کامل شدن شکست مریم رجوی در برابر نجات یافتگان

0
816

کامل شدن شکست مریم رجوی در برابر نجات یافتگان

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، سیزدهم فوریه ۲۰۱۸:… ما نجات یافتگان پولمان را در حسابمان گرفتیم و الان هیچ وابستگی مالی به این تشکیلات نداریم و دیگر مریم رجوی هم هیچ اهرمی برای اذیت و آزار ما نخواهد داشت. امروز برای اولین بار بود که با توجه به پرداخت مستمری ماهیانه توسط کمیساریا بدون نگرانی با دوستانمان که اسیر مریم رجوی هستند ارتباط برقرار … 

آن خدابنده سینگلتون تیرانا آلبانی نجات یافتگان از فرقه رجویکینه توزی فرقه رجوی نسبت به نجات یافتگان (+ امان از دزد ناشی)ا 

کامل شدن شکست مریم رجوی در برابر نجات یافتگان

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

درود به خانواده ها و افراد رها شده از تشکیلات مجاهدین خلق در آلبانی و دیگر کشورها و تبریک به تمام کسانی که در برابر فشارهای خورد کننده و توطئه های مریم رجوی ایستادند و بهایش را با اذیت و آزارهای روزانه پرداختند.

جای خوشحالی و شادمانی بسیار دارد. بعد از تلاشهای افراد نجات یافته و جنگ سیاسی نفس گیر در برابر یک فرقه مخوف و جنایتکار و ایستادگی در برابر تمامی توطئه های مریم رجوی که تا همین اواخر ادامه داشت، در نهایت پیروزی کامل بدست آمد.

فرقه رجوی در این جنگ که رهایی کامل از قید و بند مستمری پناهندگی ماهانه که با هزار تحقیر و تهمت پرداخت میشد و اهرم مالی بود نهایتا شکست خورد و کمیساریا تقبل نمود که مستمری را خود به حساب افراد بریزد، که امروز این کار برای اولین بار انجام داد و پیروزی نهایی گردید.

این موضوع باعث خشم و بهم ریختگی شدید مسئولین فرقه شده است چرا که ضربه مهلکی بر دستگاه جرم و جنایت رجوی ملعون وارد کرد و اکنون آنان مثل مار زخمی بخود می پیچند و ناسزا می گویند و خط و نشان می کشند. مزدورانشان هم دنبال سوراخ موش میگردند.

ما نجات یافتگان پولمان را در حسابمان گرفتیم و الان هیچ وابستگی مالی به این تشکیلات نداریم و دیگر مریم رجوی هم هیچ اهرمی برای اذیت و آزار ما نخواهد داشت. امروز برای اولین بار بود که با توجه به پرداخت مستمری ماهیانه توسط کمیساریا بدون نگرانی با دوستانمان که اسیر مریم رجوی هستند ارتباط برقرار کردیم و آنها را از این موضوع مطلع نمودیم که آنها هم جملگی خوشحال شده بودند. دو نفر از دوستانم گفتند که دستتان درد نکند که راه را برای ما هموار کردید تا بتوانیم خودمان را به دنیای آزاد برسانیم.

ما از قبل هشدار داده بودیم که اگر فرقه رجوی بخواهد با جامعه نجات یافتگان در آلبانی در بیفتد شکست سختی خواهد خورد و دودش به چشم خودش خواهد رفت. انگار مریم رجوی ابله ما را خیلی دست کم گرفته بود. او هشدار ما را جدی نگرفت و نتیجه همه این اذیت و آزارها را دید. الان به یمن بلاهت مریم رجوی وضع ما خوب و حال او خراب است. مسئولین فرقه به غلط کردم افتاده اند و البته باید منتظر تهاجمات نجات یافتگان و همچنین جداشدن های گسترده بعدی باشند.

نجات یافتگان اکنون می توانند بدون دغدغه و ترس و نگرانی از قطع مستمری با خیال آسوده با دوستان در اسارت ارتباط بگیرند و همچنین به افشاگری بپردازند و آنها را از ماهیت دروغها و فریبها آگاه کنند. رجوی باید منتظر ریزش نیرو به صورت جریانی باشد.

گفته بودیم که اینجا نه اشرف است و نه لیبرتی، اینجا پایان راه فرقه رجوی است و اضمحلال تشکیلات را به چشم خواهید دید. باید به رجوی گفت که این تازه شروع کار است و باید منتظر بعدی ها باشد.

فقط میخواستم این خبر مسرت بخش و نهایی شدن پیروزی نجات یافتگان را به اطلاع برسانم.

رها شده از تشکیلات رجوی در آلبانی – محمد هاشمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید