سارا زهیری: بعد از شکست توطئه مجاهدین خلق علیه گروهی از خبرنگاران مریم رجوی…

0
1114

بعد از شکست توطئه مجاهدین خلق علیه گروهی از خبرنگاران مریم رجوی انگشت به دهان مانده است

 sara_zahiri_NITV_Newsسارا زهیری، ان آی تی وی نیوز، به نقل از گزتا ایمپکت آلبانی، بیست و چهارم مارس ۲۰۱۸:…  آلبانی با مجاهدینی مواجه خواهد شد که نمی توانند در جهان آزاد زندگی کنند. اما ممنوعیت اخیر بی نتیجه است. مشخص شد اینها فقط روزنامه نگار بودند و نه قاتل و تروریست. این اقدام ناموفق مریم رجوی علیه ایران ناموفق و گنگ رها شد. ایران هیچ را مردی را برای بیوه ی ناامید رجوی نیاورده بود! … 

ISIS ISIL Mojahedin Khalq Rajavi cult FlaqsFatmir Kuci, builder of the Military base in Manez for Mojahedin Khalq (aka Maryam Rajavi cult, MKO, MEK

Mojahedin_Khalq_MKO_MEKNCRI_Maryam_Rajavi_cult_AlbaniaTestimony of three Mojahedin: The truth about the MEK (Mojahedin Khalq, MKO, NCRI, Maryam Rajavi cult)

لینک به منبع

لینک به متن انگلیسی 

شکست توطئه مجاهدین علیه گروهی از خبرنگاران ایرانی در آلبانی

۴ فروردین ۹۶ – سارا زهیری – ان آی تی وی نیوز

-“بعد از شکست توطئه مجاهدین خلق علیه گروهی از خبرنگاران مریم رجوی انگشت به دهان مانده است

Anti-terror Edi Rama releases Iranian journalists, Maryam Rajavi remains gob-smacked

سارا زهیری سایت ایرانیان کانادا

دو تن از روزنامه نگاران بازنشسته ایرانی که توسط پلیس ضد تروریست آلبانی دستیگر شده بودند بعد از اثبات بیگناهی آزاد شدند.

این روزنامه نگاران ایرانی با گروه دیگری از شهروندان عراقی-آلمانی و دیگر خارجی ها که به طور رسمی از سمت ستاد جهانی بکتاش برای جشن نوروز دعوت شده بودند و به علت اخباری جعلی مبنی بر تروریست بودن آنها بازداشت شدند.

اتباع ایرانی که توسط سرویس اطلاعات و واحد مبارزه با تروریسم بازداشت شدند از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ و نیم بعد از ظهر در مرکز پلیس آلبانی نگاه داشته شدند. از روزنامه نگاران، که به دعوت رسمی از ستاد جهانی بکتاش به آلبانی آمده بودند، درباره مجاهدین یا مجاهدین خلق، گروه تروریستی که آلبانیا از سال ۲۰۱۳ مورد میزبانی البانیایی ها قرار گرفته اند سوال شده است. مقامات ضدتروریست معتقد بودند روزنامه نگاران قصد عملیاتی تروریستی بر علیه گروه تروریستی مجاهدین خلق را دارند.

ممنوعیت برای روزنامه نگاران ایرانی توسط مریم رجوی، رئیس سازمان تروریستی مجاهدین – که به عنوان فرقه رجوی یا شورای مقاومت ملی ایران شناخته می شود – ساخته شده و اجرا می شود.

مریم رجوی در سخنان و جلسات خود با سناتورهای ایالات متحده شکایت دارد که مقامات ایران برای شناسایی جهادگران ایرانی (اعضا مجاهدین که قبلا هزاران نفر را کشته اند) مامورانی را به آلبانی اعزام کرده است. مریم رجوی و سازمان او به همه رسانه های آلبانیایی که از این سازمان انتقاد می کنند، حمله کرده و آنان را متهم به ارتباط با وزارت داخله  یا خریداری شده توسط جمهوری اسلامی کرده است؛ می توان از حمله به دانشگاهیان آلبانیایی که برای کنفرانس های علمی به ایران می آیند و یا حتی اعضای سابق فرقه رجوی که از این سازمان رها شده اند به عنوان مثال یادکرد.

اما شاید حمله اخیر مریم رجوی به دو روزنامه نگار ارشدد ایرانی که به طور رسمی برای شرکت در جشن نوروز دعوت شده بودند یکی از بهترین از اقدامات رجوی علیه مخالفان خود باشد.

ممنوعیت روزنامه نگاران ایرانی خشم جامعه بکتاشی و رئیس جمهور خود، بابا ادموند براهیمی را برانگیخت چنانکه دبیر خود را به اداره پلیس تیرانا فرستاد و خواستار آزادی روزنامه نگاران شد.

حمله به روزنامه نگاران ایرانی، بازداشت آنها مانند تروریست ها، تحت دستور مریم رجوی، نشان می دهد که آلبانی در حال حاضر تبدیل به یک دولت شده است که در خدمت تروریسم بین المللی و سازمان تروریستی سازمان مجاهدین خلق قرار گرفته است. این سازمان، که چند روز پیش نوروز را در تیرانا با شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی جشن گرفت مشخص کرد در حال مبارزه خشونت آمیز و تروریستی علیه ایران است.

رجوی با تشویق بسیاری از محافل افراطی در ایالات متحده و اسرائیل می خواهد اقدامات تروریستی علیه ایران را انجام دهد، در نتیجه، قانون مجازات آلبانیایی که فعالیت های تروریستی را محکوم می کند زیر سوال برده است.

کمپین مبارزات مریم رجوی علیه رسانه های آزاد، دانشگاهیان آلبانیایی و روزنامه نگاران ایرانی، اسکیزوفرنی ضد دموکراتیک این سازمان را نشان می دهد. مجاهدین خلق ایران به آزادی اندیشه و مطبوعات اعتقاد ندارند. آنها یک گروه دیکتاتوری هستند که تروریسم و خشونت را می ستایند. در گذشته، صدها روزنامه نگار، روشنفکران و فعالان جامعه مدنی در ایران، عراق و ترکیه کشته شده اند.

در ادامه، آلبانی با تاریخچه و تروریسم مجاهدینی مواجه خواهد شد که نمی توانند در یک جهان آزاد و دموکراتیک زندگی کنند. اما ظاهرا ممنوعیت اخیر روزنامه نگاران ایرانی بی نتیجه است.

مشخص شد روزنامه نگاران ایرانی فقط روزنامه نگار بودند و نه قاتل و تروریست. این اقدام ناموفق مریم رجوی علیه ایران ناموفق و گنگ رها شد. ایران هیچ را مردی را برای بیوه ی ناامید رجوی نیاورده بود!

منبع: http://iran-interlink.org/wordpress/?author=1

ترجمه: سارا زهیری

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید