شما رجوی ها، بهتراست مشکلات خودتان را حل کنید!

0
519

شما رجوی ها، بهتراست مشکلات خودتان را حل کنید!

 Maryam_Rajavi_MEK_Assassianted_Americans_Glorify_killing_Americans_1صابر از تبریز (مستعار)، ایران اینترلینک، هشتم آوریل ۲۰۱۸:…  در مقاله ی ” سخن روز ” رسانه ی اصلی رجوی که نامش را ” هراس از سرنوشت در چنبره بحرانها” گذاشته اند، چنین میخوانیم : ” با کمی تأمل می‌شود علل وحشتی که در این اظهارات ( دولتمردان ) به چشم می‌خورد را دریافت. اولین علت این است که زمان به سرعت به پایان مهلت ضرب‌الاجل آمریکا نزدیک می‌شود. توپ تماماً … 

http://iran-interlink.org

شما رجوی ها، بهتراست مشکلات خودتان را حل کنید!

۱۹/۰۱/۱۳۹۷

در مقاله ی ” سخن روز ” رسانه ی اصلی رجوی که نامش را ” هراس از سرنوشت در چنبره بحرانها” گذاشته اند، چنین میخوانیم :

” با کمی تأمل می‌شود علل وحشتی که در این اظهارات ( دولتمردان ) به چشم می‌خورد را دریافت. اولین علت این است که زمان به سرعت به پایان مهلت ضرب‌الاجل آمریکا نزدیک می‌شود. توپ تماماً در زمین خامنه‌ایست و در این کمتر از یک ماه و نیم باید تصمیم بگیرد که برجام آری یا نه؟ و متقابلاً زهر موشکی و منطقه‌یی آری یا نه “؟

ایران از این اتفاقات زیاد دیده وشاهد پی درپی رسیدن پایان مهلت ضرب الاجل ها بوده وتجربه نشان داده است که آنها را بنوعی از سر گذرانده وچیزی که همواره برای ایران خطرناک بوده ، دست نیافتن لازم وکافی  به استقلال اقتصادی بوده که این معضل البته بدون اراده ی ملی بزرگ حل نخواهد شد!

آخرین موضعگیری اروپا  نشان داده که مایل به مذاکره درمورد برجام نیستند، موضع چین وروسیه هم که مشخص است وبنابراین بدقولی ها درمورد برجام ، به کسانی که مرتکب این بدقولی میشود، ضربه زده واعتبار جهانی اش را خدشه دار خواهد نمود!

آیا ماهم ضربه میخوریم؟

باید منتظر بود ودید!

اما یک موضوع را نباید فراموش کرد که ما این ضربه پذیری ها را بیشتر درزمانی شدید تر احساس خواهیم کرد که تمامی تخم مرغ های مان را در سبد دنیای غرب ریخته واز هم پیمانی های آلترناتیو بصورت هوشمندانه ای استفاده نکنیم و ندانیم که دنیای غرب از این ضعف اقتصادی ما- که عمده دلیل شان حمله وتصرف بنادر ایران در دوران صفویه وبدست گرفتن امور گمرکی مابوده وخفه کردن نطفه ی صنایع بسیار گسترده ای که داشتیم- سوء استفاده های ظالمانه ای میبرد!

بنابراین ، بهم زدن برجام کار مشکلی است و ضربات متقابلی خواهد داشت!

درمورد موضوع موشک های دفاعی خود ، البته که ما باید افکار عمومی جهانی را ازکنه حقیقت آگاه ساخته و مذاکرات احتمالی دراین مورد را تحت حمایت این افکار عمومی از موضع برحق خود قرار دهیم که راهی است سخت والبته یگانه راه ممکن !

دراین خصوص ، وظیفه ی هر انسان باشرف ووطن دوست ایرانی ، تقویت اعتماد مردم جهان نسبت به دفاعی بودن موشک های ایران است که باند رجوی پیشاپیش درمقابل این انسان های با شرف قرار گرفته و راه ورسم سلطه ورزان را پیشه کرده که صدالبته  این خیانت اوتقصیر ما نیست!

درادامه :

” …پیامدهای خروج آمریکا از برجام، چشم‌انداز مهیبی را در برابر رژیم قرار می‌دهد. و رژیم فرجه‌یی برای مانور و بازی‌کردن میان تضاد مثلاً اروپا و آمریکا یا تضاد میان اروپاییها ندارد. به‌خصوص که بیش‌از‌پیش روشن شده که اروپا به‌خاطر رژیم در برابر آمریکا قرار نخواهد گرفت. اروپا به‌دنبال منافع خودش است و حجم تبادلات اقتصادی که با آمریکا دارد صدها برابر تبادلات و منافعش با ایران است و معلوم است که آن را فدای این نمی‌کند”.

ما از بی استخوانی رهبران فعلی اروپا آگاهی داریم !

اما درمقابل اززورگویی های آمریکا که خوشآیند مردم اروپا – وحتی این رهبران اغلب بی استخوان نیست – بی اطلاع هم نیستیم!

نیاز اروپا به بازارهای خود را میدانیم وترس اروپا ازمنحصر بودن داد و ستد هایش با آمریکای عهد شکن را هم حس میکنیم.

ضمنا میدانیم که اروپا هم ازریختن تمام تخم مرغ هایش در سبد سست بنیان آمریکا واهمه دارد.

با تمامی این اوضاع ، دولت مستقر برنامه هایی برای نظارت ملی بر صنعت وتجارت درنظر گرفته که با اجرای آن- که مذاکرات احتمالی مربوط به موشک  و…- وقت کافی را دراختیارش قرار میدهد – تا برنامه هایش را درجهت اقتدار ملی انجام دهد!

درهرصورت، چنان نخواهد شد که باندرجوی به معده ی شریف اش قول داده است!

وایضا:

” … اکنون شاهد هستیم که کره شمالی به سرعت دارد در جهت عادیسازی روابط خود با دنیا حرکت می‌کند، سفر رهبر کره شمالی به کره جنوبی و سفر آینده‌‌اش به آمریکا، اینها تحول مهمی است. اکنون سؤال این است که این تحول را در ر رابطه با رژیم، در کدام دستگاه باید دید؟ و رژیم را  بیشتر به کدام سمت متمایل می‌کند “؟

کره ی شمالی کشوری نیست که بخواهد امنیت دیگران را بخطر اندازد!

مسئله عبارت ازاین بود که آمریکا وشرکایش حاضر به  قبول موجودیت این کشور نبودند واین کشور ، چاره ای جز تقویت بنیه ی دفاعی خود نداشت وحالا دربرابر اعتراضات غرب به تلاش های سخت دفاعی اش میگوید  که اگر تعهد قابل اجرایی بسپارند تا امنیت اورا برهم نزنند، حاضر است از ادامه ی تلاش های هسته ای جنگی اش دست بردارد!!

آیا ما چیزی غیر ازاین میخواهیم؟!

در زمانی که اطمینان خاطر بدست آید که کسی متعرض ما نخواهد شد ، ماهم تخصیص بودجه های عمرانی ، خدماتی ، بهداشتی وآموزشی  بیشتر را به بودجه ی نظامی ترجیح خواهیم داد!

ما باید که توان صنعتی واستقلال اقتصادی خود را بهبود ببخشیم تا دیگران هوس خوردن ما را ننموده و مذاکرات برابر حقوقی با ما داشته باشند و برنامه ی دولت درهمین راستاست ومن شخصا درتحقق این مهم ، برای تمام کسانی که دراین راه میکوشند، آرزوی موفقیت میکنم!

صابر

———————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید