میلاد آریایی: اپوزیسیون پوشالی «رضا پهلوی » با سس جدید

0
499

بنابراین دنبال فریب تازه مردم ایران با سس جدید « پادشاهی پارلمانی » نباشید یا حداقل بگذارید نسلی که شاهد جنایات پدر شما در خاک ایران بوده سرش را زمین بگذارد بعد شاید شما بتوانید داعیه سهم خواهی از سلطنت از دست رفته داشته باشید . آن هم پس از اینکه پدرتان محمد رضا شاه پهلوی حداقل یک میلیارد دلار از ثروت مردم ایران را در آنزمان به بانک های خارج منتقل کرده و تا همین امروز هیچ حسابی برایش پس ندادید . حافظه مردم ایران و نسل جانفشان اش هنوز خوب کار میکند و فراموش نکنید که تاریخ گذشته ایران فراموش کردنی نیست . 

اپوزیسیون پوشالی «رضا پهلوی » با سس جدید

میلاد آریایی ـ 16.02.2018

منبع : وبلاگ مزرعه خوبی ها

اپوزیسیون پوشالی «رضا پهلوی » با سس جدید

 اوضاع اجتماعی ایران در آستانه سالگرد انقلاب ضد سلطنتی جهت مطالبات برحق اقتصادی و سیاسی مردم ایران بار دیگر جامعه را  درتلاطم فرو برد و آنرا آشفته کرد تا جاییکه حسن روحانی در 22 بهمن صحبت از رفراندم برای « خروج از بن بست »  را مطرح میکند .

در چنین شرایطی نبش قبر اپوژیسیون های پوشالی و نا کار آمد که فقط شعار داده و از هر گونه ابتکار عملی عاجز هستند بسیار بسیار دیدنی است.

در صدر این فریب دادن های استعماری  نقش رضا پهلوی که از جانب  رادیو آمریکا و آیت الله بی بی سی مفتخر به  لقب «شاهزاده !!رضا پهلوی » شده و سپس همین امر توسط شبکه تلویزیونی « من و تو »  قرقره میگردد آن هم در آستانه انقلاب ضدشاه و سلطنت در ایران بگونه ای توهین به شعور سیاسی مردم ایران است.

آخر در این 39 سال رضا پهلوی برای مردم ایران چه آبی گرم کرده است و مهمتر اینکه اصلا به چه دلیل فکر میکند باید به ایران آمده و بدنبال جانشینی پدرش باشد؟

مگر پدرش برای ایران جز ساختن زندان اوین و کشتن و شکنجه دانشجویان سیاسی و حق طلب وحکومت تک حزبی «رستاخیز » و تشویق مخالفین برای گرفتن پاسپورت و خروج از کشور و تبدیل ایران به ژاندارم منطقه با ارتش تا دندان مسلح کاری کرده است ؟ و بالاتر از همه این جنایات پی ریزی و در ناآگاهی قرار دادن مردم ایران برای بیش از 37 سال چه گلی سر مردم ایران زده است که توهم بازگشت پسرش را باعث شده است ؟

مگر همین محمد رضا شاه نبود که با پر و بال دادن به روحانیت درباری از مدل و نوع « سخنرانی کافی» و « فلسفی» مردم ما را هر چه بیشتر بیشتر در ناآگاهی و خرافه پرستی نگاه داشت ؟ و مگر شرایطی که امروز شاهدش هستیم پایه های ابدئولوژیکی و ساختاری اش در زمان شاه ریخته نشد که امروز گریبان مردم ما را فشرده و راه فرار ندارند ؟ 

خجالت واقعا چیز خوبی است . اینکه احتمالا شما کاندیدای بخشی از کارگزاران آمریکایی برای کشور ایران باشید و داعیه  « پادشاهی پارلمانی » داشته و مدل حکومت انگلیس و سوئد را پیشنهاد و در تصورتان دنبال کنید که دردی را از دردهای مردم ما درمان نمی کند.

حتما که رضا شاه پدر بزرگ شما برای ایران کارهای بسیار ارزشمندی برای کشور کرده است که قطعا در آن تردیدی نیست که متاسفانه  همه آن رشته ها را پسرش محمد رضا شاه پنبه کرد و جوابش را هم از مردم ایران گرفت . شما این وسط چکاره هستید ؟ صرف اینکه پدرتان شاه بوده که نشد فضیلت برای شما تازه این هست نقطه ضعف برای شما .

بنابراین دنبال فریب تازه مردم ایران با سس جدید « پادشاهی پارلمانی » نباشید یا حداقل بگذارید نسلی که شاهد جنایات پدر شما در خاک ایران بوده سرش را زمین بگذارد بعد شاید شما بتوانید داعیه سهم خواهی از سلطنت از دست رفته داشته باشید .

آن هم پس از اینکه پدرتان محمد رضا شاه پهلوی حداقل یک میلیارد دلار از ثروت مردم ایران را در آنزمان به بانک های خارج منتقل کرده و تا همین امروز هیچ حسابی برایش پس ندادید . حافظه مردم ایران و نسل جانفشان اش هنوز خوب کار میکند و فراموش نکنید که تاریخ گذشته ایران فراموش کردنی نیست . 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید