خانه فعالین حقوق بشر مریم خانم، لچکت را از سر بردار!

مریم خانم، لچکت را از سر بردار!

0
476

باز هم «ما» را مسخره می‌کنند، اما … دیگر نمی‌گویم «ما» به این خاطر که من دیگر از شما نیستم با وجود عشقم به برادرم و دختر عمویم که مجاهد بودند و اعدام شدند. مجاهدین را مسخره می‌کنند با آن لچک مسخر‌ه‌شان. و خانم مریم خانم «رجوی» را. خبر دارم که مجاهدین در دفاع از موج جدید جنبش مردم ایران فعال شده‌اند. خیلی خوب است. خوبتر می‌شود اگر ایضاً از جنبش لچک‌افکنی حمایت بفرمایند. بنابر این از خانم مریم، «مسئول شورای ملی مقاومت ایران» تقاضا می‌کنم روسری خوشگل‌شان را از سرشان بردارند. از خانم‌های مجاهد هم همین تقاضا را دارم.

مریم خانم، لچکت را از سر بردار!

رها حنیف‌نژاد (اسم مستعار، ساکن ایران) ـ 04.02.2018 ـ به نقل از رادیو زمانه

من از یک خانواده مجاهد می‌آیم و در خانواده من کسی هست که روسری از سرش برداشته و به شکل علنی برعلیه تحمیل حجاب اعتراض نموده است.

این جانب، به عنوان یک زن و عضو یک خانواده دارای سابقه حمایت از مجاهدین خلق  متقاضی همبستگی “مسئول شورای ملی مقاومت ایران” و دیگر زنان مجاهد هستم.

«رهایی»، این لغت صدها بار تکرار شد وقتی خانم مریم قجر عضدانلوی «ابریشمچی» از شوهرش جدا شد (رها شد؟) و به عقد ازدواج آقای مسعود رجوی درآمد. من آن موقع نوجوان بودم اما حس می‌کردم که خانواده‌ام، کران تا کران طرفدار مجاهدین خلق، از موضوع ارتقای ایدئولوژیک دچار چه حمله قلبی‌ای شدند. چپی‌های فامیل ما را مسخره می‌کردند. دندان روی جگر گذاشتیم و تحمل کردیم. خیلی چیزهای دیگر را هم که برای ما قابل قبول نبود مثلا همکاری با صدام حسین را تحمل کردیم. چپی‌های فامیل، وقتی عکس مریم خانم را در کنار فاشیستی‌ترین عناصر آمریکایی به ما نشان دادند، دوباره ما را مسخره کردند.

باز هم «ما» را مسخره می‌کنند، اما … دیگر نمی‌گویم «ما» به این خاطر که من دیگر از شما نیستم با وجود عشقم به برادرم و دختر عمویم که مجاهد بودند و اعدام شدند.

مجاهدین را مسخره می‌کنند با آن لچک مسخر‌ه‌شان. و خانم مریم خانم «رجوی» را.

خبر دارم که مجاهدین در دفاع از موج جدید جنبش مردم ایران فعال شده‌اند. خیلی خوب است. خوبتر می‌شود اگر ایضاً از جنبش لچک‌افکنی حمایت بفرمایند.

بنابر این از خانم مریم، «مسئول شورای ملی مقاومت ایران» تقاضا می‌کنم روسری خوشگل‌شان را از سرشان بردارند. از خانم‌های مجاهد هم همین تقاضا را دارم.

خواهران مجاهد! به نشانه این که با ایدئولوژی ارتجاعی آخوندی مخالف هستید و از “رهایی” طرفداری می‌کنید شما هم به جنبش زنان ایران بپیوندید و آن لچک را از سر بردارید!

—————-

آرشیو موضوع : مبارزه مسلحانه

ایران قلم خطاب به مهدی سامع: جنگ، خشونت، وطن فروشی، هم استراتزی هم تاکتیک

مجاهدین خلق ، کابوس یک استراتژی ـ قسمت اول

اگر به چند پاراگراف اشاره شده از مقاله مهدی سامع توجه کنید، می بینید که فرقه رجوی هیچ راه حلی برای مردم ایران ندارد، جز جنگ و بمباران خارجی . اگر هم هر کس بگوید با جنگ و خشونت و دخالت بیگانگان مخالف هست، پایه های رژیم جمهوری اسلامی را محکم می کند. مهدی سامع یادش نیست که آنچه باعث …

پیام خشونت‌پرهیزی گاندی برای دنیای ما

پیام خشونت‌پرهیزی گاندی برای دنیای ما

به عقیده‌ی گاندی، عدم‌خشونت به خودی خود تحقق نمی‌یابد. برای ایجاد فضای ذهنی عدم‌خشونت باید انضباطی را بر خود تحمیل کرد. نخست باید انسان بر ترس از مرگ که در درونش خانه دارد فائق آید، چون انسان از آن رو دیگری را می‌کشد که خود نمی‌خواهد بمیرد. اما انسان با آزاد شدن از بند مرگ از بند خشونت …

وفا یغمایی: خشم، تاسف، تعجب از یک ملاقات – مشکل، از ماست نه از رهبر عقیدتی!

وفا یغمایی: خشم، تاسف، تعجب از یک ملاقات – مشکل، از ماست نه از رهبر عقیدتی!

خشم، تاسف، تعجب از یک ملاقات – مشکل، از ماست نه از رهبر عقیدتی! اسماعیل وفا یغمایی، وبلاگ دریچه زرد، بیستم آوریل ۲۰۱۷:… تشکیلاتی که آقای رجوی و بانو صاحبان آنند در ادامه راهی چهل ساله و تغییرات فراوان در چنبره چنان جبری اسیرست اگر این چنین نکند باقی نخواهد ماند بنابراین در جدال مرگ و زند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید