رحمان کریمی هرچه پیرترمیشود ، خرف تر، دروغگوتر و چاپلوس تر میشود

0
739

رحمان کریمی هرچه پیرترمیشود ، خرف تر، دروغگوتر و چاپلوس تر میشود

Maryam_Rajavi_Massoud_Mojahedin_Khalq_MEK_fake_news_2صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، دوازدهم فوریه ۲۰۱۸:… این سالار بانو تنها درحرمسرای رجوی ودفتر کار او درخشیده و از رذل ترین وخونریزترین دشمنان خارجی مردم ایران استقبال شایانی میکند ! اگر نام این کارها بهمراه  درشیشه کردن خون فریب خوردگان رجوی پیکار گری ومقاومت است ، پس عدم مقاومت و القاعدون بودن ، چه مقوله ایست؟! درخشش … 

http://iran-interlink.org

رحمان کریمی هرچه پیرترمیشود  ، خرف تر، دروغگوتر و چاپلوس تر میشود!

۲۳/۱۱/۱۳۹۶

ابتدای نوشته ی این شخص ۸۰- ۹۰ ساله که همواره ادعا میکند که عضو سازمان جوانان حزب توده بوده وسپس توفیق کشف حقیقت وپیوستن با سازمان استحاله شده ی مجاهدین خلق را داشته ، حمله به باند خاوری بعنوان تصاحب کننده ی عناوین و نام حزب توده راهدف گرفته است.

براساس تجارب موجود، احتمال این امر وجود دارد که رحمان کریمی خطایی درحزب مرتکب شده بوده که اخراج شده و …

من بطور طبیعی وظیفه ی خود نمیدانم که وکیل مدافع حزب توده باشم ولی با خواندن نوشته ی این پیر مرد  که ” حزب خائن کیانوری نمی تواند خادم توده باشد ” عنوان یافته ، میتوانم درک کنم که او هنوز نمیداند که حزب توده ی رسمی تر ، به حزبی خانوادگی تبدیل شده و برخلاف تصورات رحمان کریمی ، دشمن سرسخت کیانوری است ونه دنباله روی آن!

این گروه که نام حزب توده را یدک میکشد ، کارش تحریم مدام انتخابات وشرکت گاه وبیگاهی در جلسات احزاب کارگری و… جهانی  است!

  حزب توده ی تحت ریاست آقای خاوری ، سیاستی شبیه براندازی دارد که رویش نمیشود بصورت صاف وپوست کنده مطرح کند و تحریم بخاطر آن خوب است که مجبور نیست تحلیل دقیق وعینی ای از شرایط ایران ارائه بدهد وبا مخالفین خود به بحث وگفتگو مجبور گردد!

علت اعتراض رحمان کریمی به این حزب بی خاصیت ومهاجر ، پیامی بوده که بمناسبت سالگرد انقلاب داده وشاید باین دلیل مورد خشم رحمان کریمی قرار گرفته که تاکید نکرده که باید ازمسعود ومریم بعنوان رهبران انقلاب یاد کند و …

دربررسی گروه های ریز ودرشت اپوزیسیون وبرخورد آنها با باند رجوی ، چنین بنظرمیرسد که هیچکدام قصد افتخار دادن به رجوی ها نداشته وبلایلی که خودشان میدانند ، حاضر به طرح نام این گروه – حتی درسطح انتقاد جزئی یا شدید- نیستند واین مسئله باند رجوی را به خشم میآورد!

این از تنگ نطری ، دروغگویی وخرفتی رحمان بک!

حالا به جنبه ی بشدت چاپلوسانه ی او وجوابی که من دراین مورد خواهم داد توجه فرمایید :

” سالار بانوی بی نظیر پیکار و مقاومت، مریم قهرمان برگزیده شورای ملی مقاومت ایران است که به دلیل ایستادگی و تلاش های خستگی ناپذیرش در سطح ملی و جهانی از محبوبیت درخشانی برخوردار است. هر تشکل سیاسی می تواند کاندیدای خود را داشته باشد. این مسئله روشن و طبیعی در همین جوامع غرب هم قابل رؤیت است. در وقت انتخابات ریاست جمهوری و یا نخست وزیری هر حزب کاندیدای خود را دارد. شمایان و چون شمایان شعورتان را به حس حسادت و دشمنی تاق زده اید. اگر خودتان ندیده اید حتما همپالگی هایتان به اطلاع رسانده اند که بنرها و تصاویر مریم قهرمان چگونه در ایران تحت اختناق و سرکوب و سانسور، بر دیوارها و پل ها دیدگان رژیم را کور می کند. کوردلی هم خود نوعی از کوربینی ست. پاسخ دهید که آماج و سمت و سوی قیام شکوهمند دیماه همخوانی با کدامین اپوزیسیون داشته و دارد؟ ایرانیانی که هر سال در اجتماع بزرگ ویلپنت شرکت می کنند با شور و شوق و اشتیاق فریاد برمی دارند که مریم قهرمان را به تهران خواهند رساند. دیگران هم اگر می توانند مال خودشان را (اگر مال بدرد خوری برای احیا و رشد و سازندگی ایران داشته باشند) برسانند. ما حسود نیستیم ” !

این سالار بانو تنها درحرمسرای رجوی ودفتر کار او درخشیده و از رذل ترین وخونریزترین دشمنان خارجی مردم ایران استقبال شایانی میکند !

اگر نام این کارها بهمراه  درشیشه کردن خون فریب خوردگان رجوی پیکار گری ومقاومت است ، پس عدم مقاومت و القاعدون بودن ، چه مقوله ایست؟!

درخشش جهانی یعنی چه آقای کریمی؟!

لبخند زدن بر روی جری ترین دشمنان بشریت ، چه ارتباطی با روابط سالم  بین المللی دارد؟!

این بنرهای خیالی ، چه دردی از شما ومردم را دوا میکند؟!

درزمانی که شاه مخلوع ، میلیون ها ازاین بنر ها داشت و وفایی باو نکردند؟!

اگر دیگران شخصی مثل مریم دارند- که دلیلی برای آن نیست-  و بنر های او را نمیزنند و درصدد انتقال او به تهران نیستند تحلیل درست تری نسبت بشما دارند!

منهم بجای انها بودم ،  هر چقدر هم با جمهوری اسلامی ایران مخالف بودم ، برخورد محتاطانه تری با اعتراضاتی که شعارهای متناقض درآن داده شده و وهرلحظه میشود این نوع تظاهرات را به بیراهه کشیده واراذل واوباش را میداندار آن کرد، مینمودم!

ممکن است دیگران تجاربی از نتایج اینگونه بی گدار به آب زدن ها اندوخته باشند و مثل شما در ازقبر کشیدن رجوی ها (احمد چلبی های ایرانی) ، عجله ای نداشته باشند و بنابراین سخت است باور کردن این موضوع که کسانی پیدا شوند وبرای باند رجوی حسادت کنند!

اعتراضات مردم که بحد کافی گسترده نبود ، اعتراضی ناسازمان یافته و کار شبکه های اجتماعی- و درمواردی مشکوک- بحساب میآمد، باوجود تلاش بی رمق شما برای مصادره ی آن، مهر جریا ن خاصی را درآن نمیتوان مشاهده کرد!

صابر

——————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید