می فرستم به شهدای همیشه زنده و جاودان آزادی مردم ایران که با رشادتها و … 

لینک به منبع

انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران و نقش رجوی

در آستانه سی و نهمین سالروز  خجسته انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران هستیم  می خواستم مروری داشته باشیم به نقش مخرب رجوی بعنوان سرکرده سازمان فرقه گرا و تروریستی تحت عنوان سازمان مجاهدین خلق ایران. قبل از هر چیز درود می فرستم به شهدای همیشه زنده و جاودان آزادی مردم ایران که با رشادتها و جانفشانی های بی نظیر خود رژیم تا دندان مسلح و وابسته شاه و ساواک مخوفش را سرنگون کردند و آزادی به ارمغان آوردند.

اما رجوی که در سال ۵۷ در زندان ساواک مشغول همکاری با ساواک بود. به همت همین خون فشانی های مردم ایران قبل پیروزی انقلاب اسلامی  به همراه سایر زندانیان آزاد شد . ایشان قبل از هر چیز سراغ ازدواج با اشرف ربیعی رفت و بعد هم با تسخیر پادگان‌های ارتش شاه توسط مردم نیروهای سازمان به دستور رجوی که رهبری سازمان را با خیانت به بنیان گزاران ربوده بود  ؛ سلاح های پادگان‌های ارتش شاه که جزو اموال خلق ایران بود را برداشته و مخفی کردند و بعدش هم از همان فردای پیروزی انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران رجوی با توهمات ابلهانه ادعای رهبری انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران را داشت و بر اساس همین توهمات ابلهانه رودرروی انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران ایستاد و شروع کرد به تحرکات تحریک آمیز نیروهای دولتی و  بعدش هم که بخاطر رای ندادن به قانون اساسی جمهوری اسلامی از کاندید شدن در اولین انتخابات ریاست جمهوری حذف شد.  در سی خرداد سال شصت در حالیکه مردم ایران درگیر جنگ خارجی عراق علیه ایران بودند و رجوی که  نقش ستون پنجم را در آن بازی می کرد؛ علنا دیگر علیه مردم ایران شمشیر را از رو بسته و اعلام مبارزه مسلحانه کرد و خودش هم دست به فرار زد و در پاریس وعده سرنگونی رژیم ایران را در طی مدت شش ماه داد. و برای محقق شدن این وعده های دروغین و تکراری سرنگونی اش از هیچ اقدام تروریستی و جنایت و خیانتی علیه منافع ملی مردم ایران فرو گذار نکرده و در خیانت به مردم ایران تا آنجا پیش رفت که رفت به عراق و کنار صدام حسین علیه مردم ایران وارد جنگ شد و در مناطق مرزی به سرباز کشی پرداخت و اکنون هم سعی می کند با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم ایران همسویی کامل داشته باشد.

بنابرین ملاحظه می کنید که رجوی با کارنامه سراسر خیانت بارش علیه مردم ایران نه تنها نتوانست بعنوان یک سازمان سیاسی و انقلابی باقی مانده و در بین مردم ایران از پایگاه اجتماعی برخوردار باشد بلکه به سبب همه خیانت ها و جنایت های بیشمارش به شدت مورد تنفر آحاد جامعه ایران قرار گرفته است . و اکنون هم که خودش مفقودالاثر می باشد و مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی هم سرش در خمره کمپ آلبانی بد جوری گیر کرده است که حتی دیگر ترامپ رئیس جمهور آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل نمی توانند سرش را از خمره کمپ آلبانی در بیاورند و خلاصه اینکه اکنون تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید