رزاقی: وعده بولتون هم به سرنوشت وعده های رجوی روح پلید ومریم قجر داعشی خواهد پیوست!

0
424

وعده بولتون هم به سرنوشت وعده های رجوی روح پلید ومریم قجر داعشی خواهد پیوست!

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، چهارم آوریل ۲۰۱۸:…  این روزها میرزا بنویسهای فرقه رجوی بوزینه وار در سایتهای فرقه رجوی داعشی انچنان با آب و تاب از انتخاب بولتون بعنوان مشاور امنیت ترامپ می نویسند که گویا با انتخاب ترامپ دنیا به کام کاسه لیسان می چرخد هر انچه فرقه رجوی داعشی خواهد همان خواهد شد . ولی به سران فرقه رجوی و بوزینه هائی که خود را همچون … 

John_Bolton_Mojahedin_Khalq_Maryam_Rajavi_Cult_MEK_MKO_Torture_Murder_TerrorismNational Security: Could Maryam Rajavi (Mojahedin Khalq) blackmail her friends in high places – Rudi Giuliani, John Bolton and Newt Gingrich

لینک به منبع

وعده بولتون هم  به سرنوشت وعده های رجوی روح پلید ومریم قجر داعشی خواهد پیوست!

این روزها میرزا بنویسهای فرقه رجوی بوزینه وار در سایتهای فرقه رجوی داعشی انچنان با آب و تاب از انتخاب بولتون بعنوان مشاور امنیت ترامپ می نویسند که گویا با انتخاب ترامپ دنیا به کام کاسه لیسان می چرخد هر انچه فرقه رجوی داعشی خواهد همان خواهد شد .

ولی به سران فرقه رجوی و بوزینه هائی که خود را همچون نشادر استعمال کرده ها بالا پائین می اندازد باید بگویم اول یک عقب گرد کنید و به وعده های گذشته شخص رجوی روح پلید ؛ مریم قجر داعشی ؛ عزت الدوری معاون صدام ملعون به اندازید بعد این همه بالا پائین بپرید .

میرزا بنویسهای مخ پوسیده فرقه رجوی بهتر از همه می دانند که این وعده ؛ وعید ها  در بین ملت ایران هیچ ارزشی ندارد وهمه اش باد هواست یک پاپاسی هم ارزش ندارد .

تمام این ادا اطورارهای بوزینه وار برای سرپوش گذاشتن به شکستهای فرقه رجوی و در اسارت نگه داشتن ذهنی وجسمی یک عده که میانگین سنی شان از ۶۰ گذشته ولی سران فرقه رجوی ازان نگون بختها  بعنوان ابزار برای دریافت جیره و دلارهای خونین از عربستان و … مورد سوء استفاده قرار می دهند .

ولی برای اینکه تاریخچه  وعده های رجوی روح پلید و مریم قجر داعشی برای سرنگون کردن رژیم تا الان مشخص شود یک نگاه مختصر به گذشته داشته باشیم .

ــ مشخصه اصلی رجوی روح پلید تشنه قدرت و مقام  ؛ شهوت ؛ پول بود و به جز این به هیچ چیز دیگر فکر نمی کرد !

رجوی برای بدست اوردن انچه در بالا قید شد دست به هر دریوزگی ؛ کلاشی ؛ بی ناموسی ؛ وطن فروشی ؛ جاسوسی و ترور و .. دست زد  و با وعده های سر خرمن یک عده را به فنا داد تا به نیات پلید خود برسد .

ــ از سال ۵۸ تا سال ۶۰ که رجوی اسمش را فاز سیاسی گذاشته بود می خواست با کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری و نمایند مجلس شدن به یک تخت و ریاستی برسد ولی موفق به این کار نشد در نتیجه به اعتراف خودش در خرداد سال ۶۰ تظاهراتی راه انداخت که قصدش تسخیر مجلس و اعلان سرنگونی دولت وقت بود که موفق نشد در نتیجه جان بی مقدار خودش را برداشت و الفرار به پاریس .

ـــ بعد از استقرار در پاریس و جا خوش کردن پشت سر هم مصاحبه می کرد و پیام می داد که با اب شدن اولین برف تهران ( در ۶ ماه ) به ایران باز خواهد گشت و حکومت بدست خواهد گرفت !

البته برفهای الاسکا و سیبری اب شدند ولی برف تهران ۴۰ سال اب نشده که رهبر انقلاب قدیم ؛ انقلاب نوین ؛ انقلاب روی تخت و … به تهران بر گردد !

ــ سپس رجوی داعشی با راه انداختن ترور سران حکومت می خواست به خیال خودش رژیم ایران را بدون رجال سیاسی و دینی و به گفته خودش بی دنباله کند و سپس خودش بعنوان رهبر بر گرده ایران که این خط رجوی هم به گل فر رفت و ارزوی امدن به ایران به ۶ ماه بعد موکول کرد !

ــ رجوی وقتی دید با ترورسران حکومت هم نتوانست به نیات پلید خود برسد جنگ شهری راه انداخت و ترورهای خیابانی شروع کرد که خیلی ها کشته و یا دستگیر شدند و در نتیجه ۱۷ هزار ترور از سیاستمداران و مردم عادی هم راه بر گشت رجوی به ایران باز نکرد و دوباره سرنگونی رژیم به اولین فرصت حواله داد !

ــ رجوی بعد از شکست تاکتیک ترور خیابانی که اسم ان را جنگ شهری گذاشته بود مدعی شد که می خواهد با استقرار در یک منطقه رزیم سر نگون بکند و به همین خاطر اعضای نگون بخت به خاک کردستان کشاند و انجا هم با به کشتن دادن یک عده و شکست نتوانست ه ایران بر گردد .

ــ سال ۶۵ با رفتن به عراق و رفتن به پا بوسی صدام ملعون مدعی شد که می خواهد با تشکیل ارتش ازدیبخش رزیم سر نگون کند که نتیجه اخر این ارتش دست ساز رجوی هم شکست سنگین و به کشتن دادن نزدیک به ۲۰۰۰ از اعضاء نگون بخت به شکست منجر شد و رجوی همچنان در حسرت رفتن به ایران ارزو به دل ماند .

ــ از سال ۶۷ به بعد رجوی اعضاء نگون بخت در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون با راه انداختن انقلاب اید ئولوژیک و سمبه زدن به تانکهای اهدائی صدام ملعون به رجوی مشغول کرد و مدعی شد با انقلاب تک ؛ تک ؛ اعضاء رژیم حتما سرنگون خواهد شد !

سال ۷۲ رجوی در یک سیرک و شعبده بازی در شورای دست ساز خودش مریم قجر حرمسرا دار شخصی خود را بعنوان رئیس جمهور باسمه ای انتخاب کرد و بعد ان در یک نشست داخلی گفت :

مریم بعنوان موشک استراتژیک به قلب رژیم ایران و بورژوازی حامی رژیم ؛ برای سرنگون کردن رژیم به فرانسه پرتاب کردیم !

البته این موشک استراتژیک ( مریم قجر ) ۳ سال بعد در سال ۷۵ برگشت به عراق و به سر ما خورد نه به  سر رژیم  نه به سر بورژوازی !

 ــ سایت فرقه رجوی داعشی چند دقیقه از نشست نوروزی سال  ۷۷ و ۷۸ رجوی روح پلید گذاشته ولی بصورت شیادانه کل حرفهای رجوی را پخش نکرده . رجوی در نشست عید سال ۷۷  ( ۹۸ میلادی ) گفت :

با عزت ابراهیم الدوری ( معاون وقت صدام ملعون ) ملاقات داشته و در ان ملاقات عزت ابراهیم به وی گفته ما درحزب بعث تحلیل کردیم که هر کس در سال ۲۰۰۰ در تهران حکومت داشته باشد ژئوپلیتیک منطقه در دست ان خواهد بود و ما به این نتیجه رسیدیم که ما در سال ۲۰۰۰ در تهران مهمان شما خواهیم بود !!!

رجوی هم با کلاشی خاص خود اعلام کرد امسال سال اماده سازی برای سرنگونی و اسم ان را ( آ ۷۷ ) گذاشت اعضا ء نگون بخت با کارهای یدی طاقت فرسا مشغول کرد که می توانم بگویم در همان روزها اکثر اعضاء از فشار کار و فشار روحی روانی و جسمی در نشستهای موسوم به عملیات جاری دچار بیماری های جسمی شدند .

البته سال ۷۷ هم تا ۷۹ که برابر با سال ۲۰۰۰ بود نه تنها خبری از سرنگونی نشد بلکه فشارهای بین المللی به دام بیشتراز زمان دیگر شروع شد و در نهایت همین بولتون جنایتکار با پر کردن پودر بچه در یک لوله پلاستیکی در سازمان ملل مدعی شد در عراق مواد شیمیائی پیدا شده و زمینه حمله به عراق اماده کرد .

اما سال ۲۰۰۰ هم گذشت رجوی نتوانست از صدام و معاونش و اعضاء جنایتکار حزب بعث در تهران استقبال کند .

در سال ۸۲ قبل از اینکه در عراق ترقه ای در شود مریم قجر به همراه ۲۰۰ تن از سران و خدمه به پاریس فرار کرد و رجوی داعشی هم به سوراخ موشی خزید و اعضاء نگون بخت در بیابانها و کوههای عراق در زیر شدید ترین بمباران تاریخ رها کردند .

ــ رجوی داعشی در همان ساعتهای اولیه  سرنگونی اربابش ( صدام ) با فرستادن پیام گفت ما برای اینکه با امریکایئها همکاری کنیم دامن می پوشیم ! و ایچنین بود که رجوی به لیسیدن تمام انچه تا بحال با سس ضد امپریالیزم قی کرده بود پرداخت ودر مقابل امریکائیها چاچا رقصید تا بدین شیوه شاید به اهداف پلید خود برسد .

یک روز مدعی شد چون بوش پسر ایران  در محور شر قرار داده بس بعد عراق نوبت ایران و امریکا به ایران حمله خواهد کرد و تنها الترناتیو هم جزء فرقه رجوی وجود ندارد بس در نتیجه رجوی  به ارزویش خواهد رسید !

به همین خاطرهمه نوع ادا اطوار بوزینه وار در مقابل امریکائها در اورد از بر گزاری جشنهای مخصوص تا دادن رشوه به بعضی از فرمانده هان امریکائی مستقردر اردوگاه بد نام اشرف تا بتواند دل ارباب جدید بدست اورد .

 رجوی روح پلید و سران فرقه در پی این خوش رقصی ها برای امریکائیها تمام تلاش حقه بازی خود را وسط دایره ریختند تا نظر ارباب جدید جلب کنند . رجوی و مریم قجر هم هر روز وعده سرنگونی به اعضاء نگون بخت که در اسارت ذهنی و جسمی رجوی هستند می داد و ادعا می کرد که  :

 رژیم در مرحله سرنگونی ؛ رژیم درشروع سرنگونی ؛  رژیم در آغاز سرنگونی ؛ رژیم در  سرآشیب سرنگونی ؛ رژیم وارد سرنگونی شده ؛ رژیم در زمان سرنگونی ؛ رژیم در سال سرنگونی و …

حتا مریم قجر داعشی سفره هفت سین به هشت سین تبدیل کرده بود با اضافه کردن س = سرنگونی هر سال از اوور سوراواز و شوهای مختلف مدعی بود سال سرنگونی رژیم و به زودی به تهران رفته و در تخت ریاست جمهوری خواهد نشست .

تا انجا که بعد از اخراج خفت بار از اردوگاه بدنام اشرف رجوی مدعی شد کمپ لیبرتی پلی هست به تهران !

اما یک مرتبه این پل بعد طی یک قاره از اسیا به اروپای شرقی زده شد و سر از تیرانای البانی در اورد !

چند سالی مریم قجر داعشی با سرسپاری مطلق و قارا کنیزی جنگ طلبان امریکائی و شیوخ مرتجع عرب بطور خاص عرعرستان و با اوردن بولتون و جولیانی به شوهای به خیال احمقانه  و ابلهانه خود در صدد رسیدن به تخت ریاست جمهوری و بطور خاص در چند هفته گذشته با انتخاب بولتون بعنوان مشاور امنیت ترامپ مدام در بوق کرنا می کنند که گویا کار تمام و بولتون باعث سرنگونی رزیم خواهد شد !

اما به مخ پوسیده ها و بوزینه های رجوی روح پلید باید بگویم زیاد مثل نشادر استعمال کرده اید سوزش این همه نشادر به این راحتی شما را ول نخواهد کرد .

اولا:  بولتون نه تنها در بین دولتهای دیگر حتا در خود امریکا هم منفور تشریف دارند و همه می دانند وی تنها به منافع اربابان خود توجه دارد نه منافع کل امریکا .

دومآ  : همین اقای بولتون در اخرین موضع گیری خود گفت به نظر می رسد طرفداران ازده بیشتر و اسمی از فرقه منفور شما نبرد !

سومآ : ترامپ بیشتر به جمع کردن دلار توجه می کنه نه به خرج کردن دلار برای یک جنگ نا معلوم حتا با ایران .

شما از زبان بولتون می گوئید که تا سال ۲۰۱۹  رژیم ایران سرنگون خواهد شد !

وعده همین بولتونی که شما حلوا حلوایش می کنید به وعده های تو خالی رجوی روح پلید اضافه خواهد شد  قصد و نیت شما با این وعده های تو خالی اینکه  یک عده زن و مرد پیر؛ مریض در مانده را برای دریافت دلارهای خونین از عربستان و … همچنان در اسارت نگه دارید اید امسال هم به این شیوه موفق شوید اما به یقین می گویم  مطمئن باشید گیریم یک اتفاقی بین ایران و امریکا هم  به افتد که امکانش در حد صفر هست مردم ایران انقدر از فرقه رجوی متنفر هستند تا بفهمند اسمی از شما برده می شود و رد پائی از شما هست با تمام وجود با همه مشکلات و تضاد ها چه موافق چه مخالف همین رژیم در مقابل شما و اربابانتان ایستادگی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد یک مشت جنایتکار ؛ وطن فروش ؛ جاسوس بد نام مثل فرقه رجوی  وارد ایران شوند .

الان برج ۴ میلادی هست و ۸ ماه تا رسیدن به سال ۲۰۱۹ باقی هست بهتر همه بوزینه های نشادر استعمال کرده رجوی روح پلید در اخر ماه سال ۲۰۱۸ کنار رود اوور سوراواز یا در تیرانا کنار دریا خودتان را  خوب بشورید  ولی بعید می دانم اثر این نشادر در اب رودخانه یا دریا هم پاک شود شما چنان خواهید سوخت که تا سال ۲۰۲۹ هم بوزینه وار همچنان بالا پائین خواهید پرید .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید