محمد رزاقی: آفتابه لگن چهل دست ؛ شام و ناهار هیچ

0
665

آفتابه لگن چهل دست ؛ شام و ناهار هیچ

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، ششم مارس ۲۰۱۸:…  قبل از هر چیز باید یاد اوری کنم  فراخوانی که فرقه رجوی داعشی به اسم ستاد داخله صادر کرده همچین ستادی در داخل ایران وجود خارجی ندارد . بیانیه ها تماما از اردوگاه این فرقه در اوور سوراواز پاریس صادر می شود . فرقه رجوی داعشی هر ساله به مناسبتهای مختلف اقدام به صدور بیانیه می کند که مردم ایران به خاطر تنفر از فرقه رجوی هیچ وقت پاسخی به فراخوانهای شیادانه … 

لینک به منبع

آفتابه لگن چهل دست ؛ شام و ناهار هیچ !

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۶ و برگزاری جشنهای نوروزی بطور خاص مراسم هائی که با سر و صدا و روشن کردن آتش و ترقه بازی برگزار می شود . فرقه رجوی داعشی طبق معمول به اسم ستاد داخله برای تبدیل کردن مراسم چهارشنبه سوری به قیام ! فراخوان داده .

قبل از هر چیز باید یاد اوری کنم  فراخوانی که فرقه رجوی داعشی به اسم ستاد داخله صادر کرده همچین ستادی در داخل ایران وجود خارجی ندارد . بیانیه ها تماما از اردوگاه این فرقه در اوور سوراواز پاریس صادر می شود .

فرقه رجوی داعشی هر ساله به مناسبتهای مختلف اقدام به صدور بیانیه می کند که مردم ایران به خاطر تنفر از فرقه رجوی هیچ وقت پاسخی به فراخوانهای شیادانه رجوی نداده و نخواهند داد .

اما نکته قابل توجه اینکه شخص رجوی روح پلید و مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه  در نشستهای درونی مردم ایران  را با القابی که لایق شخص رجوی وسران فرقه می باشد و با فحش و توهین و کینه حیوانی  مورد خطاب قرار می داد و می گفت :

 ــ مردم بی غیرت و بی بخار ایران !

ــ مردم غرق در جیم ایران ! ( جیم ) اصطلاحی بود که رجوی داعشی در مناسبات فرقه مربوط به مسائل جنسی می شد  بکار می برد . منظور رجوی داعشی این بود که مردم ایران غرق در مسائل جنسی هستند !

ــ مردم بی غیرت خاتمی زده !

ــ دانشجو ؛ پزشک ؛ مهندسی که برای خاتمی صوت و کف می زنند باید چسباند به سینه دیوار و همه  را اعدام کرد !

اینها نمونه هایی از دیدگاه رجوی روح پلید و مریم قجر داعشی به مردم ایران می باشد . حال مریم قجر داعشی از اردوگاه اوور سوراواز به اسم ستاد داخله نداشته به همان مردم ایران که توهین می کرد فراخوان می دهد که قیام کنند و …

البته فراخوانهای فرقه رجوی داعشی میماند مثل معروفی که شیادی مثل رجوی داعشی که گویا می خواهد به مردم غذای مجانی بدهد کلی افتابه لگن برای شستن دست قبل از غذا می چید ولی از غذا خبری نبود !

فرقه رجوی داعشی چهل سال به مناسبتهای مختلف بیانیه صادرمی کند وبه خیال خام خود که گویی مردم ایران با فراخوانهای این فرقه قیام خواهند کرد .اما در چها سال گذشته دریغ از یک پاسخ به فراخوانهای این فرقه از طرف مردم ایران و مهمتر از همه هر کجا  و هر زمانی اسمی از فرقه رجوی به میان می اید مردم در داخل  و خارج از ایران به اشکال مختلف تنفرخود را  از فرقه رجوی داعشی بیان می کنند .

فرقه رجوی با شیادی و حقه بازی به روش هخا روی اورده و در اطلاعیه صادره از اوور سوراواز پاریس مدعی شده :

در جشن ملی چهارشنبه سوری؛ هر کوچه سنگری، هر خانه قلعه‌یی، و هر خیابان و هر کوی و برزن، میدانی برای کارزار آزادی است.

در جشن ملی چهارشنبه سوری؛ جوانان انقلابی و کانونهای شورشی، قیامی دیگر علیه دیکتاتوری آخوندی  برپا می‌کنند.

شیادی و حقه بازی فرقه رجوی داعشی حد و مرزی ندارد !

از انجا که همه می دانند درجشنهای سال نو ایرانی بطور خاص به مناسبت اخرین روزچهارشنبه سال در هر کوی برزن و خیابان حتا پشت بام خانه ها مردم اتش روشن می کنند و با ترقه و … مراسم را برگزار می کنند فرقه رجوی داعشی با سوء استفاده از عدم اگاهی سیاستمداران خارجی از مراسمهای خاص ایرانی می خواهد با  نمایش فیلمهای این مراسم ادعا کند گویا در ایران به فراخوان این فرقه قیام برپا شده !

اما به مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه پیشنهاد می کنم اگر مدعی هستید که در داخل ایران پایگاه مردمی دارید و مردم ایران به فراخوانهای فرقه رجوی پاسخ می دهند اگر راست می گوئید در داخل ایران جوانان اشرف نشان دارید از میان ۸۰ ملیون ایرانی ۴۰ نفر را  به مناسبت صدور چهل سال فراخوانهائی که به مناسبتهای مختلف صادر می کنید و ادعا دارید ستاد داخله تان اینهمه قدرت سازماندهی دارد  در یک روز و ساعت مشخص در یکی از میدانهای تهران و یا هر شهری که ادعا دارید  جوانان اشرف نشان دارید جمع کنید تا داشتن پایگاه مردمی و اردوگاه اشرف در داخل ایران ثابت شود  ! وگرنه فراخوانهایتان میماند مثل همان چهل دست افتابه لگن ؛ شام و ناهار هیچ .

پاریس : محمد رزاقی

//////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید