علی جهانی:در آستانه هشت مارس نگاهی به وضعیت زنان در فرقه رجوی

0
685

در آستانه هشت مارس نگاهی به وضعیت زنان در فرقه رجوی

علی جهانی، وبلاگ آیینه، پنجم مارس ۲۰۱۸:… زنان معترض در فرقه تروریستی رجوی مانند مردان مورد شکنجه و آزار جسمی قرار می گیرند و زندانی و اعدام می شوند در رابطه ما شاهد مرگ مشکوک و خود کشی زنان زیادی در فرقه رجوی بودیم. زنانی مثل الآن محمدی و مینو فتحعلی و دهها زن نگونبخت دیگر که در فرقه تروریستی رجوی بخاطر مخالفت با انقلاب کذایی مریم سر به نیست شده اند . در فرقه تروریستی رجوی علی رغم همه … 

لینک به منبع

در آستانه هشت مارس نگاهی به وضعیت زنان در فرقه رجوی

در آستانه هشت مارس که مصادف است با روز جهانی زنان هستیم که ضمن تبریک به همه زنان می خواستم به همین بهانه نگاهی گذرا به وضعیت زنان در فرقه تروریستی رجوی بیندازیم .

همانطور که همه شما در جریان هستید سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده همه ساله به همین مناسبت سعی می کند با تبلیغات دروغین شان مدعی رهایی زنان جهان و بویژه زنان باشد و به همین خاطر هم عده ای از زنان را از کشورهای آفریقا و عربی با صرف هزینه های هنگفت به این مراسم پوشالی و تکراری می کشاند تا به اراجیف تکراری و مضحک همیشگی در زمینه رهایی زنان جهان گوش فرا دهند. اما واقعیت این است که این فرقه تروریستی  در مورد زنان افکارش نه تنها صد و هشتاد درجه عکس رهایی زنان می باشد بلکه کاملا با اندیشه قرون وسطایی اش زن ستیز و ضد جنبش رهایی و خواسته های زنان می باشد . در رابطه فقط کافیست نگاهی به وضعیت اسف بار زنان نگونبخت در تشکیلات رجوی بیندازیم تا افکار زن ستیزی این سازمان فرقه گرا و تروریستی برای تان مشخص شود.

بله دوستان رجوی تحت عنوان انقلاب کذایی مریم به بهانه رهایی زنان جهان دیکتاتوری مطلق و سرکوب شدید را در مناسبات استالینی اش برقرار کرده است که در زمینه زنان نگونبخت در تشکیلات رجوی زیر ستم مضاف هستند.

زنان در فرقه تروریستی رجوی نه تنها اجازه ندارند با خانواده خود دیدار داشته باشند بلکه رجوی با راه اندازی طلاق های اجباری آنان را از حقوق مسلم شان نظیر داشتن شوهر و فرزند محروم کرده است و  به برکت این انقلاب کذایی مریم  همه عواطف و احساسات خانواده و مهر مادری را در آنان کشته است .

همچنین در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی زنان مورد اذیت و آزار جنسی قرار می گیرند و رجوی تحت عنوان شورای رهبری برای خودش یک حرمسرا راه اندازی کرده است که دست شاهان قاجار را در این زمینه از پشت بسته است.

زنان معترض در فرقه تروریستی رجوی مانند مردان مورد شکنجه و آزار جسمی قرار می گیرند و زندانی و اعدام می شوند در رابطه ما شاهد مرگ مشکوک و خود کشی زنان زیادی در فرقه رجوی بودیم. زنانی مثل الآن محمدی و مینو فتحعلی و دهها زن نگونبخت دیگر که در فرقه تروریستی رجوی بخاطر مخالفت با انقلاب کذایی مریم سر به نیست شده اند .

در فرقه تروریستی رجوی علی رغم همه شعر و شعارهای رهایی زنان و دفاع از آزادی پوشش؛   زنان نه تنها باید حجاب را رعایت کنند و اگر یک تار موی شان بیرون از روسری باشد بایستی شب در نشست غسل روزانه جواب بدهند و مورد تهمت قرار گرفته و کتک بخورند بلکه حتی زنان در فرقه تروریستی رجوی حق آرایش کردن نداشتند و استفاده از وسایل آرایشی برای شان ممنوع بود و  آنها را در آفتاب سوزان بیابان های عراق به بهانه های مختلف در زیر آفتاب نگه می داشتند تا صورت شان سوخته و زشت شوند .  و همچنین کاری می کردند تا زنان دوران قاعدگی نداشته و مسائل مربوط به زنانگی و زناشویی را کلا فراموش کنند .

همچنین در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی هیچ زنی تنهایی حق دیدن یک مرد را ندارد و مردان تحت مسئول زنان تنهایی حق رفتن به اتاق زنان را نداشتند و حتما باید چند نفر از زنان یا مردان حضور داشته باشند و ضمن جدا سازی قرار گاه زنان و مردان پمپ بنزین هم بر اساس روز های زوج و فرد زنانه و مردانه کرده بودند.

همچنین به برکت این انقلاب کذایی مریم همان گونه که مردان را نوکر دوم می دانند زنان را هم کلفت دوم می دانند. و در هر مقری یک زن تحت عنوان کنترله به عنوان کلفت برای فرمانده زن آن مقر بکار گرفته می شود.

حال آیا با چنین وضعیتی که زنان در فرقه تروریستی رجوی دارند آیا چنین فرقه ای می تواند حامی جنبش رهایی زنان و مدافع حقوق شان باشد؟

مسلما جواب منفی است چرا که سازمان یا گروه یا حزبی که این بلا ها را بر سر زنان عضو خود می آورد نه تنها نمی تواند حامی و مدافع حقوق زنان باشد بلکه با اندیشه زن ستیزی اش صد و هشتاد درجه عکس اهداف جنبش رهایی زنان حرکت می‌کند.  بنابراین مشاهده می فرمائید که این شعر و شعارهای رهایی زنان و مدافع حقوق جنبش رهایی زنان و پرپایی مراسم و سخنرانی به مناسبت روز جهانی زنان با خرج های کلان همه اش برای فریب افکار عمومی و مدره نمایی و لاپوشانی وضعیت اسف بار زنان نگونبخت در تشکیلات رجوی می باشد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید