انسان های ترقی خواه به حضور جان بولتن درکاخ سفید اعتراض دارند!

0
413

این شخص با این مشخصات ، چگونه میتواند با تروریست ها بد باشد؟!علت روابط خصمانه ی او با ایران ، نه بر سر تروریزم ، بلکه استقلال سیاسی ای است که دست آورده ونمیخواهد تسلیم کامل سلطه گر اعظم جهانی گردد! او اگر ضد تروریست بود، باید از اقدامات ضد تروریستی ایران درسوریه و عراق حمایت میکرد که نکرد وبجایش به ادامه ی دشمنی با ایران پرداخت! او بعنوان یک چهره ی شاخص از نئوکان های  خونریز وصهیونیست ، ابدا وجود حق حاکمیت برای مردم اقصی نقاط جهان را برسمیت نمی شناسد ودشمن هرنوع اقدامی است که درراستای استقلال ، آزادی وعدالت اجتماعی انجام میگیرد! دلیل دشمنی این نئو کان خونریز با ایران همین مسائل بوده و نفرت مردم ودولت ایران ازاو ، بهمین خاطر است!

انسان های ترقی خواه به حضور جان بولتن درکاخ سفید اعتراض دارند!

حمید تبریزی ـ 30.03.2018

انسان های ترقی خواه به حضور جان بولتن درکاخ سفید اعتراض دارند!

خبر زیر دررسانه های رجوی درج شده است :

” ولید فارس مشاور دونالد ترامپ در زمان رقابتهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا درباره انتخاب جان بولتون به‌‌عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: سناتور روبیو درست گفته است رژیم ایران و بنیادگراها از جان بولتون بدشان می‌آید چونکه از پایداری و پشتکار او در هراسند. آنها می‌دانند که او با ترفندهای آنها تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. وی افزود:‌ کسانی که بایستی به خشم آمده باشند رژیم ایران و تروریستها هستند. این خبر بدی برای آنهاست “.

او دروغ گفته است رجوی عزیز!

جان بولتن مخالف وجود سازمان ملل متحد است وحتی یکبار آرزوکرده بود که بهتر است اقلا نیمی از طبقات ساختمان آن ، بمباران شود تا ازایجاد مزاحمتی برای سیاست های تجاوزکارانه ی آمریکا نکند!

اوکه اینگونه دشمنی با سازمان ملل متحد که بحد کافی بی استخوان است ، دارد وخواهان درهم کوبیدن آن بود، نمیتواند غیر بنیادگرا و مترقی باشد!

پشتکار او در تشویق وتهییج جورج بوش دوم برای حمله به عراق ، معلوم شد و همگان مشاهده کردند که چه پشتکار بزرگی در ثبوت ادعاهای دروغش دارد تا بموجب آن، دولت آمریکا را وادارد که عراق سلاح غیر متعارفی دارد که بعدا معلوم شد ندارد!

او که حشر ونشر زیادی با رهبران گروه های تکفیری داشته ودوستی عمیق اش را با نئو نازی های اکراین که ساختمان محل تشکیل جلسه ی کارگران را به آتش کشانده وهمه ی آنها را کشتند ،  نشان داد، خود را بخوبی معرفی نمود و ثابت کرد که  چه انس والفت دوستانه ای با تروریزم وآدم کشی دارد !

این شخص با این مشخصات ، چگونه میتواند با تروریست ها بد باشد؟!

علت روابط خصمانه ی او با ایران ، نه بر سر تروریزم ، بلکه استقلال سیاسی ای است که بدست آورده ونمیخواهد تسلیم کامل سلطه گر اعظم جهانی گردد!

او اگر ضد تروریست بود، باید از اقدامات ضد تروریستی ایران درسوریه و عراق حمایت میکرد که نکرد وبجایش به ادامه ی دشمنی با ایران پرداخت!

او بعنوان یک چهره ی شاخص از نئوکان های  خونریز وصهیونیست ، ابدا وجود حق حاکمیت برای مردم اقصی نقاط جهان را برسمیت نمی شناسد ودشمن هرنوع اقدامی است که درراستای استقلال ، آزادی وعدالت اجتماعی انجام میگیرد!

دلیل دشمنی این نئو کان خونریز با ایران همین مسائل بوده و نفرت مردم ودولت ایران ازاو ، بهمین خاطر است!

حمید   تبریزی

////////////////////////

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید