سفر وزیرخارجه فرانسه به تهران، وحشت مریم رجوی و تکان خوردن ماشین لجن پراکنی…

0
757

فرقه رجوی یکی از فرقه های تروریستی در جهان می باشد که بیشترین فعالیت های تبلیغاتی و نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی را سازماندهی کرده است. این فرقه تروریستی در تمام سال های فعالیتش مورد حمایت دولت های غربی مدعی مبارزه با تروریسم بوده است. یکی از مهمترین راهبردهای فرقه رجوی از ابتدای تأسیس تاکنون، برقراری ارتباط با دولت‌ها، قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، جنبش‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در جهت منافع و اهداف ضدایرانی این فرقه و تاکنون یکی از علل اصلی تداوم فعالیت‌های تروریستی آن بوده است. این اقدامات آنها در حالی است که منافقین هر ساله اجلاسی را در پاریس برگزار می کنند و با جمع کردن تعدادی افراد از کشورهای مختلف نمایشی از زنده بودن فرقه تروریستی خود دارند. این مساله یکی از مواردی است که جمهوری اسلامی ایران باید در روابط خود با فرانسه مد نظر قرار داده و صد البته که این مسئله قطعا یک مطالبه عمومی از مسئولان است.

سفر وزیرخارجه فرانسه به تهران، وحشت مریم رجوی و تکان خوردن ماشین لجن پراکنی مجاهدین خلق

 Maryam Rajavi Baghdadi MEK ISIS terror Tehranانجمن فراق، دهم مارس ۲۰۱۸

لینک به منبع

وزیر خارجه فرانسه در تهران ، وحشت در پایگاه فرقه رجوی / وقتی ماشین فرسوده لجن پراکنی شروع به تکان خوردن کرد

در هفته ای که گذشت شاید مهمترین خبر در عرصه سیاسی ایران، سفر ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه بود که باعث شد حرف ها و گمانه زنی های بسیاری در مورد علل سفر این مقام بلند پایه فرانسوی به ایران شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این سفر موجی از وحشت و دلهره را در مقر فرقه رجوی در فرانسه و آلبانی به جریان انداخت و موجب شد تا ماشین فرسوده لجن پراکنی وی باز هم شروع به تکان خوردن نماید.

در این سفر بیشتر گمانه زنی ها بر محور برجام و برنامه موشکی ایران و نقش فرانسه به عنوان رساننده پیام طرف های اروپایی ایران در مورد این دو موضوع حساس بود. برخی دیگر نیز سفر لودریان را به عنوان پیش زمینه ای برای سفر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به ایران است.

دفاع از برجام و تلاش برای حفظ این توافق بین المللی همواره مد نظر فرانسه بوده و لودریان ماه گذشته با انتقاد از موضع واشنگتن در خصوص برجام و نقض تعهدات اعلام کرده بود که آن افرادی که به سخنان خود پایبند نمی مانند، تنها منجر به بی اعتباری سخنان خود می شوند.

فرانسه که خود یکی طرف های توافق هسته ای است در بعد از توافق برجام، در خصوص حضور در بازارهای ایران قدم هایی را برداشته و به نظر می رسد که علیرغم مشکلات به وجود آمده حضور خود را در بازارهای ایران بیشتر و گسترش ارتباطات اقتصادی با ایران را در دستور کار خود داشته باشد.

اقدام اخیر موسسه مالی سرمایه گذاری فرانسه (بی.پی.ای) در گشودن خط اعتباری یک و نیم میلیارد دلاری برای بازرگانان این کشور که خواستار همکاری با ایران هستند را می توان مثبت ترین اقدام فرانسه در حمایت از برجام دانست. این اقدام علاوه بر آنکه گام مثبتی برای روابط اقتصادی تهران و پاریس محسوب می‌شود، پشتیبانی و حمایت پاریس از تعامل سازنده با ایران و مقابله با تحریم های بانکی آمریکا بر ضد تهران را نیز به نمایش می گذارد.

نیکلا دوفورک مدیرعامل موسسه سرمایه گذاری(بی.پی.ای) اوایل ماه جاری میلادی در پاریس اعلام کرده بود که گفت وگو با مقام های ایران در خصوص سرمایه گذاری موسسات فرانسوی در ایران به خوبی به پیش می رود و پیشرفت بسیار زیادی داشته است و آمریکا به هیچ عنوان نمی تواند مانعی در برابر همکاری‌های ما با ایران ایجاد کند چرا که ما هیچ فعالیتی در آمریکا نداریم.

لودویک سوبران مدیر اقتصادی شرکت بیمه اعتباری هرمس فرانسه نیز در گفت و گو با هفته نامه لوپوئن گفته بود: ایران ظرفیت خارق العاده ای برای همکاری های اقتصادی دارد. بازار بزرگ داخلی ۸۰ میلیونی، ذخایر نفت وگاز که در زمره مهمترین منابع جهان است و همچنین صنعتی که نیازمند سرمایه گذاری خارجی می باشد ازجذابیت های اقتصادی این کشور است.

در حال حاضر روابط اقتصادی ایران و فرانسه که در زمان تحریم های بین المللی و دوران پیش از برجام به حدود ۵۰۰ میلیون یورو در سال کاهش یافته بود، با افزایشی قابل توجه در سال گذشته میلادی به رقم سه میلیارد و هشتصد میلیون یورو رسید. روابطی که همچنان ظرفیتی فراتر از شرایط کنونی دارد.

رویترز نیز در گزارشی که در مورد سفر لودریان به ایران منتشر کرده بود به روابط تجاری ایران و فرانسه پرداخت و نوشت:« پاریس پس از اجرای توافق هسته‌ای به سرعت روابط تجاری خود با تهران را بازسازی کرد. هواپیماسازی ایرباس، شرکت بزرگ توتال در حوزه نفتی و پژو و رنو که دو خودروساز فرانسوی محسوب می‌شوند، قراردادهایی با ایران امضا کردند که همگی در صورت خروج آمریکا از توافق هسته‌ای در معرض خطر قرار خواهند گرفت.»

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشتر هم در ملاقات با «ژان مارک اِرو» وزیر امور خارجه وقت فرانسه با انتقاد از فعالیت آزادانه فرقه تروریستی رجوی در کشور فرانسه ضمن یادآوری جنایت های کم سابقه آنان در به شهادت رساندن مسولین عالی رتبه و شهروندان عادی جمهوری اسلامی افزود: رفتارهای جنایتکارانه منافقین و همکاری مستقیم آنان با صدام در جریان جنگ تحمیلی هرگز از حافظه ملت ایران پاک نشده و هر نوع حمایت از این فرقه تروریستی موجب انتقال پیام های غیر دوستانه به جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرقه رجوی یکی از فرقه های تروریستی در جهان می باشد که بیشترین فعالیت های تبلیغاتی و نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی را سازماندهی کرده است. این فرقه تروریستی در تمام سال های فعالیتش مورد حمایت دولت های غربی مدعی مبارزه با تروریسم بوده است.

یکی از مهمترین راهبردهای فرقه رجوی از ابتدای تأسیس تاکنون، برقراری ارتباط با دولت‌ها، قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، جنبش‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در جهت منافع و اهداف ضدایرانی این فرقه و تاکنون یکی از علل اصلی تداوم فعالیت‌های تروریستی آن بوده است. این اقدامات آنها در حالی است که منافقین هر ساله اجلاسی را در پاریس برگزار می کنند و با جمع کردن تعدادی افراد از کشورهای مختلف نمایشی از زنده بودن فرقه تروریستی خود دارند.
این مساله یکی از مواردی است که جمهوری اسلامی ایران باید در روابط خود با فرانسه مد نظر قرار داده و صد البته که این مسئله قطعا یک مطالبه عمومی از مسئولان است.

انتهای پیام

————————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید