سعید جمالی: اقدام به کمک مالی برای افراد جدا شده در آلبانی

0
492

افرادی که بسیاری از آنان بعد از گذشت 40-30 سال حتی امکان تماس با خانواده شان را نیز به دلایل مختلف از دست داده اند…. همانطور که همگی در جریان هستیم انجام چنین امری نیاز به حمایت های مادی مختلفی دارد و امروزه این امکان برای همگی ما فراهم شده تا بتوانیم با سرافرازی گام کوچکی در این مسیر برداریم و قبل از هر چیز خود را مفتخر بسازیم. تا به امروز معدودی از دوستان با تلاش و تحمل مضایق مختلفی تلاش کرده بودند تا بار این کار را متحمل بشوند… اما با توجه به ابعاد وسیعی تری که این روند پیدا کرده نیاز است که اقدامی همگانی صورت بگیرد. گمان نمی کنم نیاز به توضیح بیشتری وجود داشته باشد لذا از کلیه دوستان درخواست دارم تا با تلاش فردی و جمعی و اطلاع رسانی در این امر مشارکت نمایند. می توان از راه های مختلفی در این حمایت مالی مشارکت نمود:

اقدام به کمک مالی برای افراد جدا شده در آلبانی 
سعید جمالی ـ 08.04.2018

منبع: پژواک ایران

مطمئنا دوستان روند و جزئیات جدا شدن افراد شرافتمند در آلبانی از تشکیلات منحوس باند رجوی را دنبال کرده و در جریان هستند…

 طبعا این دوستان جدا شده در تلاش هستند تا خود را به کشورهایی با حداقل های استاندارد زندگی برسانند. افرادی که تمامی هستی شان را وقف بهروزی مردم و سرزمین شان کرده اند و همچنان بر پایبندی خود با آرمان رهایی مردم ایران و مبارزه با رژیم ستمگر آخوندی پای می فشارند….افرادی که بسیاری از آنان بعد از گذشت 40-30 سال حتی امکان تماس با خانواده شان را نیز به دلایل مختلف از دست داده اند….

همانطور که همگی در جریان هستیم انجام چنین امری نیاز به حمایت های مادی مختلفی دارد و امروزه این امکان برای همگی ما فراهم شده تا بتوانیم با سرافرازی گام کوچکی در این مسیر برداریم و قبل از هر چیز خود را مفتخر بسازیم.

تا به امروز معدودی از دوستان با تلاش و تحمل مضایق مختلفی تلاش کرده بودند تا بار این کار را متحمل بشوند… اما با توجه به ابعاد وسیعی تری که این روند پیدا کرده نیاز است که اقدامی همگانی صورت بگیرد.

گمان نمی کنم نیاز به توضیح بیشتری وجود داشته باشد لذا از کلیه دوستان درخواست دارم تا با تلاش فردی و جمعی و اطلاع رسانی در این امر مشارکت نمایند.

می توان از راه های مختلفی در این حمایت مالی مشارکت نمود:

اگر افراد امینی را می شناسید میتوان کمک ها را نزد آنها به ودیعه نهاد و اطلاع رسانی کرد.

اگر مایل باشید میتوانید مستقیما با یکی از دوستانی که نیازمند این کمک ها هستند در رابطه قرار بگیرید و مراحل کار را مستقیما با ایشان دنبال کنید.

میتوانید  اعتبار در نظر گرفته شده تان را اطلاع دهید تا در زمان مقتضی واریز نمائید.

و….

طبعا با توجه به هزینه های این پروژه، دوستان سخاوتمندانه اقدام خواهند نمود.

بگذارید تا بار دیگر نشان دهیم همه موانع ذهنی و عینی که ستمگران از رژیم پلید آخوندی گرفته تا انسان نمایان حقیری امثال رجوی بوجود می آورند نمی تواند مسیر رهایی و آزادگی را سد کند.

5-آپریل-2018

سعید جمالی

saeidjamali@yahoo.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید