عذر بدتراز گناه ، همین است!

0
346

اولا جامعه ی جهانی آن نیست که شما تعریف میکنید واین جامعه ی جهانی مخصوص شما ، مشکلی بنام آزادی مردم ایران ندارد واگر داشته باشد، درراستای اسارت بیشتر انهاست ومیکوشد که استقلال سیاسی بسختی حاصل شده ی ما را برباید! آنچه که امثال من میکنیم ، نه لجن پراکنی ، بلکه تشریح واقعیات موجود درفرقه ی رجوی است که کاری است در راستای آزادی وخدمت به میهنم که دشمنانی بنام جان بولتون ها وجولیانی های آدمخوار ورشوه گیر وباند رجوی دارد! وهمینطور

“مقاومت ایران تنها با اتکا به توان لایزال خلق قهرمان و کانون هاى شورشى این رژیم را سرنگون خواهد کرد. این بیان یک آرمان مقدس نیست، بلکه مشخص کردن ساعت دیدار بزرگ در تهران آزاد شده است “.

دور این نیروی لایزال مردم را بخاطر جنایاتی که برعلیه آن انجام داده اید، خط بکشید ! بعد ازاین کار ، ساعت تشریف فرمایی خود را روشن کنید وما را اینقدر خون جگر نکنید! آیا این تشریف فرمایی پیر وپاتال های رجوی از مرزهای غربی ایران خواهد بود ؟ آذربایجانی ها که قسمت مهم ساکنان غرب را تشکیل میدهند ، پایتان را  درهمان لب مرزقلم میکنند وتهران به محلی دست یافتنی برای شما میشود!

عذر بدتراز گناه ، همین است!

حمید  تبریزی ـ 05.04.2018

سینا دشتی (مرید معروف رجوی) دریادداشتی تحت عنوان “‌ دیدار بزرگ ” آورده است :

” انتخاب جان بولتون بعنوان مشاور امنیتى رئیس جمهور امریکا، قبل از هرگونه اعلام برنامه ى سیاسى یا موضعگیرى مشخص، در أرکان رژیم زلزله ى براه انداخته است که فقط ناشى از شرکت آقاى بولتون در مراسم برگزار شده توسط مقاومت و حمایت او از اهداف مقاومت و مجاهدین مى باشد. همین ترس در مورد حضور آقاى جولیانى در مراسم نوروز مجاهدین در آلبانى هم قابل مشاهده است “.

نه عزیز!

جان بولتن غیر ازاینکه با شماها دیداری داشته باشد ، بعنوان یک نئوکان وصهیونیست نامدار ، معروفیت دارد وتکیه ی حکومت بر دیدار این جنگ طلب با شما، ازاین بابت است که نشان داده شود که او با چه نوع افراد وجریاناتی نشست وبرخاست دارد!

حکومت دراین موضوع توانسته است شخصیت واقعی اورا ( جنگ طلبی، رشوه گیری و …) ترسیم نموده و چه راهی بهتر ازآن که اورا بعنوان فردی که از مجاهدین رشوه میگیرد وبنفع آنها سخنرانی میکند ، میتوانست انتخاب کند ونشان دهد که ترامپ تحت اسارت دولت پنهان ، چه کسی را مسئول وظیفه ی حساسی کرده وبه مردم بگوید که نگاه کرده وببینید که دشمنان ما از چه قماشی هستند ؟!

افراد حاکمیت با مشاهده ی حضور جولیانی طماع ورشوه خوار درمراسم نوروزی شما ، خوشحال شدند!

خوشحال ازاین بابت که به مردم نشان دهند که باچه جانوری بنام فرقه ی رجوی درگیر است که دوستانی آنچنانی دارد و تصور میکنم که درته دل خود گفته اند :

بیآر آنچه داری زمردی  و زور

که دشمن بپای خود آمد به گور!

بلی! این نوع برخوردها، ضربات دوگانه ایست که هم به سیاست های ضدایرانی دولت پنهان وآشکار آمریکا وارد میشود وهم به پیکر فرتوت رجوی والبته مشروعیتی است که ازاین فعل وانفعالات بدست میآید!

سینا دشتی درادامه ی سخنان خود میگوید :

” انتقال صداى آزادیخواهى مردم ایران به جامعه ى جهانى که نزدیک به چهار دهه توسط مقاومت و مجاهدین انجام میگرفت، اکنون در دوران سرنگونى و بعد از قیام “گفتمان” مسلط دوران است! این دیگر کابوس نیست، واقعیت ملموسى است که آخوندها بهتر از همه معنى آن را میفهمند و از این لحاظ به حقوق بگیران خود فرمان داده تا علیه مجاهدین به لجن پراکنى بپردازند “.

اولا جامعه ی جهانی آن نیست که شما تعریف میکنید واین جامعه ی جهانی مخصوص شما ، مشکلی بنام آزادی مردم ایران ندارد واگر داشته باشد، درراستای اسارت بیشتر انهاست ومیکوشد که استقلال سیاسی بسختی حاصل شده ی ما را برباید!

آنچه که امثال من میکنیم ، نه لجن پراکنی ، بلکه تشریح واقعیات موجود درفرقه ی رجوی است که کاری است در راستای آزادی وخدمت به میهنم که دشمنانی بنام جان بولتون ها وجولیانی های آدمخوار ورشوه گیر وباند رجوی دارد!

وهمینطور

“مقاومت ایران تنها با اتکا به توان لایزال خلق قهرمان و کانون هاى شورشى این رژیم را سرنگون خواهد کرد. این بیان یک آرمان مقدس نیست، بلکه مشخص کردن ساعت دیدار بزرگ در تهران آزاد شده است “.

دور این نیروی لایزال مردم را بخاطر جنایاتی که برعلیه آن انجام داده اید، خط بکشید !

بعد ازاین کار ، ساعت تشریف فرمایی خود را روشن کنید وما را اینقدر خون جگر نکنید!

آیا این تشریف فرمایی پیر وپاتال های رجوی از مرزهای غربی ایران خواهد بود ؟

آذربایجانی ها که قسمت مهم ساکنان غرب را تشکیل میدهند ، پایتان را  درهمان لب مرزقلم میکنند وتهران به محلی دست یافتنی برای شما میشود!

حمید  تبریزی

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید