احسان بیدی:براساس گزارش پلیس آلبانی فرقه رجوی خواستار عملیات خشونت طلبانه و …

0
730

جا داره اشاره ای داشته باشم که سرویسهای امنیتی آلبانی درسه ماه اخیر سازمان مجاهدین خلق ایران را درلیست تروریستی خودش  قرار داده است. این مسله باعث شده که تمام مقرها و پایگاه های این فرقه از سطح پایتخت این کشور یعنی شهر تیرانا جمع بشوند و درشهری درحاشیه  خارج از تیرانا تبعید بشوند. این مقاله اشاره میکنه که پلیس البانی از افراد تهدید شده به مرگ باید حمایت به عمل آورد. درگزارش که پلیس با سرویس اطلاعات آلبانی درتاریخ 23 مارس درفاکس ویب انتشارداده است. نشان میدهد که افرادی که تصمیم به ترک این گروه را گرفته اند و مخالف ترور و ترک جهاد هستند، ازجانب سازمان مجاهدین یا همان فرقه رجوی تهدید به قتل شده اند، اشاره میکنم دولت البانی اعلام میکنه فرقه رجوی، دراین گزارش اشاره شده جدالی که بین این اعضا که مخالف عمل کرد این سازمان هستند که جداشدند و احتمال تروراین افراد توسط افراد افراط گرای مریم رجوی وجود دارد. پلیس این تهدیدات را جدی گرفته وافراد مورد تهدید را حمایت و تحت مراقب دارد. 

احسان بیدی: براساس گزارش پلیس آلبانی فرقه رجوی خواستار عملیات خشونت طلبانه و تروریستی می باشد

احسان بیدی ـ نجات یافتگان در آلبانی ، ایران آزادی ـ 13.04.2018

لینک به منبع

احسان بیدی: براساس گزارش پلیس آلبانی فرقه رجوی خواستار عملیات خشونت طلبانه و تروریستی می باشد

سلام خدمت دوستان عزیز احسان بیدی هستم از البانیا ، تیراینا چند وقتی پیش پلیس البانی یک مقاله ای را درباره حمایت ازاعضای جداشده سازمان مجاهدین منتشرکرده که در مورد آن می خواهم کمی صحبت کنم .

ولی قبل ازاینکه بخش هایی از این  مقاله را بخوانم جا داره اشاره ای داشته باشم که سرویسهای امنیتی آلبانی درسه ماه اخیر سازمان مجاهدین خلق ایران را درلیست تروریستی خودش  قرار داده است.

این مسله باعث شده که تمام مقرها و پایگاه های این فرقه از سطح پایتخت این کشور یعنی شهر تیرانا جمع بشوند و درشهری درحاشیه  خارج از تیرانا تبعید بشوند. این مقاله اشاره میکنه که پلیس البانی از افراد تهدید شده به مرگ باید حمایت به عمل آورد.

درگزارش که پلیس با سرویس اطلاعات آلبانی درتاریخ 23 مارس درفاکس ویب انتشارداده است. نشان میدهد که افرادی که تصمیم به ترک این گروه را گرفته اند و مخالف ترور و ترک جهاد هستند، ازجانب سازمان مجاهدین یا همان فرقه رجوی تهدید به قتل شده اند، اشاره میکنم دولت البانی اعلام میکنه فرقه رجوی، دراین گزارش اشاره شده جدالی که بین این اعضا که مخالف عمل کرد این سازمان هستند که جداشدند و احتمال تروراین افراد توسط افراد افراط گرای مریم رجوی وجود دارد. پلیس این تهدیدات را جدی گرفته وافراد مورد تهدید را حمایت و تحت مراقب دارد.

ادامه این مطلب را می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید

 

 

———————————————

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید