مریم رجوی نمیتواند ازجدائی دین وقدرت سخت بگوید

0
952

مریم رجوی نمیتواند ازجدائی دین وقدرت سخت بگوید 

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۸:…  آیا اگر سررشته ی ” خواهرانت ” درانگلستان، بدست تو سپرده شود ، میخواهی آنها را هم به بردگی جنسی وادار کنی ، درزمانی که روشن است که مسعود با فرض زنده بودنش، ازحیز انتفاع افتاده ، لاید این خواهرانت را میخواهی به ترکی الفیصل و ولیعهد عربستان … ببخشی؟! دیگر اینکه قیامی درایران نبوده ومثل اغلب کشورها تظاهرات ومطالباتی بوده که … 

http://iran-interlink.org

مریم رجوی نمیتواند ازجدائی دین وقدرت سخت بگوید!

۰۹/۱۲/۱۳۹۶

در وبسایت مریم رجوی چنین آمده است :

” روز سه‌شنبه ۸اسفند ۱۳۹۶(۲۷فوریه۲۰۱۸)، جلسه‌یی در پارلمان انگلستان به‌مناسبت روز جهانی زن برگزار شد. مریم رجوی، طی یک پیام ویدیویی به این جلسه، در مورد نقش پیشتاز زنان در قیام مردم ایران گفت: اجازه بدهید به همه خواهرانم در انگلستان به‌مناسبت روز جهانی زن تبریک بگویم. می‌خواهم از زنان بزرگی در بریتانیا تقدیر کنم که به دفاع از مردم سرکوب شده ایران و به‌ویژه زنان برخاسته‌اند “.

شما که نقش مهمی در سرکوب زنان عضو تشکیلات رجوی داشتید ، بدون پرداخت به آن و انتقاد صریح ازعملکردتان ، حق صحبت دراین باره راندارید!

کنیز انسان آزادی نیست وتو عملا زنان ایرانی تحت اختیارت را به کنیزی واداشتی!

آیا اگر سررشته ی ” خواهرانت ” درانگلستان، بدست تو سپرده شود ، میخواهی آنها را هم به بردگی جنسی وادار کنی ، درزمانی که روشن است که مسعود با فرض زنده بودنش، ازحیز انتفاع افتاده ، لاید این خواهرانت را میخواهی به ترکی الفیصل و ولیعهد عربستان … ببخشی؟!

دیگر اینکه قیامی درایران نبوده ومثل اغلب کشورها تظاهرات ومطالباتی بوده که بخش مسالمت آمیز آن برقسمت خشونت گرایش میچربید وبرعکس ادعای این دلاله ی محبت رجوی ، این بار درصد زنان شرکت کننده دراعتراضات بسیار پایین تر ازگذشته بوده ومریم باید روشن کند که چرادروغ میگوید؟!

درادامه :

” زنان ایران نقش مهمی در قیام‌ دی ماه داشتند. این دستاوردی برای همه زنان است. قیام ایران، قیامی بر ضد رژیم ایران و سیاستهای بنیادگرایانه آن است. قیام‌کنندگان، جنگ سپاه پاسداران با مردم سوریه را محکوم کردند. آنها گفتند که نمایش اصلاح‌طلبی دیگر عمرش تمام شده و خواستار سرنگونی تمامیت رژیم شدند”.

اعتراضات آن بخش ازمردم کم برخوردار از وسایل معیشت ، بلحاظ مسالمت آمیز بودن خود، قیام نبوده وبطوری که گفتم، نقش زنان بخاطر مسائلی که این تظاهرات بخاطر آنها انجام شد ، بسیار ناچیز بوده است!

دیگر اینکه بارها گفته شده که متاسفانه  بدلایلی، قسمتی ازمردم ایران در تضاد با منافع ملی خود ، ارزش حضور قانونی ومحدود ایران درسوریه را درک نمیکنند ودر تجمعاتی این قبیل به دادن شعار انحرافی که ازجاهای دیگر بدانها تلقین میشود ، می پردازند !

من قبول دارم که ناف تعدادی ازروشنفکران ما به غرب وصل است و سبب طرح این شعار ضد ملی ، آنها میباشند که وظیفه ی  روشنفکران  مردمی وبا هوش تر، مواجهه با این ایده ی انحرافی است!

درهرصورت، نیروهای مستشاری ونظامی ایران نه با مردم سوریه ، که با دشمنان تکفیری- تروریستی آنها نبرد میکنند!

نبرد با تروریزمی که ترامپ هم درزمانی که درمقابل دولت پنهان زانو نزده بود ، صراحتا آنرا برسمیت شناخت !

همچنین :

” آخوندها بیشتر درآمد ایران را صرف سرکوب و صدور تروریسم و جنگ در سوریه و سایر کشورهای منطقه می‌کنند. .. زنان و جوانان ایران در پی سرنگونی استبداد مذهبی هستند. آنها خواهان یک جمهوری بر اساس جدایی دین و دولت‌اند. خواهان برقراری آزادی و دموکراسی و برابری زن و مرد‌ هستند “.

البته بخش ناچیزی ازدرآمد ایران صرف مبارزه با تروریزم درسوریه میشود که دربودجه ی عمومی نمیخواند و این بودجه دربرابر فسادهای اقتصادی و … مبلغی شمرده نمیشود و از همین روست که دولت سرگرم مبارزه با این فسادها ست که گریبانگیر تقریبا تمامی کشورهای جهان سومی میباشد.

 درباره ی بقیه ی حرف های مریم باید گفت که اگر این زنان وجوانان خواستار یک جمهوری براساس جدایی دین ودولت اند ، باید بیشترین دشمنی را با شوهر مجهول المکان وخود شما داشته باشند که بیشترین ونفرت اگیزترین سوء ایتفاده را ازدین کرده اید وبنابراین این معامله تماما بضرر شماست!

میزان دموکراسی وآزادی درتشکیلات شما طوری است که یک عضو قادر به برقراری ارتباط با خانواده ی خود، جهان پیرامونی ودنیای مجازی نیست وآیا جوانان وزنان ایران را دیوانه حساب کرده اید که بخواهند برای دموکراسی نوع رجویه ، مبارزه کند؟!

آیا شما به شعور این زنان وجوانان توهین نمیکنید زمانی که خود دزد دموکراسی وآزادی هستید، درمقابلشان فریاد آی دزد، آی دزد میزنید؟!

بازهم :

” … هر پوند افزایش درآمد رژیم آخوندی، یعنی تشدید سرکوب و فقر در ایران و گسترش جنگ در سوریه و سایر کشورهای منطقه “.

برعکس!

درآمد هرچه بیشتر دولت ایران دربدترین وضعیت بنفع مردم است والبته شما آرزو میکنید که آنطور نباشد!

ومضجک تر اینکه “

” روزی که زنان ایرانی، سنگر بنیادگرایی را در ایران درهم بشکنند، آزادی و برابری در همه جهان جهش می‌کند و آن روز دور نیست “.

یعنی شما حکومت ایران را صاحب بلامنازع جهان میدانید که اگر سرنگون شود ، جهان به بهشتی تبدیل میگردد؟!

آیا شما دربرخورد با این استکباری بنام ایران که ساخته ی ذهن بیمارتان است ، از پارلمانتاریست های مستضعف غرب استمداد میکنید؟!

پاک دیوانه شده اید دختر!

صابر

——————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید