محمد رزاقی: مریم قجر داعشی ۴۰ سال از زنان ایران عقب ترمی باشد

0
890

مریم قجر داعشی ۴۰ سال از زنان ایران عقب ترمی باشد 

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۸:…  البته از حق نگذریم فرقه رجوی داعشی در شارلاتان بازی بی نظیر می باشد ! مریم قجر داعشی بعنوان رئیس جمهورخود خوانده و حسرت به دل ۲۵ سال این لقب پوشالی یدک می کشد و چند زن هم بعنوان وزیر ؛ وکیل خیالی مشغول اسفند دود کردن دور سر مریم قجر ؛ جمع کردن اتاق خواب مریم هستند وگرنه اینکار هم نکنند ول معطل تشریف دارند . زنان نگون بخت در … 

لینک به منبع

مریم قجر داعشی ۴۰ سال از زنان ایران عقب ترمی باشد !

آن یکی پرسید اشتر را که: هی
از کجا می آیی ای اقبال پی؟
گفت: از حمام گرم کوی تو
گفت: خود پیداست از زانوی تو!

چند روز گذشته  به مناسبت نزدیک شدن روز جهانی زن مریم قجر داعشی  با اوردن یک مشت از زنان خود فروخته که با دریافت دلارهای خونین دستان خونین مریم قجر با دامن خود پاک می کنند وبا برپائی شوهای مختلف مدعی دفاع از حقوق زنان در داخل ایران شده و ادعا می کند زنان در ایران در بدبخت ترین شرایط ممکن زندگی می کنند و از هیچ حق و حقوقی برخوردار نیستند  !

اینکه زنان و دختران ایرانی با یکسری قوانین محدود کنند مواجه هستند چیز جدیدی نیست و حتا خیلی از سیاستمداران ایرانی به کم و کاستی ها در مورد حقوق زنان ایرانی اعتراف می کنند .

اما در این میان مریم قجر داعشی وقتی خود را مدافع حقوق زنان جا می زند هم خنده دار و هم گریه اور است !

می دانم این مقایسه درست نیست ولی برای اینکه مریم قجر داعشی دم از حقوق زنان ایران می زند به همین خاطر مختصر حقوق زنان ایرانی وحقوق زنان فرقه رجوی داعشی را با هم مقایسه کنیم  .

زنان و دختران ایرانی با همه کم و کاستی ها و محدودیدتها می توانند نوع لباس ؛ مدل  ؛ رنگ لباس خود انتخاب کنند . باز تاکید می کنم با همان قوانین ایران و محدودیتها .

ــ زنان و دختران ایرانی روسری را به شکلهای مختلف  با رنگهای گوناگون به سر می گذاند و در فیلمایی که در شبکه های اجتماعی و حتا بعضی وقتها مصاحبه های خیابانی از تلویزیونهای ایرانی پخش می شود نوع انداختن یک تکه شال روی سر بود و نبودش زیاد فرقی بعنوان روسری ندارد .

ــ در فرقه رجوی از شخص مریم قجر داعشی گرفته تا پیر زنان و پیر دخترانی که در اسارت ذهنی و جسمی فرقه قرار دارند مجبور هستند لچکهای یک دست و یک رنگ به سر کنند و با گره کور زیر گردن ببندند !

البته از نظر قوانین فرقه گرایانه رجوی داعشی لچک روی سر مریم قجرداعشی و زنان نگون بخت در اسارت فرقه رجوی می شود حجاب انقلابی !

روسری بر روی سر زن ایرانی می شود حجاب اجباری !

ــ آیا در فرقه رجوی داعشی زنان می توانند همان لباسی که زنان و دختران ایرانی در خیابان و حتا خانه های خود می پوشند داشته باشند ؟ یا مجبور هستند بر اساس قوانین فرقه گرایانه و بغایت عقب مانده  یکدست و یک شکل یک رنگ بپوشند !

ــ زنان و دختران ایرانی با همه قوانین محدود می توانند تشکیل خانواده بدهند و صاحب بچه و زندگی شخصی خود باشند .

ــ آیا در فرقه رجوی داعشی زنان نگون بخت حق ازدواج دارند ؟ ایا می توانند زندگی شخصی خود را داشته باشند ؟

ــ زنان ایرانی با همه محدودیتها و کم و کاستی ها می توانند در امور اقتصادی ؛ فرهنگی ؛ ورزشی ؛ سیاسی و … شرکت کنند . باز تاکید می کنم با همه محدودیتها و قوانین دست و پا گیر

ــ آیا در فرقه رجوی زنان نگون بخت حق دارند در فعالیت اقتصادی ؛ فرهنگی ؛ ورزشی ؛ سیاسی داشته باشند ؟

ــ آیا مریم قجر داعشی به زنان نگون بخت در اسارت فرقه اجازه می دهد انها با اعضاء خانواده خود دیدار داشته باشند ؟

ــ زنان ایران به همراه خانواده و حتا گروهی به گردش و تفریح می روند . آیا زنان فرقه می توانند در همان کشور و شهری که زندگی می کنند بدون کنترل گردش و تفریخ بروند ؟

ــ آیا زنان فرقه رجوی داعشی اجازه استفاده از لوازم ارایشی را دارند؟ آیا زنان اسیر در فرقه رجوی می توانند به همان میزانی که زنان ایرانی از لوازم ارایشی استفاده می کنند استفاده کنند؟

( البته به جز شخص مریم قجرباید هر چند ماه یکبار عمل لیزر صورت انجام بدهد ؛ از کرمهای چند صد دلاری صاف کننده صورت استفاده کند و لباسهای رنگارنگ بپوشد البه با لچک و دامن تا مچ پا و یا کت شبیه پالتو و شلوار ) برای شرکت در شوهائی که دوست پسرهای امریکائی و اروپائی مثل جلویانی ؛ گنگریچ زن باز ؛ بولتون ضد ایران و ایرانی و جنگ طلب شرکت می کنند !

البته از حق نگذریم فرقه رجوی داعشی در شارلاتان بازی بی نظیر می باشد ! مریم قجر داعشی بعنوان رئیس جمهورخود خوانده و حسرت به دل ۲۵ سال این لقب پوشالی یدک می کشد و چند زن هم بعنوان وزیر ؛ وکیل خیالی مشغول اسفند دود کردن دور سر مریم قجر ؛ جمع کردن اتاق خواب مریم هستند وگرنه اینکار هم نکنند ول معطل تشریف دارند .

زنان نگون بخت در اسارت فرقه رجوی داعشی نه تنها مجبور به تحمل محدودیتهای ضد انسانی و قوانین فرقه گرایانه هستند و از هیچ حق و حقوق یک انسان و یک زن برخوردار نیستند و تنها بعنوان ابزاری در دست سران فرقه برای پیشبرد اهداف کثیف سران فرقه سوء استفاده می شوند هر وقت مریم قجر بخواهد ادعاهای شیادانه و فریبکارانه خود را پیش ببرد زنان فرقه را رنگ کرده و قالبهای مختلف روی سن می اورد .

اما فاجعه اینجاست که مریم قجر داعشی این زنان نگون بخت در اسارت فرقه رجوی هستند که الان به پیر زنان و پیر دختران تبدیل شده اند علاوه بر استفاد تبلیغاتی برای اهداف کثیف خود  مورد سوء استفاده قرار داده و می دهد خیلی از این زنان را مجبور به اعمال غیر اخلاقی و انسانی نموده که در تاریخ بی نظیر می باشد !

بنا بر شهادت زنانی که از این فرقه جدا شده و با شهامت اعمال ضد انسانی و ضد اخلاقی رجوی و مریم قجر داعشی را افشا کردند زنان در فرقه رجوی داعشی با هدایت و رهبری مریم قجر داعشی مجبور بودند در برنامه هائی که بعنوان رقص رهائی نامگذاری شده بود روی سن جلو رجوی داعشی رقص کنند لباس در بیاورند !

علاوه بر این زنان اسیر در چنگال فرقه رجوی داعشی با کارگردانی و رهبری مریم قجر داعشی مجبور بودند به حرمسرای رجوی داعشی بروند و رجوی با این زنان همبستر شود و مریم قجر اسم این جنایت و کثافتکاری را ریل محرمیت با رهبری اعلام کند !!!

یعنی مریم قجر داعشی رسمآ حرمسراداری و پایه گذار جنایتی باشد که بعدآ دست پرورده و همپیمانانشان ( داعشی ها ) اسم ان را جهاد نکاح گذاشتند و رهبران مذهبی وهابی های شیخ نشینهای عربستان و غیره با فتواهای خود زنان را برای جهاد نکاح تشویق کنند ! مریم قجر داعشی ۲۵ سال از داعشی در برپائی جهاد نکاح جلوتر بوده و هست .

البته جنایات سران فرقه در این حد نماند به دستور شخص رجوی و مریم قجر داعشی رحم نزدیک به ۱۰۰ زن در اورده شد تا عقیم شوند و هر گونه احساس زنانه را از دست بدهند جنایتی که در حد خود بی نظیر و می توان گفت تک نمونه می باشد  !

ایا یک زن ژشت سیرتی مثل مریم قجر داعشی با این همه جنایت و خیانت به زنان فرقه خودش می تواند ادعای دفاع از حقوق زنان ایران را بکند ؟

به مرم قجر داعشی پیشنهاد می کنم اگر جرات دارید به زنان اسیر در فرقه رجوی زیاد ؛ یاد هم نه به همان اندازه که زنان ایرانی با همه محدودیتها و کم و کاستی آزادی دارند اجازه بدهید ازاد زندگی کنند انوقت خواهید دید که به جزء چند پیر زن فرتوت زوار در رفته زنی در فرقه رجوی داعشی نخواهد ماند و مطمئن هستم روزی مثل زنانی که با شجاعت تجاوزات و جنایات شما در حق زنان اسیر در فرقه رجوی را افشا کردند دست به افشاگری بزنند . به همین خاطر هست مریم قجر داعشی سعی می کند با تمام قوا از جدا شدن زنان اسیر در فرقه رجوی جلو گیری کند .

مریم قجر داعشی و زنان نگون بخت اسیر در فرقه رجوی داعشی ۴۰ سال از زنان ایران عقب تر هستد !

پاریس : محمد رزاقی

////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید