با این پرگویی ها، کینه توزی مریم رجوی دربرابر زنان فراموش نمیشود

0
872

با این پرگویی ها، کینه توزی مریم رجوی دربرابر زنان فراموش نمیشود

Women_Rrights_highjacked_mojahedin_Khalq_Maryam_Rajavi_1صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و چهارم فوریه ۲۰۱۸:…  این سئوال را چرا ازخودتان نمیکنید؟! آیا انتخاب پوشش شما در مناسبات رجوی، جهت رعایت ” مد ” بوده ویا ازاسلام تاسی جسته اید؟! آیا شما با تحمیل حجاب اجباری به اعضای زن باند رجوی، برضد اسلام عمل میکنید؟! اگر اکراهی دردین نیست ، چرا در تشکیلات شوهرتان ، افراد غیر مسلمان هم مجبور به رعایت سنت هایی بودند که شماها بعنوان قواعد اسلامی بدانها … 

http://iran-interlink.org

با این پرگویی ها، کینه توزی مریم رجوی دربرابر زنان فراموش نمیشود!

۰۳/۱۲/۱۳۹۶

” به خواهران‌مان در سراسر جهان که در سال گذشته در برابر دیکتاتوری و بنیادگرایی و خشونت مقاومت کردند، به‌ویژه زنان سوریه درود می‌فرستیم سلام بر آن‌ها که در میان ویرانه‌های یک کشور با ده میلیون آواره و پانصد هزار قربانی، پرچم امید را برمی‌افرازند “.

شما که در داخل تشکیلات محدود بعنوان عامل اصلی مسعود رجوی ، خانواده ها را متلاشی کرده ، زنان را بی شوهر نموده وآنها را تبدیل به برده ی فیزیکی- جنسی مسعود رجوی کردید ، خودرا ازصلاحیت درود فرستادن به زنان مخلوع کرده اید!

دیگر اینکه نگفته اید زنان سوریه چکار کرده اند که شایسته ی درورد شما باشند؟!

ونیز

” زنان به‌خیابان‌ها نیامده‌اند که چیزی از رژیم بخواهند؛ بلکه آمده‌اند که رژیم آخوندی را از میان بردارند. زنان به‌قیام برنخاسته‌اند که فقط آزادی خود را مطالبه کنند. قیام کرده‌اند که تمام ایران را آزاد کنند “.

زنانی که گاه وبیگاه درخیابان تجمع کرده ویا دست به نوشتن درراستای دفاع ازحقوق خود میکنند ، درخواست های معین ومشخصی از حکومت داشته اند وکاری برای براندازی رژیم نکرده اند!

قیام که چه عرض کنم، زنان مورد بحث درراستای منافع خاص منحصر به زنان، اعتراضاتی را سازمان داده ومطالبی را نوشته اند که درتضاد کامل با رویه ایست که شما درابراز ارادت  وبندگی کامل به مسعود رجوی ، درتشکیلات خود مرعی داشته اید!

زنان معترض داخل کشور ابدا درخط وربط شماها نیستند واگر آزادی وبرابر حقوقی را طلب میکنند، دشمن ایدئولوژیک شما هم بحساب میآیند!

درادامه :

” …موضوع بعدی، این است که چرا آخوندها یکی از ابتدایی‌ترین حقوق زنان یعنی حق انتخاب پوشش را از آن‌ها سلب کرده‌اند؟ آن‌ها می‌گویند:‌ این مطابق دستور اسلام است. در حالی‌که تحمیل حجاب دقیقا ضد اسلام است. روی آوردن به‌دین، بر اساس انتخاب آزادانه و داوطلبانه هر فرد است. در قرآن آمده است: لااکراه فی‌الدین. پس هر چیزی که از روی تحمیل و زور باشد، بر خلاف اسلام حقیقی است. می‌خواهد دین اجباری باشد یا حجاب اجباری. حجاب اجباری برضد اسلام است، برای به‌بند‌کشیدن زنان است، برای سرکوب عموم مردم است “.

این سئوال را چرا ازخودتان نمیکنید؟!

آیا انتخاب پوشش شما در مناسبات رجوی، جهت رعایت ” مد ” بوده ویا ازاسلام تاسی جسته اید؟!

آیا شما با تحمیل حجاب اجباری به اعضای زن باند رجوی، برضد اسلام عمل میکنید؟!

اگر اکراهی دردین نیست ، چرا در تشکیلات شوهرتان ، افراد غیر مسلمان هم مجبور به رعایت سنت هایی بودند که شماها بعنوان قواعد اسلامی بدامها تحمیل کرده اید!

آیا شما با تحمیل طلاق به زنان وتحمیل ایدئولوژی منحصر بفرد مسعود رجوی ، کاری برضد اسلام میکنید؟!

چرا اینکار را میکنید؟!

وضعیت مردم ایران طوری است که بدون دخالت ویا دخالت این وآن، تقریبا همانطور لباس میپوشند که اکنون میپوشند و تبلیغ بی حجابی و … اثر قابل توجهی در مردم نخواهد داشت!

بازهم :

” به‌همین دلیل قیام ایران، فقط برای براندازی یک نظام سیاسی نیست؛‌ بلکه قیامی است علیه بنیادگرایی و ارتجاع مذهبی، که منطقه را به خاک و خون کشیده است. …”.

نه قیامی است ونه براندازی ای!

اولا آنچه که هست اعتراض به نابسامانی ها وبه بار نشستن بهتر انقلاب بهمن ۱۳۵۷است.

ثانیا ، منبع بنیاد گرایی استعمار پیر بوده واکنون این وظیفه ی ضد بشری به ارباب بزرگی بنام سیستم آمریکائی سپرده شده !

چرا که اگر ما بنیاد گرا بودیم ، حکومت ۲۵۰۰ ساله را نمی انداختیم وچون انداختیم، نشان دادیم که ترقی خواه وپیشرو هستیم!

آنکه منطقه را به خاک وخون کشیده ، اربابان ریز ودرشت شماست که چاره ی حل بحران های ساختاری وذاتی خود را درانجام این جنایات واشغالگری ها میبینند وآدرس عوضی دادن شما مشکلی را حل نخواهد کرد!

وهمینطور :

“… پیشتازان شما در این مقاومت با تجارب بسیار ارزنده، چهار دهه است که مبارزه میکنند و اکنون در شورای مرکزی مجاهدین با هزار زن قهرمان پیشتاز نبرد با دیکتاتوری مذهبی هستند”.

عنصر پیشتاز حتی المقدور درمیان مردم زندگی میکند و درتحرکات گامی بیشتر ازآنها جلو نمیزند!

خواسته های شما مطابقتی با خواسته های زنان معترض داخل کشور ندارد وشما تنها درعالم خیال است که پیشتاز آنها میتوانید باشید!

برای حفظ آبروی خود- اگر مانده باشد که چنین نیست- صحبت ازدیکتاتوری مذهبی نکنید که سازمان شما نمونه ی بارز آنست!

میگویید نه؟

دراینصورت انتقاداتی شبیه  انتقاداتی که مسئولین جمهوری اسلامی ازعملکرد خود میکنند، ازخود بکنید!

یک ادعای سخیف از سوی مریم خانم:

“برادران پیشتاز شما در صفوف مجاهدین و مقاومت ایران، راه پیشرفت مبارزاتی و فکری خود را با محترم شمردن برابری زنان طی کرده‌اند. شما نیز برای دفاع از هویت انسانی خود، و برای دفاع از شخصیت زن ایرانی، در برابر آخوندها و سرکوب آن‌ها به‌مبارزه برخیزید. در مقابل هرگونه تعرض به‌‌زنان، هرگز سکوت نکنید، هرگز تسلیم نشوید و هرگز تماشاچی نباشید. در برابر سرکوب و تحقیر زنان و جوانان بایستید …”.

این ” برادران ” آنقدر سرکوب شدند که توان دفاع ازخود وزن وفرزند خود را هم ازدست داند وحالا ادعا دارید که به محترم شمردن حقوق زنان درتشکیلات رجوی کمک کردند؟!

این چه احترامی برای زنان بود که حرمسرا نشینشان کرد و این ” برادران ” ، جرات اعتراض باین عمل ننگین را بدست نیآوردند!

این ” برادران ” را دردستگاه مغز شویی رجوی طوری از غیرت انداختند که نتوانستند ازبدیهی ترین حقوق خود و همسر وخواهرانشان دفاع نمایند وآنگاه شما ادعا میکنید که این دفاع راازحقوق زنان داخل کشور خواهند کرد؟؟!!

صابر

—————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید