میلاد آریایی:”پادشاهی پارلمانی!” و نظرات مشعشع فرمانده خود خوانده! …

0
1198

 تناقض این موضوع که خود رضا پهلوی مجاهدین را قبول ندارد و سبک تروریستی آنان را در مقابل منافع مردم میشمارد ولی این – سفرکرده ! که صد غافله دل هم ره اوست! –  دل در گروه این آشتی دارد که ۲ سبک مبارزه مسلحانه و  مبارزه غیر مسلحانه را با هم آشتی دهد .  این ها را بدان جهت اشاره میکنم که ببینیم و بدانیم چه گرگ هایی بر سر سفره انقلاب دنبال گوشت بره  هستند و به کمتر از آن هم رضایت نمیدهند . حمایت از رضا پهلوی دیبا که اصلا معلوم نیست برای چی و به چه دلیل خودش را مدلی برای انتخاب مردم در آینده میداند و مهمتر اینکه قرار نیست که هر کس گفت من رهبر … مثل داستان رجوی و مصائب بسیار زیادی که برای مردم ایران به بار آورد حالا از بی کسی مردم بروند دنبال اش  – سگ زردی که برادر شغال است – حرف من این است واضح و  روشن . مساله مردم ایران این است که آلان بروند دنبال یک کسی که بر آنها پادشاهی کند ، مساله مردم ما واقعا این است ؟ اینقدر مردم ایران بدبخت شده اند که پس از چهل سال بروند سراغ کسی که اصلا نه سابقه سیاست و مملکت داری داشته و نه هم آلان داعیه ای دارد . 

” پادشاهی پارلمانی! ” و نظرات مشعشع فرمانده خود خوانده ! سعید شمیرانی

میلاد آریایی ـ 26.02.2018

منبع: وبلاگ مزرعه خوبی ها 

” پادشاهی پارلمانی! ” و نظرات مشعشع فرمانده خود خوانده ! سعید شمیرانی

 آدمی هر چه میگذرد و شاهد حوادث بعد از انقلاب ضد سلطنتی  بویژه پس از این چهل سال می نشیند ، عملا چیزهایی را شاهد است که الحق و الانصاف  مشابه آنرا در دکان هیچ عطاری نمی توان پیدا کرد .

 یکی از این حوادث،  ادعای فردی به اسم ” سعید شمیرانی ” است که ادعای فرماندهی اعتراضات مردمی با یک میلیون طرفدار!!  در ایران را دارد که اگر من خودم به چشم خودم برنامه اش را ندیده بودم جدا باور نمی کردم این سطح از توهم و این سطح از خود شیفتگی رسوا یی آور را .

 نمیدانم چرا آلان این مدل از مبارزه باصطلاح مد شده که یک عده ای بروند پشت  رضا پهلوی دیبا که الا و بلا شما بیا بشو رهبر ما ؟!

 آقای سعید شمیرانی که به قول خودش فرماندهی اعتراضات مردمی را یک تنه بر عهده گرفته است خودش میگوید از سال ۱۹۸۸ میلادی نزدیک به بیست سال در کنار رضا پهلوی بوده و تلاش اش هم یک تنه این است که به هر ضرب و زوری شده مردم را متقاعد کند که پادشاهی ؟! آن هم از نوع پارلمانی !! بهترین مدل و الگو برای مردم ایران است . و جالب اینکه در این رابطه از سال ۲۰۱۶ نیز از مجاهدین و رهبری اش هم کمک خواسته و به شکل علنی هم اعلام کرده است که حاضر است با مجاهدین همکاری کند چون آنها را هم در سرنگونی شریک میداند

 تناقض این موضوع که خود رضا پهلوی مجاهدین را قبول ندارد و سبک تروریستی آنان را در مقابل منافع مردم میشمارد ولی این – سفرکرده ! که صد غافله دل هم ره اوست! –  دل در گروه این آشتی دارد که ۲ سبک مبارزه مسلحانه و  مبارزه غیر مسلحانه را با هم آشتی دهد .

 این ها را بدان جهت اشاره میکنم که ببینیم و بدانیم چه گرگ هایی بر سر سفره انقلاب دنبال گوشت بره  هستند و به کمتر از آن هم رضایت نمیدهند .

 حمایت از رضا پهلوی دیبا که اصلا معلوم نیست برای چی و به چه دلیل خودش را مدلی برای انتخاب مردم در آینده میداند و مهمتر اینکه قرار نیست که هر کس گفت من رهبر … مثل داستان رجوی و مصائب بسیار زیادی که برای مردم ایران به بار آورد حالا از بی کسی مردم بروند دنبال اش  – سگ زردی که برادر شغال است – حرف من این است واضح و  روشن .

 مساله مردم ایران این است که آلان بروند دنبال یک کسی که بر آنها پادشاهی کند ، مساله مردم ما واقعا این است ؟ اینقدر مردم ایران بدبخت شده اند که پس از چهل سال بروند سراغ کسی که اصلا نه سابقه سیاست و مملکت داری داشته و نه هم آلان داعیه ای دارد .

 شاید هم این یک طرح و برنامه ای هست که دیگرانی بابایی را هل بدهند و خود آن بابا بیاید و بگوید  والله من بی تقصیر ام . من مردم را ول کرده ام  ، اما این مردم هستند که مرا ول نمی کنند !!.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید