این تحلیگر عرب، سهمی ازنادانی رجوی برده است

0
552

این تحلیگر عرب، سهمی ازنادانی رجوی برده است

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، پانزدهم مارس ۲۰۱۸:… این مقاومت که یکی از دهها نام مستعار باند رجوی است ، کارنامه ای آغشته به ترورهای وحشتناک ، متحد شدن با دشمنان خارجی ایران درحمله به کشور، نابودی پایه واساس هزاران خانواده ، سپردن طفل های معصوم این خانواده ها به دست کسانی درخارج از کشور که هیچ عاطفه ای نسبت … 

https://www.youtube.com/watch?v=bEKmtPsTZiU&index=1&list=PLi6CyO25v18csbUFa5qDWOstWXKZfdx6K

http://iran-interlink.org

این تحلیگر عرب، سهمی ازنادانی رجوی برده است!

۲۲/۱۲/۱۳۹۶

در وبسایت های رجوی در نوشته ای با عنوان” به‌رسمیت شناختن مقاومت ایران یک ضرورت منطقه‌یی و بین‌المللی”  میخوانیم:

“علاء کامل شبیب از نویسندگان و تحلیلگران عرب طی مقاله‌یی می‌گوید به‌رسمیت شناختن مقاومت ایران یک ضرورت منطقه‌یی و بین‌المللی است و در خدمت صلح و امنیت و ثبات است ” .

این مقاومت که یکی از دهها نام مستعار باند رجوی است ، کارنامه ای آغشته به ترورهای وحشتناک ، متحد شدن با دشمنان خارجی ایران درحمله به کشور، نابودی پایه واساس هزاران خانواده ، سپردن طفل های معصوم این خانواده ها به دست کسانی درخارج از کشور که هیچ عاطفه ای نسبت به اینها ندارد، ایجاد کلاس های مغزشویی مداوم، قطع ارتباط هزاران نفر ازاعضای خود با جهان خارج ومخصوصا خانواده های آنها دارد و… با این کارها صلاحیت کمک به صلح ، امنیت وآزادی را ازخود سلب نموده است!

همچنین :

” …  به یمن مقاومت ایران، تمامی جهان دانسته است که این رژیم برای موجودیت و بقای خود، از صدور بنیادگرایی و تروریسم به کشورهای منطقه و گسترش هرج و مرج و بحران و مشکلات در این کشورها استفاده می‌کند و بی‌ثباتی و ناامنی کشورهای دیگر را به‌مثابه اکسیژنی برای ریه‌های فاسد خود تلقی می‌کند “.

با وجود مشکلات زیاد دربیشتر عرصه های حیات اجتماعی ایران ، کشورهایی که ” نان از عمل خویش میخورند ” واهل استعمار وجهان گشایی نیستند واتفاقا اکثریت مردم جهان دراین کشورها زندگی میکنند، این نظر را درمورد ایران ندارند واین سلطه گران اند که با استفاده از ضعف های موجود- که خود سهم مهمی درایجاد این ضعف ها دارند-  میخواهند ایران را بدتر ازآنچه که هست معرفی کرده و درپی اجرای نقشه های تجاوزکارانه وتوطئه گرانه ی خود باشند ودراین میان ،  رجوی ومزد بگیران او، تنور این دسیسه چینی های خطرناک برعلیه ایران را گرم نگه میدارند وغافل ازآنکه ، درویرانی ایران، ویرانی جهانی است!

درادامه :

“نگاهی به شرایط نگران‌کننده و بی‌ثبات سوریه، عراق، لبنان، یمن و مناطق دیگر، پرده از نقش مشکوک این رژیم، که مانند یک مار سمی، زهرهای کشنده خود را اینجا و آنجا پخش می‌کند، برمی‌دارد.   طی سالیان گذشته، بسیاری از محافل سیاسی ملی کشورهای منطقه، با دادن فراخوانهایی برای محدود کردن و یا قطع رابطه با رژیم ایران تلاش کرده و نسبت به نقش مشکوک این رژیم علیه صلح و ثبات و به‌خصوص امنیت ملی و اجتماعی منطقه، هشدار داده‌اند “.

کجای کاری اخی؟!

محافل آگاه مطرح میسازند که بودجه ی نظامی سرانه ی ایران ، چیزی درحدود ۲۰۰ دلار است درمقابل عربستانی که بدستور آمریکا برعلیه ایران فراخوان میدهد و بودجه ی نظامی  سرانه اش بیش از ۲۶۰۰ دلار است یعنی بیش از ۱۳ برابر ایران  وطبعا نمیتواند توطئه هایی در حد عربستان انجام دهد!!!

بهتر نیست که ابتدا مقصر ترها را تنبیه کنید تا نوبت ما هم برسد؟!

همچنین :

” این رژیم سرکوبگر که برای کشورهای مختلف جهان مشکلات و بحران و آشوب ایجاد کرده است تنها از طریق مردم ایران و مقاومت ملی آنها است که پایان می‌یابد.  مردم ایران و مقاومت ملی آنها مسئول تعیین تکلیف این رژیم هستند.  در غیراینصورت این خطر که امنیت و صلح و ثبات منطقه و جهان را تهدید می‌کند، باقی خواهد ماند “.

این یکی ادعا را اگر با سعدی بزرگ مطرح کنی ، جواب خواهد داد که ” عاقلان دانند “.

اشغال عراق، افغانستان ، لیبی، سومالی ، سوریه  ایجاد بحران های ویرانگر در سومالی وسودان و …، کار ایران بوده است ؟!

یا کار سلطه گرانی که رجوی تنها به آنها دخیل بسته وامیدی به مردم ایران ندارد!

البته مردم ایران خیلی کارها میتوانند بکنند ولی این کارها هرچه باشد ، سودی برای باند رجوی که دشمن آشکار آنهاست ، نخواهد داشت!

کاش میدانستم که این تحلیگر مواجب بگیر رجوی ازکدام کشور عربی است تا ازاوسئوال کنم که نمونه های بهتری را درمیان کشورهای عربی بما نشان داده وآنگاه  سرکوفت بما بزند!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید