و به همین خاطر است که حضور داریم!

0
771

و به همین خاطر است که حضور داریم!

(عمق محتوای ضد بشری مزدور مریم رجوی)

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، شانزدهم آوریل ۲۰۱۸:… اگر این موشک ها به مراکز شیمیایی بشار اسد اصابت میکرد، ازآنجایی که درنزدیکی دمشق بودند، باید هزاران نفر کشته ودهها هزار نفر مجروح میشدند که چنین نشد وثابت کرد که مدعیان چه دروغگویان بیشرمی هستند وباند رجوی که اینگونه ادعاها را فی الفور تایید میکند، تاچه اندازه ضد بشری تشریف دارد! روسیه … 

http://iran-interlink.org

و به همین خاطر است که حضور داریم!

۲۷فروردین ۱۳۹۷

” سوریه یک سایه است، هدف اصلی رژیم ایران است “ عنوان متن یادداشتی است که رسانه های رجوی منتشرش نموده وطی آن میخوانیم :

” به‌نظر می‌رسد بمبها و موشکهایی که بامداد شنبه ۲۵فروردین به‌سوی مراکز تولید و توزیع مواد سمی شیمیایی بشار اسد روانه شد، به‌لحاظ سیاسی به نظام آخوندی اصابت کرده است. چرا که به اذعان برخی مهره‌ها و تحلیلگران خود رژیم همه نیروهایی که امروز در سوریه از بشار اسد حمایت می‌کنند به دعوت و پیگیری حکومت آخوندی در آنجا حضور دارند و منشأ حضور روسیه، حزب‌الله لبنان و سایر نیروهای تروریستی دست‌نشانده در سوریه، حکومت ایران است “.

اگر این موشک ها به مراکز تولید مواد سمی و شیمیایی بشار اسد اصابت میکرد، ازآنجایی که درنزدیکی دمشق بودند، باید هزاران نفر کشته ودهها هزار نفر مجروح میشدند که چنین نشد وثابت کرد که مدعیان چه دروغگویان بیشرمی هستند وباند رجوی که اینگونه ادعاها را فی الفور تایید میکند، تاچه اندازه ضد بشری تشریف دارد!

روسیه وحزب اله لبنان هم بلحاظ منافع مشترکی که باایران دارند وهم بلحاظ قراردادهای استراتژیک موجود ، چاره ای جزورود قانونی به سوریه ای که بطور غیرقانونی به خاک وخون کشیده میشد ، نداشتند!

روسیه وایران عاشق چشم وابروی همدیگر نیستند و این آمریکاست که  با قلدری تمام ،آنها را بسوی اتحاد عمل میکشاند و بنابراین اگر این اتحاد عمل زشت است ، به سراغ ارباب رفته ، به پایش بیافتید وبخواهید که چنین نکند تا بلکه ما با روسیه روابطی نداشته باشیم!

این سیاست های سلطه گرانه ی آمریکاست که این دوکشور همسایه را نزدیکتر بهم کرده است!

بازهم :

” از سوی دیگر اگر‌چه در حال حاضر روسیه نیروی اول و هژمون در سوریه است، اما حفظ  بشار اسد، برخلاف حاکمیت آخوندی، برای روسیه استراتژیک نیست و به بود و نبود آن گره نخورده است.  از این رو است که واکنش  آن در قبال این حمله‌ این‌چنین هیستریک و وحشت‌آلود است، تا آنجا که خامنه‌ای خودش  بلافاصله به صحنه آمد و علیه آن واکنش نشان داد “.

فعلا که نیروی جایگزین ورهبر مقاومتی شبیه بشار اسد در سوریه وجود ندارد، حفظ او استراتژیک است!

البته ، هم ایران وهم روسیه – وحتی خود بشار اسد – بارها گفته اند که با برگشت آرامش به سوریه – که تنها با قلع وقمع تروریست های تکفیری ممکن است – مایل به برگزاری انتخابات کاملا شفاف وآزاد و پذیرفتن اراده ی مردم سوریه درانتخاب مسئولین حکومتی خود هستند !

دیگر اینکه حمله ی موشکی وسیع به خاک یک کشور مستقل وعضو کم وبیش معتبر سازمان ملل متحد ، ازطرف هرکسی که ریگی برکفش ندارد ، محکوم است وبرخورد رهبر ایران با این مسئله ، امری بسیار طبیعی بشمار میرود. بخصوص که بهره ی سیاسی لازمی ازاین کارگرفته شد!

درادامه :

” هرمیداس باوند دیپلومات سابق نیز با طرح این سؤال که «پیام حمله صبحگاهی آمریکا به سوریه چه بود؟»، ضمن ابراز سوز و گداز از بی‌عملی روسیه و این‌که روسیه «غیر از محکومیت لفظی اقدامات دیگری انجام نخواهند داد»، به نظام هم توصیه می‌کند که فراتر از محکومیت لفظی هیچ اقدام دیگری نکند و هیج واکنشی نشان ندهد و «در همین حد که محکوم کند و یا به‌درستی بگوید این موضوع، آینده سوریه را مشکل‌تر و طولانی‌تر خواهد کرد، کافی است “.

من البته شخصا این دیپلمات را که بیشتر دردوران شاهنشاهی انجام وظیفه میکرد، نمی شناسم ولی او بعنوان عضو جبهه ی ملی ممکن است نافش وابسته به غرب باشد وبجای محکوم کردن حمله ی آمریکا ودو متحد استعمارگرش،  ، روسیه را مقصر هرچیز بداند وحتی اگر دست داد، ایران را نیز!

اگر اوبجای چسبیدن به مسئله ی اصلی، به حاشیه رفته تا مسئله ی اصلی را لوث کند، کار مثبتی درراستای منافع ” ملی ” فعلی ایران نکرده است!!

برنامه ی معقول ایران وروسیه ، جمع کردن  سریع بساط جنگ و جلوگیری ازگسترش آنست والبته جواب این ضربات را بی سرو صدا وبطور شایسته ای در تصرف  شهر دوما  داده و رجز خوانی نکرد ه وبراساس استراتژی های معقولانه ی خود عمل کردند!

وایضا :

“پیش از این بارها جامعه بین‌المللی بر این موضوع تأکید کرده که حاکمیت آخوندی سرمنشاء بسیاری از درگیرها در کشورهای منطقه است و می‌بایست از دخالت در سوریه و دخالت در امور داخلی سایر کشورهای منطقه دست بردارد”.

جامعه ی بین المللی مورد نظر باند رجوی ، همان کشورها وتشکل هایی است که ازحقوق ۱تا۲۰ درصدی های  متنعم جهان مدافعه میکنند و چون عملا برعلیه اقلا ۸۰درصد مردم جهان وارد میدان میشوند ، مشروعیت لازم راندارند واین جامعه زمانی که خود به آتش سوریه دامن زد، حق قضاوت دراین موارد را بطور طبیعی از خود سلب نمود!

عدم دخالت درامور سوریه دردستان خونین این جامعه ی بین المللی معبود رجوی بود که بجای انجام کار مثبت، تنور جنگ وکشتار را تاتوانست شعله ور کرد واجازه داد که کار بدینجا ها بکشد!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید