شوی مسخره مریم رجوی با اضداد ملت ایران

0
422

شوی مسخره مریم رجوی با اضداد ملت ایران

مهدی سجودیمهدی سجودی ـ 25.03.2018

در جایی دیدم باز هم سازمان منفور مجاهدین و در راس انها مریم به بهانه سال جدید و عید باستانی ایران زمین شوی مسخره ایی بپا کرده و باز ولخرجی کرده و پیر و پاتال های اضداد ملت ایران را دور هم جمع کرده تا مثلا بگوید ما هنوز هستیم .با این نوشته خواستم چند نکته را به گوش انهایی که از این فرقه ضد انسانی که بویی از انسانیت نبرده اند گوشزد کنم. خیلی سیاست احمقانه ای … 

7448482780_2180a76b3c_bThe Iran Protests, Regime Change, And The MEK

لینک به منبع

شوی مسخره مریم رجوی با اضداد ملت ایران

در جایی دیدم باز هم سازمان منفور مجاهدین و در راس انها مریم به بهانه سال جدید و عید باستانی ایران زمین شوی مسخره ایی بپا کرده و باز ولخرجی کرده و پیر و پاتال های اضداد ملت ایران را دور هم جمع کرده تا مثلا بگوید ما هنوز هستیم .با این نوشته خواستم چند نکته را به گوش انهایی که از این فرقه ضد انسانی که بویی از انسانیت نبرده اند گوشزد کنم.

خیلی سیاست احمقانه ای است که عده ای از مقامات نادان آمریکا از مجاهدین خلق به عنوان آلترناتیو جمهوری اسلامی حمایت میکنند. این کار شما فقط باعث خشم مردم ایران میشود و نه بیشتر. یعنی این همه مخالف، گروه دیگری پیدا نکردید که از آن حمایت کنید؟ دست گذاشتید روی منفورترین گروه مخالف؟ واقعا تو مغز شما چه میگذرد؟ وای به حال مردمی که اجازه بده دولتهای خارجی که هیچ چیز از آن مردم نمیدانند بخواهند برای آنها تعیین حکومت جدید بکنند. شرم بر سیاستمداران نادان آمریکا و شرم بر صدای آمریکا که اینچنین از گروه منفور رجوی حمایت میکند. من حاظرم زیر دست جمهوری اسلامی زندگی کنم، اما ‌شیاطینی همچون رجوی ها بر من حاکم نشوند. شما با این کار فقط بر ضد مردم ایران در حال حرکت هستید. شرم بر شما.هنوز که هنوزه از یادآوری صحنه روبوسی رجوی کثیف با صدام خون توی رگهای تمام ایرانان آزاده به جوش ماید. درست زمانی که جوانان ایرانی جلوی لشکر صدام خون و ججان میدادند رجوی و زنش و گروه به اصطلاح مجاهدش اطلاعات به ارتش صدام مرگ میرساندندوهنوز یادمان نرفته لحظه ای را که مریم رجوی وطن فروش با غرور و تکبر به همراه مسعود رجوی خائن پشت میکرفون با آن صدای کثیف و پلید داد میزد حمله به پیش و نوکرانشان خون بچه های ایران را با صلاح های اهدائی صدام میریختند.

مردم ایران اگر هم قرار به داشتن دولتی و حکومتی بجز دولت ایران باشند دنبال حکومت سکولار دموکرات و فاقد هر گونه ایدئولوژی هستند. به این نوع از سکیولاریزم، سکیولاریزم نو میگویند.
سکیولاریزم شرط لازم برای دموکراسی است ولی شرط کافی نیست. در سکیولاریزم نو ، حکومت و قانونگذاری
علاوه بر اینکه از دین و مذهب جدا هست، از هر گونه
ایدئولوژی هم جدا هست.
مثال حکومت های سکیولار ولی ایدئولوژیک و دیکتاتوری، حکومت هیتلر در آلمان و حکومت اتحاد جماهیر شوروی کمونیستی هستند.
ایدئولوژی چیست؟

ایدئولوژی یعنی یک اندیشه مشخص و در عمل یعنی محدودیت فکری. ایدئولوژی به طرفداران خود این توهم را میدهد که فقط اندیشه آنها صحیح هست. ایدئولوژی با سرکوب نو اندیشی و دگر اندیشی در جوامع، مقدمه برقراری دیکتاتوری را فراهم میکند. ایدئولوژی تحمل اندیشه غیر از خود را ندارد بنابراین در ذات خود با دموکراسی دشمنی دارد. ایدئولوژی انواع مختلف دارد. مذهبی، ضد مذهبی، کمونیستی، و فاشیستی. ایدئولوژی همیشه بعد از مدتی ضد خود را در خود بوجود میاورد . و آن جامعه را دچار یک سیکل معیوب گذر از یک ایدئولوژی به ایدئولوژی دیگر میکند .کشورهای پیشرفته دنیا فاقد هر گونه ایدئولوژی هستند.

به امید داشتن ایران سکیولار دموکرات و فاقد هر گونه ایدئولوژی انهم از نوع رجویسم.