درخواست توئیتری مریم قجر یک قلم کم داشت !

0
808

درخواست توئیتری مریم قجر یک قلم کم داشت !

Marym_Rajavi_Tweet_Supporting_Warمحمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، شانزدهم آوریل ۲۰۱۸:…  وقتی می گویم از هول حلیم در توئیتر غش کرده به این خاطر هست که مریم قجر داعشی بی سواد ابله حتا نمی تواند خواسته خودش را درست بنویسد ! مریم قجردر این توئیتر به زبان اشهد خودش از کشورهائی که به سوریه حمله کرده اند در خواست می کنند به ایران هم همین حمله بلادرنگ صورت بگیرد ؛ بلادرنگ رژیم را … 

لینک به منبع

درخواست توئیتری مریم قجر یک قلم کم داشت !

بعد از حمله بی اثر امریکا ؛ انگلیس ؛ فرانسه به سوریه مریم قجر داعشی از هول هلیم نه به دیگ بلکه در توئیترغش کرد یک لیست درخواست مختصر و مفید برای اربابانش نوشته اما از انجا که این درخواست مریم قجر یک قلم اساسی و اصلی کم داشت اربابانش هیچ جوابی به مریم قجر ندادند .

لیست درخواست تویتری مریم رجوی برای بمباران ایران

لیست درخواست مریم قجر در توئیتر   :

 البته مریم قجر خجالت کشیده بگوید این لیست درخواست من هست با اضافه کردن ـ انچه مردم ایران می خواهند این است . لیست درخواست خود را ردیف کرده است .

ــ عمل بلادرنگ ؛ تغییر بلادرنگ ؛ سر نگونی بلادرنگ ؛ آزادی بلادرنگ ؛نان و شغل و مسکن و لغو بلادرنگ همه اجبارات حکومتی از جمله لغو حجاب اجباری .

وقتی می گویم از هول حلیم در توئیتر غش کرده به این خاطر هست که مریم قجر داعشی بی سواد ابله حتا نمی تواند خواسته خودش را درست بنویسد !

مریم قجردر این توئیتر به زبان اشهد خودش از کشورهائی که به سوریه حمله کرده اند در خواست می کنند به ایران هم همین حمله بلادرنگ صورت بگیرد ؛ بلادرنگ رژیم را هم سرنگون بکنند !

اما بلافاصله بی سوادی و ابله بودن خودش را به نمایش می گذارد و تقاضای نان ؛ شغل و مسکن و لغو حجاب اجباری ر درخواست می کند !

خوب ابله مخ پوسیده اگر درخواست می کنید که بلادرنگ همین کشورها وارد عمل شوند و رژیم سرنگون بکنند بس چه نیازی هست از این رژیم درخواست نان وشغل و مسکن لغو حجاب اجباری طلب بکنید ؟!

همین درخواست برای یک بچه مدرسه ای یا مردم عادی توضیح بدهید والله بل الله حتما خواهند گفت این زن یا خیلی شیاد تشریف دارند یا خیلی به سواد . اما من با شناختی که ازشخص مریم قجر دارم می توانم به یقین بگویم هر ۲ خاصیت دارا می باشد .

مریم قجر اگربیل زن خوبی هست اول باید باخچه خودش بیل بزند .

ــ مریم قجرباید  بلادرنگ دیوارهای  اسارتگاه اشرف ۳ در البانی بردارد و اجازه بدهد اعضاء اسیر در چنگال فرقه رجوی بصورت ازاد و بدورازکنترل و تعیین تکلیف سران فرقه به زندگی خود بپردازند .

ــ مریم قجر باید بلادرنگ اجازه بدهد اعضاء اسیر نگون بخت که بیش از ۳۰ سال با خانواده و دنیای بیرون تماس ندارند بصورت ازاد تماس و ملاقات داشته باشند .

ـ مریم قجر باید بلادرنگ خودش اول لچک خود را بردارد و اجازه بدهد زنان و مردانی که در اسارتش هستند نوع پوشش خود را خودشان انتخاب کنند نه سران فرقه رجوی داعشی .

خطاب به مریم قجر داعشی هم می گویم همانطور که نزدیک به ۳۰ سال در حسرت نشستن به تخت ریاست جمهوری هستی و همانطور که ۴۰ سال از زمان فرار رجوی روح پلید تا بحال در نشستهائی که در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون برای نگه داشتن اعضا در اسارت ذهنی و جسمی  هر هفته ؛ هر ماه و هر ۶ ماه هر سال در خیال ابلهانه و سخیف خود وعده سرنگونی می دادید و با شوهرت روج پلیدت تابلو سرنگونی می کشیدید و روی سن رژیم سرنگون می کردید به همان شیوه سرنگونی ادامه بدهید چون هفته و ماه ؛ ۶ ماه ؛ سال خدا که تمام نمی شود  الی برکت الله !

من که لیست درخواستهای توئیتری مریم قجر چند بار خواندم متوجه شدم یک قلم کم داشت انهم اویناش بود !

اگر مریم قجر درخوست می داد که یک اویناش می خواهم مطمئن هستم شوهر سابق مریم قجر مهدی خوش غیرت همانطورکه موقع تحویل دادن مریم قجر به رجوی روح پلید سر تا پا احساس شادی می کرد و همین طور وقتی مریم قجر همراه جولیانی روی سن با تمام احساس و شعف تشویق می کرد حتما برای پیدا کردن اویناش خوش تیپ بلافاصله دست بکار می شد یک نماینده سابق ؛ شهردار سابق ؛ وکیل سابق ؛ سناتور سابق و … بعنوان اویناش خدمتتان می اورد .

به مریم قجر یاد آوری می کنم دفعه بعد که در توئیتر لیست درخواست می نویسد حتما این یک قلم ( اویناش ) هم به لیست درخواستهایش اضافه کند از قلم نه اندازد . اگر دیگر درخواسهایش بدستش نرسد برادران مجاهد انقلاب کرده حتما این یک قلم  (اویناش ) مدل امریکائی ؛ اروپائی ؛ عربی و … را  در اسرع وقت خدمتتان می اورند .

پاریس : محمد رزاقی

————————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید