عالیجناب ترامپ! بالاغیرتا به جان بولتون بگویید مجاهدین خلق را روی دوش ما سوار نکند!

0
309

عالیجناب ترامپ! بالاغیرتا به جان بولتون بگویید مجاهدین خلق را روی دوش ما سوار نکند!

ف. م. سخن، خبرنامه گویا، بیست و چهارم مارس ۲۰۱۸:…  اگر می خواهید ایران را کلنگی کنید و از لا به لای خرابه های آن نفعی مادی ببرید، انتخاب تان عالی ست، ولی اگر به فکر این هستید که یک مزاحم و موی دماغ جهانی را از بین ببرید و در پی آن مثل آدمیزادهای سالم، نفع مادی و مشروع ببرید، انتخاب تان افتضاح است. رهبران مجاهدین خلق دست کمی از خمینی و بدنه ی مجاهدین، دست کمی از خمینی چی ها ندارند و اگر بر خر قدرت … 

جان بولتون و مزدور تروریستهای مجاهدین خلق فرقه رجوی

لینک به منبع

عالیجناب ترامپ! بالاغیرتا به جان بولتون بگویید مجاهدین خلق را روی دوش ما سوار نکند!

در خبرها آمده است که: جان بولتون، به جای هربرت مک مستر، رییس شورای امنیت ملی امریکا می شود.

مبارک است ان شاءالله! ما همین جوری پیش پیش این انتصاب فرخنده را به ایشان و عالیجناب ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده ی امریکا تبریک عرض می نماییم.

فقط یک نکته ی کوچولو در این میان هست که به ما ایرانی ها مربوط می شود و آن روابط حسنه ی جناب بولتون با مجاهدین خلق و بانو مریم رجوی ست.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

البته هنوز آشی که برای ایران پخته شده، کاملا جا نیفتاده، و آن چه می گوییم فقط حدس و گمان است ولی حدس و گمان های ما، بر اساس تجارب چند دهه ی اخیر، اگر نگوییم همگی، دستکم بخش اعظم اش صورت تحقق پیدا کرده است.

آشِ مزبور، آشِ برداشتن حکومت اسلامی آخوندها، و گذاشتن حکومت اسلامی مجاهدین خلق است. چشم سیاستمداران امریکایی، به هر دلیل مجاهدین را گرفته و آن ها را آلترناتیو خوبی برای آینده ی ایران به شمار می آورند.

ولی ما خدمت جناب ترامپ عرض می کنیم که این انتخاب از نگاه مردم ایران که به دنبال ایران آزاد و آباد هستند نه تنها غلط است، بلکه غلط اندر غلط اندر غلط به توان «اِن» می باشد.

مجاهدین خلق، که بعد از جریانات عراق، در آب نمک آلبانی خوابانده شده اند، اگر بر سر کار «آورده شوند» تنها به یک قصد است:
سوریه ای کردن و کلنگی کردن ایران. تجزیه ی ایران به بخش های مختلف درگیری و در نهایت تجزیه ی خاک ایران. بدبخت کردن مردم ایران برای چهل پنجاه سال دیگر.

از ما که گذشت ولی انتخاب جیمی کارتر، ما و کشور ما را به مدت چهل سال به قهقرا برد. البته منافع بسیاری تامین شد و نیک و بد بسیاری نصیب خودِ امریکا گشت. ولی از دیدگاه ما مردم، «آورده شدن» این حکومت با سلام و صلوات امریکایی ها فقط باعث بدبختی و تیره بختی بود.

آن زمان ف. م. سخن جوان بود و جاهل و چیزی به نام اینترنت نبود که بخواهد نظرش را بنویسد. ولی حالا که سن و سالی از او گذشته و اینترنتی برای نشر نظرش هست دارد صریحا به شما می گوید:

اگر می خواهید ایران را کلنگی کنید و از لا به لای خرابه های آن نفعی مادی ببرید، انتخاب تان عالی ست، ولی اگر به فکر این هستید که یک مزاحم و موی دماغ جهانی را از بین ببرید و در پی آن مثل آدمیزادهای سالم، نفع مادی و مشروع ببرید، انتخاب تان افتضاح است. رهبران مجاهدین خلق دست کمی از خمینی و بدنه ی مجاهدین، دست کمی از خمینی چی ها ندارند و اگر بر خر قدرت سوار شوند، پیاده کردن آن ها از این خر، به مراتب دشوار تر از پیاده کردن آخوندها خواهد بود که مشهور است، به هیچ وجه پیاده کردنی نیستند.

حالا این شما و این جان بولتون و آن مریم رجویِ سابقا تروریست و باطنا تروریست. آن هم دیگ آشی که برای مردم ایران بار گذاشته اید. ببینیم چهل سال دیگر این مملکت خراب شده به دست آخوندها به چه صورت در خواهد آمد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید