عبدالکریم ابراهیمی: وضعیت تشکیلاتى فرقه رجوى در آستانه سال جدید

0
715

وضعیت تشکیلاتى فرقه رجوى در آستانه سال جدید 

The-Cult-of-Rajavi-Maryam-Rajavi-eu-European-Parliament-2017-2عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، نوزدهم مارس ۲۰۱۸:… همان طور که خانم مریم قجر تروریست ایرانی، در ژوئن سال ۲۰۰۳ با اتهاماتی از جمله ترور و جنگ و همکاری با دولت صدام حسین و دست داشتن در اعمالی چون قاچاق، پولشویی، زندان، شکنجه، مرگ، آدمربایی، سرقت، جاسوسی و بسیاری دیگر رو برو بود و توسط پلیس در فرانسه دستگیر شد، تنها با گذشت ۱۵ روز از زندان آزاد شد و دیگر به زندان باز نگشت و یا این که همین خانم که ماه دسامبر … 

وضعیت تشکیلاتى فرقه رجوى در آستانه سال جدید

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس
لینک به منبع

در آستانه سال جدید قرار داریم و چند روزی به تحویل سال باقى نمانده است ناخودآگاه بیاد ماه پایانى سالهاى گذشته در اسارتگاه فرقه رجوى در عراق و قرارگاه اشرف افتادم که چه فشارهاى جسمى طاقت فرسایى که متحمل شده و روزهایى که باید با خوشى و شادى جشن گرفته شود. روزهاى عذاب روحى و فشار جسمى طاقت فرسا و غیر قابل باور که بر تک تک ما به اصطلاح اعضاى تشکیلات میگذشت.

رجوى و سرانش ناجوانمردانه در ایّام یک ماه مانده به تحویل سال جدید افراد را چنان وارد کارهاى یدى میکردند که از بیست و چهار ساعت روز، هر فرد فقط حداکثر شش ساعت براى استراحت شب و سه وعده خوردن غذاى روزانه در اختیار داشت و خیلى از نفرات در این مدت حتى شبى دو ساعت استراحت نداشته و در روزهاى عید تا سیزده بدر اکثرا کسل و خواب آلود و مستأصل بودند و بزور تشکیلاتى و به اصطلاح رجوى“ تشکیلات پذیرى“ مجبور بودند در تجمعات و سورهاى تبلیغاتى شرکت کنند و این هم اجبارى بود و گر نه کسى که حتى به علت کسالت شدید در جشن و مراسم شرکت نمیکرد، با عقوبت سختى مواجهه میشد. یادآورى کنم که دراین ایام یک ماه مانده به عید و کار یدى طاقت فرسا تا ساعت تحویل سال نشستهاى شستشوى مغزى، دیگ، عمیلیات جارى و غسل پابر جا بود و این نشستها تبدیل شده بود به جنگ نکرده ها و کم کاریها که افراد را واقعا در بدهکارى مطلق نگه داشته و اهداف منفور و ضد انسانى خود را پیش ببرند و در ایّام عید این نشستها به مدت سه روز تعطیل میشد و بعد از سه روز دو باره شعله دیگهاى مغز پخت جهنمى ابداع رجوى صد برابر جوشان تر و غیر انسانى تر، شروع میشد و افرادى که بعلت ضعف جسمى ناشى از فشارهاى طاقت فرساى کارى و کم خوابى مقدارى پاسیو به نظر رسیده و شور و فطور ظاهرى نداشتند، سوژه آن بودند، مارک هایى از قبیل اپورتونیست و ضد مبارزه، بریده، خائن و طعمه میزدند و افراد را در زیر حمایت همه جانبه بعث و اداره امنیت و اطلاعات عراق به زور وادار میکردند که همه نوع تحقیر و شکنجه و فشار و زندان را تحمل کنند و دم بر نیاورند. اما غافل از اینکه دنیا همیشه بر وفق مراد رجوى و سرانش نخواهد بود و روزى باید تاوان این همه جنایت را در حق اعضاى خود بدهند و اکنون تشکیلات در البانى و در اشرف ٣ شده است موى دماغ مریم رجوى و سران تشکیلاتش که نمیدانند با این معضل نافرمانى تشکیلاتى و محفل و فرار روزانه افراد چکار کنند.

این معضل تشکیلاتى، نفس مریم رجوى و سران تشکیلاتش را گرفته است. طبق اظهارات دوستانى که جدیداً از تشکیلات جدا شده اند و اکنون در البانى هستند، مریم رجوى از یک ماه  مانده به عید براى سرگرم کردن افراد در این ایّام و چنگ انداختن بر روح و روان آنها در یک حیله و فریب“مغزشویى افراد“ بحثى ایدئولوژیکى را به اسم „بیان“  مطرح کرده و زهرا مریخى را مسئول اداره این نشستها در سطوح مختلف تشکیلاتى نموده است، اهمیت این بحث همانند بندهاى به اصطلاع انقلاب ایدئولوژیکى ابداع  مسعود رجوى مطرح شده  است اما چون افراد از آن نفرت دارند علنا روى بند انقلاب تأکید نشده است.

مریم رجوى خودش هم به آلبانى رفته است و براى سران تشکیلات در رابطه با پیش برد این بحث، نشست گذاشته است. طبق اطلاعاتى که از درون نشست مریم به بیرون درز کرده است، سران رجوى نا امیدانه از انتقال این بحث هستند و میگویند افراد راضى به وارد شدن به این بحث نیستند و مثل قبل نمیشود به زور تحمیل کرد.

بعد از خروج از عراق، دیگر تشکیلات از هم پاشیده رجوى تاب و تحمل اجبار و تحمیلهاى خود ساخته مریم رجوى را ندارد و مطمئنا این بحث معضلى بر معضلات تشکیلات پوسیده رجوى خواهد افزود و بیان کردن تناقضات در گذشته هم وجود داشت اما تفاوت گذشته با الان در این است که در گذشته افراد از ترس جان حتى صورى تن به خواسته سران میدادند و اجباراً خود را با تلاطم و امواج برآمده، همخوان میکردند و این از ترس و اجبار بود چون در غیر اینصورت آینده اى تاریک و مبهم در انتظار بود و کمتر کسى جرأت وارد نشدن یا عدم تمایل به آن را داشت، اما طبق شنیده ها الان در آستانه این بحث جدال و کشمکش ها حتى در سران تشکیلات بروز پیدا کرده است و افراد حاضر نیستند با چنین طناب پوسیده و هزار بار مصرف شده خود را آویزان کنند و همین باعث شده است که در آستانه سال جدید، مریم رجوى و سرانش از ترس فروپاشى و سرپیچى عمومى و علنى افراد در البانى حضور داشته باشند. اما باید دانست که البانى عراق نیست و مریم رجوى با هر فریب و حیله نمیتواند از موج فرار و سرپیچى افراد در تشکیلات،  بکاهد و روز به روز شاهد ترک فرقه از طرف دوستان خواهیم بود.

به مریم رجوى باید یادآور شد و گفت که اى شیطان مجسم دوران و اى اختاپوس نفسگیر، ایجاد پادگان به نام اشرف ٣ در البانى آخرین تیر تو بود که از چله کمان خیانتها و جنایتهایت شلیک شد و به هدف نخواهد خورد و بر این مکان ثبت فروپاشى تشکیلاتت حک خواهد شد.

نکته آخر، خطاب به دوستانم که هنوز نتوانسته اند تشکیلات جهنمى رجوى را ترک کنند این است که تا کى باید صبر کنید، تا کى باید مزخرفاتى به اسم بحث ایدئولوژیکى بشنوید. ذهنیت اینکه پیر شده اید و زندگى کردن براى شما دیگر میسر نخواهد بود را از ذهنتان بیرون بریزید و مانند بقیه دوستان جدا شده، تشکیلات جهنمى رجوى را ترک کنید، باور کنید یک تصمیم و اراده میخواهد و سختى همان است که تصمیم قطعى بگیرید بعدش آسایش و زندگى عادى بدور از تشکیلات و فرمانبردارى و فشار، آنوقت خود تصمیم گیرنده براى زندگى خود خواهید شد. در آستانه سال جدید، براى تک تک تان بهترینها را آرزو میکنم و پیشاپیش سال جدید را به همه تان تبریک میگویم. به امید رهایى همه اسیران در بند رجوى. شاد و پیروز باشید.

—————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید