آلمان قهرمان صادرات جهان شد

0
926

افزایش صادرات آلمان به ویژه در حوزه کشورهای اروپایی بیشتر از نقاط دیگر بوده و در مقایسه با سال پیش این میزان ۹/۱ درصد بوده است. اما صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا ۸/۴  درصد و به سایر کشورهای جهان نیز ۸/۴ درصد رشد داشته است. تولید کنندگان کالاهای سرمایه‌ای از قبیل ماشین آلات، تجهیزات و وسایل نقلیه از این میزان صادرات بیشترین بهره را برده و میزان تولید خود را بالاتر از حد متوسط ​​تولید رسانده‌اند. وزیر اقتصاد آلمان  در این ارتباط از رشد مناسب سفارشات و همچنین انتظارت خوش‌بینانه تجاری از روند رشد اقتصادی  برای ماه‌های آتی صحبت می‌کند. کارشناسان نیز اظهاراتی خوش بینانه‌ای نسبت به افزایش صادرات آلمان کرده‌اند و در این ارتباط  به رشد و  افزایش سفارشات و همچنین تولید اشاره کرده‌اند.برخی از کارشناسان آلمانی به  محرکه  اقتصاد جهانی هم توجه داشته و گفته‌اند که هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی رونق اقتصادی آلمان را بگیرد.

رکورد جدید  صادرات آلمان

آلمان قهرمان صادرات جهان شد

دویچه وله ـ 05.03.2018

صادرات آلمان در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ رشد بی‌سابقه‌ای داشت و سال ۲۰۱۷ می‌تواند برای اقتصاد آلمان سالی رکوردشکن در عرصه صدور کالا و خدمات به کشورهای دیگر باشد.

روز سه‌شنبه (۹ ژانویه/۱۹ دی) اداره آمار آلمان اعلام کرد، در نوامبر ۲۰۱۷ شرکت‌های آلمانی حدود ۱۱۶/۵میلیارد یورو صادرات داشته‌اند. این رقم نشان می‌دهد که صادرات آلمان در قیاس با ماه نوامبر سال گذشته ۸/۲ درصد رشد داشته است. در  ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۱۷ رشد صادرات به مقدار ۶/۵ درصد رشد داشته و به ۶/ ۱۱۷۸ میلیارد یورو رسیده است.

به کانال دویچه وله فارسی در تلگرام بپیوندید

افزایش صادرات آلمان به ویژه در حوزه کشورهای اروپایی بیشتر از نقاط دیگر بوده و در مقایسه با سال پیش این میزان ۹/۱ درصد بوده است. اما صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا ۸/۴  درصد و به سایر کشورهای جهان نیز ۸/۴ درصد رشد داشته است.

تولید کنندگان کالاهای سرمایه‌ای از قبیل ماشین آلات، تجهیزات و وسایل نقلیه از این میزان صادرات بیشترین بهره را برده و میزان تولید خود را بالاتر از حد متوسط ​​تولید رسانده‌اند.

وزیر اقتصاد آلمان  در این ارتباط از رشد مناسب سفارشات و همچنین انتظارت خوش‌بینانه تجاری از روند رشد اقتصادی  برای ماه‌های آتی صحبت می‌کند.

کارشناسان نیز اظهاراتی خوش بینانه‌ای نسبت به افزایش صادرات آلمان کرده‌اند و در این ارتباط  به رشد و  افزایش سفارشات و همچنین تولید اشاره کرده‌اند.

برخی از کارشناسان آلمانی به  محرکه  اقتصاد جهانی هم توجه داشته و گفته‌اند که هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی رونق اقتصادی آلمان را بگیرد.

—————————-

آلمان قهرمان صادرات جهان شد

آلمان بار دیگر چین و ژاپن را در عرصه صادرات پشت‌سر گذاشت و قهرمان جهان شد. آلمان ۲۴۵ میلیارد یورو بیشتر از واردات خود به کشورهای جهان کالا صادر کرده است. آلمانی‌ها چقدر صادرات داشته و چه چیزهایی صادر کرده‌اند؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید