هم نرد عشق باختن با امپریالیزم وهم دعوت از مبارزین انقلابی!!

0
434

مردم وباند رجوی ( مقاومت )  مانعه الجمع هستند، ازاین یکی بگذر عزیز!  شما چیزی جز تعدادی ازمردم ایران و اعضای ساده لوح باند رجوی را نسوزانده اید وکردهای عراق و … را نیز همینطور! به سرنگونی که میرسیم ، باید گفت که 40 سالی است که این شعار ورد زبانتان بوده واثری نداشته و باور داشته باشید اگر روزی روزگاری، خبر سرنگونی آن با اعلام شما به گوش مردم برسد ، خبر را باور نخواهند کرد ای چوپانان دروغگو!  ونیز : 

” اما به یُمن بیش از نیم قرن فدای مستمر و مبارزه و مقاومت آگاه ترین و بهترین فرزندان این ملت ، یعنی مجاهدین خلق و فرزندان راستین چپ و کمونیست این میهن ، معیار هر ایرانی برای سنجش عیار اپوزیسیون ، بایستی در نزدیکی و دوری با این دو جریان انقلابی و آزادیخواه و شورای ملی مقاومت باشد ، زیرا این تنها راه برای جلوگیری از انحراف در مبارزه و یأس و سرخوردگی و همچنین دوری جستن از وابستگی و بردگی و عقب افتادگی تا رسیدن به پیروزی خواهد بود”. 

ازکارهای ضد مبارزاتی شما در طی 36 سال گذشته اطلاع داریم ولازم نیست دراین مورد چیزی به رخ ما بکشید!  

هم نرد عشق باختن با امپریالیزم وهم دعوت از مبارزین انقلابی!! 

حمید تبریزی ( امضا محفوظ ) ـ 07.03.2018

یکی ازگماشتگان رجوی بنام امیر کارگر، مامور شده که یک تحلیل آبکی نوشته تا رسانه های رجوی بتوانند با انتشار آن،  ” مثلا “بی بضاعتی سیاسی وعلمی خود را ازانظار دور نگه دارد! 

عنوان این نوشته ” تورم اپوزیسیون و معیار انتخاب ” نام دارد وطی آن آمده است: 

فرستادن سفیران سیاسی همچون مهاجرانی و کدیور ، سازگارا ، گنجی ، فاطمه حقیقت جو و ده ها مزدور دیگر در پوش اپوزیسیون ، در راستای مقابله با اپوزیسیون اصلی رژیم و مقاومت انقلابی ، نفوذ و شناسایی مخالفان ، پاسیو کردن ایرانیان در خارج کشور ، لوث کردن و به انحراف کشیدن فعالیتها و اعتراضات خارج کشوری ، یار گیری ، لابی گری ، نهادینه کردن خط مماشات ، دلالی و…….از اقدامات بعدی این وزارت خانه بدنام توسط همین اپوزیسیون دست سازش بود. 

 من بدون اینکه بخواهم راجع به عملکرد ایام اقامت این افراد درخارج از کشور صحبت کنم ، با خیال راحت میتوانم بگویم افراد یاد شده راندگان از حکومت بوده وبعضا سابقه ی زندانی بودن داشته ویا تحت تعقیب بودند وبنابراین اتهام اعزام شدن ازطرف وزارات اطلاعات بدانها نمی چسبد! 

آنها نظریات خاص خود را دارند وگاها متضاد با هم واتفاقا ایراد جدی بر برخی ازآنان این است که دلبستگی خارج ازانتظار وغیر واقع بینانه ای بدنیای غرب نشان میدهند! 

این مرید رجوی درادامه ی تحلیل فضائی اش ودرمتهم کردن حکومت مینویسد: 

در یک کلام اگر تضمینی برای ماندگاری اش بگیرد ، نهایتاً در جایگزین کردن مهره شاه به جای ولی فقیه ، و یا وارد کردن یک ارتش خارجی مانند روسیه و یا کره شمالی جهت سرکوب مردم ، هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد”. 

ترس این طفلک دراین است که ثروتمندان حکومتی با شرط حفظ اموال شان ، حتی حاضرند شاه را هم برگردانند و آنگاه سر رجوی بی کلاه بماند! 

او اینقدر کم فهم است که نمیداند ورود ارتش روسیه به ایران بشرط دعوت برای سرکوب ملت ایران ، هرگز ممکن نیست واگر درسوریه کارهایی کرده ، نه در راستای سرکوب مردم سوریه ، که درجهت راندن دشمنان تکفیری آنها بوده است ! 

ادعای ورود ارتش کره ی شمالی هم که بسیار مضحک وکاملا غیر عملی است وتنها مغزهای بیمار میتواند چنین تصوراتی را تولید کنند! 

درادامه : 

نکته اساسی این که آنچه که در بالا گفته شد بدون در نظر گرفتن حضور پارامتر اصلی و تعیین کننده ای مانند مردم و مقاومت خونینشان می باشد که با تمام این تشبثات ، اپوزیسیون ملوَن رژیم را سوزانده و این نظام را در مرحلۀ سرنگونی قرار داده است “. 

مردم وباند رجوی ( مقاومت )  مانعه الجمع هستند، ازاین یکی بگذر عزیز! 

شما چیزی جز تعدادی ازمردم ایران و اعضای ساده لوح باند رجوی را نسوزانده اید وکردهای عراق و … را نیز همینطور! 

به سرنگونی که میرسیم ، باید گفت که 40 سالی است که این شعار ورد زبانتان بوده واثری نداشته و باور داشته باشید که اگر روزی روزگاری، خبر سرنگونی آن با اعلام شما به گوش مردم برسد ، خبر را باور نخواهند کرد ای چوپانان دروغگو! 

ونیز : 

اما به یُمن بیش از نیم قرن فدای مستمر و مبارزه و مقاومت آگاه ترین و بهترین فرزندان این ملت ، یعنی مجاهدین خلق و فرزندان راستین چپ و کمونیست این میهن ، معیار هر ایرانی برای سنجش عیار اپوزیسیون ، بایستی در نزدیکی و دوری با این دو جریان انقلابی و آزادیخواه و شورای ملی مقاومت باشد ، زیرا این تنها راه برای جلوگیری از انحراف در مبارزه و یأس و سرخوردگی و همچنین دوری جستن از وابستگی و بردگی و عقب افتادگی تا رسیدن به پیروزی خواهد بود“. 

ازکارهای ضد مبارزاتی شما در طی 36 سال گذشته اطلاع داریم ولازم نیست دراین مورد چیزی به رخ ما بکشید!  

اما شما صحبت ازکدام مبارز، کمونیست وآزادیخواه میکند که بخواهند با شما همکاری کنند! 

پیش شرط همکاری دیگران با شما، قبول نظریات رجوی ازطرف آنهاست و بنابراین این جریان چپ مبارز و… را که حاضر شده اند مطیع رجوی شده وبرسمیت شناخته شوند، چه نام وعنوانی را یدک میکشد که ما نمیدانیم ؟! 

افرادی با شرایط بالا، قاعدتا درتعارض با امپریالیزم هستند و طبعا با شما نوکران آن نمیتوانند متحد شوند! 

آیا ماکت یک جریان انقلابی ساخته شده که شما از آن اطلاع دارید؟! 

ساده تر مطرح کنم: 

آیا ارباب ، گروه هایی با نام های انقلابی و … سر وسامان داده تا با ماهیت وعملکرد نفوذی وتخریبگر، به میان مردم فرستد  تا انجام قسمتی ازکارهای شما را بدوش بگیرند؟ 

آخر، مبارز انقلابی واقعی که نمیتواند هم با خلق باشد وهم با ضد خلق! 

حمید  تبریزی 

———————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید