این مسائل چه ربطی به مریم و وزیر وکیل آمریکائی داشت؟

0
698

این مسائل چه ربطی به مریم و وزیر وکیل آمریکائی داشت؟

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و پنجم فوریه ۲۰۱۸:…  کلیف مریم با آن جنایاتش که در حق مردم ایران انجام داده و خیانتی که به زنان ومردان حول وحوش رجوی کرده ، روشن است ! او دراین رهگذر میتواند اذهان تک وتوکی ازمردم ایران را فریب دهد وازطرف دیگر ، خود با افتضاحات وجنایات کم نظیری که دردرون تشکیلات انجام داده و خانواده ها- بعنوان نزدیک ترین ایرانیان بخود را- به دشمن واقعی خود بدل کرده وبطریق اولی، … 

http://iran-interlink.org

این مسائل چه ربطی به مریم ووزیر وکیل آمریکائی داشت؟!

در جراید مجازی باند رجوی میخوانیم :

” ای‌یو ریپورتر  نوشت: نمایندگان دینا روهرا باکر، و قاضی تد پو، با خانم مریم رجوی پرزیدنت منتخب شورای ملی مقاومت ایران در پاریس روز شنبه ۵ اسفند ملاقات  کردند. در خلال ملاقات، طرفین قیام مردم ایران را که در اواخر دسامبر و ژانویه شروع شد و به سرعت به شهرها و شهرک‌های ایران گسترش یافت مورد بحث قرار دادند. تظاهراتها و اقدامات اعتراضی در ماه فوریه هم ادامه داشت. در خلال تظاهراتها مردم خواست خود برای تغییر رژیم را به نمایش گذاشتند “.

تکلیف مریم با آن جنایاتش که در حق مردم ایران انجام داده و خیانتی که به زنان ومردان حول وحوش رجوی کرده ، روشن است !

او دراین رهگذر میتواند اذهان تک وتوکی ازمردم ایران را فریب دهد وازطرف دیگر ، خود با افتضاحات وجنایات کم نظیری که دردرون تشکیلات انجام داده و خانواده ها- بعنوان نزدیک ترین ایرانیان بخود را- به دشمن واقعی خود بدل کرده وبطریق اولی، صحبتی ازحمایت ” خلق قهرمان ” دربین نمیتواند باشد ، چه چاره ای جز تمسک جستن به جانی ترین مامورین سلطه گران جهانی دارد؟

البته  این خانم میتواند سرجای خود نشسته وبا زیور آلات وکمدهای آرایشی ولباس های خود مشغول شود که  این کاربرای متلون مزاجی مانند او  حکم مرگ را دارد وما اورا ازاین بابت معذور میداریم!

اما این کارگزاران آمریکائی ازدوجنبه منافعی دارند:

۱- به ایران بعنوان کشوری که درمقابل سلطه گرایی ها کاملا تسلیم نمیشود ونافرمان است، فشار میآورند.

۲- دستمزدهایی از مریم میگیرند که قابل ملاحظه است وبا طرح این کلمات ، میتوانند قسمت مهمی ازمخارج خود را تامین کنند واگر غم نان ندارند – که ندارند- حس مال پرستی خود را ارضا میکنند!!

همچنین :

” قانونگذاران ارشد آمریکا، رژیم ایران را به‌دلیل سرکوب بی‌رحمانه  تظاهر کنندگان محکوم کرده و تأکید کردند که جامعه بین‌المللی باید سکوت و بی‌عملی خود را در برابر جنایاتی که رژیم علیه شهروندان خود مرتکب شده است، بشکند”.

کاش یادی هم از یک میلیون کشته وصدها هزار نفرزندانی ازمردم اندونزی میکردند که سوهارنوی جلاد به کمک حکومت آمریکا با برانداختن دکتر سوکارتو ی مصلح ، این جنایت های مخوف را انجام داد!

اصلا بهتر بود که یادی از مردم بومی آمریکا میشد که بدست اروپائیان که اینک آمریکائی هستند و بصورت میلیونی قتل عام شده وکشورشان تسخیر شد ، بعمل میآمد ویاد این میلیونها قربانی برای دقیقه ای گرامی داشته میشد!

درادامه :

” آنها همچنین از دولت آمریکا خواستار اعمال تحریمهای جامع از جمله مالی و تحریمهای بانکی علیه مقامات و نهادهای رژیم ایران  شدند به‌ویژه کسانی که در سرکوب تظاهر کنندگان شرکت داشتند”.

ما عملا دیده ایم که دود وزهر این تحریم ها و دزدی های بعمل آمده ازاموال ایران، دردرجه ی اول بچشم مردم عادی ایران میرود والبته اینهم غیر طبیعی نیست و مامورین سلطه گران، بیش ازهمه ازمردم عادی نفرت دارند!

بازهم :

” این ملاقات در زمانی انجام شد که نگرانیها در رابطه با برنامه موشکهای بالستیکی رژیم  ایران و دخالتهای آن در امور کشورهای این منطقه و حمایت آن از گروه‌های افراطی به موضوعاتی نگران‌کننده در هر دو سوی آتلانتیک تبدیل شده است. قانونگذاران آمریکایی همچنین از دولت آمریکا خواستار اخراج اجباری سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان نیابتی آن از کشورهای این منطقه شدند “.

اولا کار ایران در تولید سلاح های نگهدارنده ی امنیت خود ، کاری کاملا بحق وقانونی است وکسانی که باریاکاری ازبابت داشتن این سلاح ها ازطرف ایران اظهار نگرانی؟! میکنند ، خود صاحب سلاح های مهیب تری بوده وبرعکس ایران که سابقه ی استعماری ندارد، هرکدام بنوعی استعمارگری را تجربه کرده اند ونگرانی آنها موردی ندارد والبته باید مریم خانم ازاین قدرت دفاعی توسعه یابنده ی ایران نگران باشد وازاین نگرانی بمیرد!

ثانیا ، ایران حضوری بی دعوت رسمی درهیچ جای جهان ندارد وآمریکا هم دیگر درموقعیتی نیست که بتواند هرکسی را ازهرجایی خارج کند وبشرطی میتواند که عواقب جنگ اتمی را بپذیرد که عقلا سودی دراین مورد ندارد!

همینطور :

” رجوی تأکید کرد که این قیام تا سرنگونی رژیم آخوندی  ادامه خواهد یافت …با قیام مردم ایران رژیم آخوندی وارد فاز پایانی خود شده است  و در نتیجه هر نوع سرمایه‌گذاری بر روی این رژیم محکوم به شکست است. زمان آن است که جامعه بین‌المللی در کنار مردم ایران و نه رژیم آخوندی بایستد “.

آیا این خانم اینقدر عقل ندارد که بداند که طرف صحبت اش، اطلاعاتی بمراتب بیشتر ازاو دراین خصوص دارد و نمیداند که با این قبیل تظاهرات کم عمق وکم وسعت ودرنبود یک جریان آلترناتیو ونیرومند مردمی ، ماحصل این تظاهرات (خوب پخته نشده وسازماندهی نشده ) ، چیزی جز شورش های کور نخواهد بود ونتیجه ای برای هیچکس نخواهد داشت؟!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید