پس تنها رفراندومی صحیح است که رجوی را صاحب ایران کند!!

0
551

کسانی میتوانند این نظر را بدهند که اعتقاد دارند که مردم هیچ کاری ازدست شان نمی آید ، بخاطر سطح رشد نازل آن جامعه – که اغلب استعمار دلیل اصلی آنست- ونیز این واقعیت که ” بالایی ها میتوانند حکومت کنند ” و … با این حساب، شما به آلترناتیو بودن خود شک دارید، پایگاه حکومت را قوی میدانید ، مردم را ضعیف و … تصور میکنید  و… بدین ترتیب معلوم میشود که به شعارهای دهن پرکن خود مانند آلترناتیو بودن خود، اعتقاد به قدرت مردم و وجود عوامل عینی وذهنی آماده برای انقلاب ، اعتقادی نداشته وهمینطوری حرف مفت است که میزنید! بااین اوصاف، شما راه درست خود را که نگاه گداگونه بدست شقی ترین دشمنان جهانی مردم ایران است، برگزیده اید و لازم نیست که دلواپس این مسائل باشید! درادامه :

” همین چند روز پیش آخوندروحانی در ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ در دیدار با استانداران سراسر کشور گفت: “باوجود برخی مشکلات، مردم با قوت مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را طی می کنند و امروز هم اگر از مردم سوال شود، در مقابل دخالت بیگانگان، اختناق یا استبداد، باز هم با 2/98 درصد به جمهوری اسلامی، رأی می دهند” .

پس تنها رفراندومی صحیح است که رجوی را صاحب ایران کند!!

حمید تبریزی ( امضا محفوظ ) ـ 02.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=-Y-xXoLVpBA&index=9&list=PLi6CyO25v18foZNXKnEZn7APCvEeYhCvY

در زمانی که هیچ اقدام عملی برای برگزاری رفراندوم درایران صورت نگرفته و توضیح لازم درمورد دایره ی عمل  واهداف این رفراندوم داده نشده، گروه رجویه بدست وپا افتاده ومدام دراین مورد مطالب اعتراضی منتشر میکند!

دریکی ازاین نوشته های منتشره در رسانه های مجازی باند رجوی آمده است :

” برغم همه راهگشایی های مثبت رفراندوم در حل بسیاری از معضلات اجتماعی در کشورهای دمکراتیک، این امر می تواند در سیستم های توتالیتر و فاشیستی به ابزاری برای تحکیم این سیستم ها تبدیل گردد…”.

یعنی مردم کشورهایی که ازنظر شما نظام توتایتر وفاشیستی برآنها حکم میراند ، باید ازحق استفاده ازرفراندوم محروم شود؟!

یعنی رجوی که باعث کشته شدن ، آوارگی وگرفتاری  ده ها هزارنفر ازمردم ایران شده و رژیم ایران را مانند خودش تمامیت خواه میداند، اینقدر دلسوزمردم شده که مایل نیست رفراندومی درایران برگزار شده و مثلا وضع مردم را بدتر ازاینکه هست بکند؟!

آیا این دلسوزی ریاکارانه نیست؟!

یا  باند رجوی خطراتی ازاین رفراندوم را متوجه موجودیت ضد بشری خود احساس میکند؟!

با آگاهی های لازم که درمورد این گروه ضد ملی دردست است ، بنظر میرسد که شق دوم قضیه واقعی تراست!

همچنین :

” … نتیجه بلافصل رفراندوم در نظام های غیر دمکراتیک و فاشیستی که تمام اهرم های قدرت و کنترل اجرایی همه نهادهای اجتماعی را در تسلط مطلق خود دارند، تنها به تثبیت و استحکام سلطه هر چه بیشتر آنها منجر خواهد شد و لاغیر! “

کسانی میتوانند این نظر را بدهند که اعتقاد دارند که مردم هیچ کاری ازدست شان نمی آید ، بخاطر سطح رشد نازل آن جامعه – که اغلب استعمار دلیل اصلی آنست- ونیز این واقعیت که ” بالایی ها میتوانند حکومت کنند ” و …

با این حساب، شما به آلترناتیو بودن خود شک دارید، پایگاه حکومت را قوی میدانید ، مردم را ضعیف و … تصور میکنید  و…

بدین ترتیب معلوم میشود که به شعارهای دهن پرکن خود مانند آلترناتیو بودن خود، اعتقاد به قدرت مردم و وجود عوامل عینی وذهنی آماده برای انقلاب ، اعتقادی نداشته وهمینطوری حرف مفت است که میزنید!

بااین اوصاف، شما راه درست خود را که نگاه گداگونه بدست شقی ترین دشمنان جهانی مردم ایران است، برگزیده اید و لازم نیست که دلواپس این مسائل باشید!

درادامه :

” همین چند روز پیش آخوندروحانی در ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ در دیدار با استانداران سراسر کشور گفت: “باوجود برخی مشکلات، مردم با قوت مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را طی می کنند و امروز هم اگر از مردم سوال شود، در مقابل دخالت بیگانگان، اختناق یا استبداد، باز هم با 2/98 درصد به جمهوری اسلامی، رأی می دهند” .

ایشان بعنوان فرد دوم کشور، هم میتواند ملاحظات سیاسی درگفته های خود داشته باشد وهم ممکن است واقعا هم نظرشان این باشد.

در هر صورت این اظهار نظر مدرکی بدست شما نمیدهد!

دوباره :

” آخوند شیاد روحانی می خواهد از این طریق و با ژست پوپولیستی پرهیز از خشونت، به فضای غبارآلودی دامن بزند تا در پوش آن فریبکارانه این پیام را در اذهان عمومی القاء کند که در مقابل قیام وسرنگونی، راه حل کم هزینه تر رفراندوم هم برای رسیدن به “آزادی” وجود دارد” .

شما چرا براه کم هزینه تر اینهمه مخالفید؟!

تئوریسین های انقلابی همواره تاکید دارند که برای آنها بهتر است که مردم حقوق خود را ازراه مسلمت آمیز بدست آورند واین حکومت ها هستند که اعمال قهر پرهزینه را برجنبش تحمیل میکنند.

حالا که شخص دوم مملکت میگوید با قهر موافق نیست ، چرا دلواپس میشوید؟

آیا به ادعای انقلابی بودن خود شک دارید وعملا تئوری های انقلاب را فراموش کرده وراه دیگری  ( تخریب وخشونت و …) را صلاح میدانید؟!

حمید  تبریزی

rajavi-sarfarazi bejaye sarnegouni

//////////////////////////

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید