ــ کتاب «وفاداری مطلق» به قلم «جیمز کومی»

0
603
تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز در خبری با ذکر اینکه کتاب «وفاداری مطلق» به قلم کومی امروز (سه شنبه) منتشر می‌شود، افزود: این کتاب در نگاهی اجمالی به تعاملات رئیس سابق FBI با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می‌پردازد. با لو رفتن محتوای این کتاب، تمایل به خواندن آن تا حدی افزایش یافت که بامداد دوشنبه (دیروز) حتی پیش از عرضه، در صدر کتاب‌های پرفروش سایت آمازون قرار گرفت. کومی در گفت و گوی یکشنبه شب گذشته خود با شبکه‌ای بی سی نیوز، ترامپ را از لحاظ اخلاقی برای تصدی مقام ریاست جمهوری نامناسب خواند. به نوشته نیویورک تایمز کومی در این کتاب می‌نویسد «این رئیس جمهوری به اخلاقیات، حقیقت و ارزش‌های نهادی پایبند نیست، رهبریش معاملاتی و خودخواهانه بوده و تنها در مورد وفاداری شخصی است».
کتاب «وفاداری مطلق» به قلم «جیمز کومی»
17.04.2018 – خبرگزاری ایرنا

کتاب جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) که به تعاملات وی با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می پردازد، پیش از عرضه، در فهرست پرفروشترین ها در جهان قرار گرفت.

به گزارش پارس تودی به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری فاکس نیوز، کتاب «وفاداری مطلق» به قلم «جیمز کومی» که امروز (سه شنبه) منتشر می شود، به تعاملات رئیس سابق اف بی آی با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می پردازد.

بر اساس این گزارش، با لو رفتن محتوای این کتاب، تمایل به خواندن آن تا حدی افزایش یافت که بامداد روز گذشته (دوشنبه) حتی پیش از عرضه، در صدر کتاب های پرفروش قرار گرفت.

در بخشی از این کتاب آمده است «این رئیس جمهوری به اخلاقیات، حقیقت و ارزش های نهادی پایبند نیست، رهبریش معاملاتی و خودخواهانه بوده و تنها در مورد وفاداری شخصی است».

ترامپ پیش از این محتوای کتاب جیمز کومی را زیر سوال برد.

درگیری ترامپ با جیمز کومی از زمانی آغاز شد که پلیس فدرال آمریکا تحقیقاتی را درباره دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا و همچنین احتمال تبانی ترامپ با مسکو شروع کرد. 134/111

بیشتر بخوانید:

تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز در خبری با ذکر اینکه کتاب «وفاداری مطلق» به قلم کومی امروز (سه شنبه) منتشر می‌شود، افزود: این کتاب در نگاهی اجمالی به تعاملات رئیس سابق FBI با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می‌پردازد.
با لو رفتن محتوای این کتاب، تمایل به خواندن آن تا حدی افزایش یافت که بامداد دوشنبه (دیروز) حتی پیش از عرضه، در صدر کتاب‌های پرفروش سایت آمازون قرار گرفت.* کومی:ترامپ فاقد صلاحیت اخلاقی ریاست جمهوری است
کومی در گفت و گوی یکشنبه شب گذشته خود با شبکه‌ای بی سی نیوز، ترامپ را از لحاظ اخلاقی برای تصدی مقام ریاست جمهوری نامناسب خواند.
به نوشته نیویورک تایمز کومی در این کتاب می‌نویسد «این رئیس جمهوری به اخلاقیات، حقیقت و ارزش‌های نهادی پایبند نیست، رهبریش معاملاتی و خودخواهانه بوده و تنها در مورد وفاداری شخصی است».
به گزارش ایرنا، درگیری ترامپ با جیمز کومی از زمانی آغاز شد که پلیس فدرال آمریکا تحقیقاتی را درباره دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا و همچنین احتمال تبانی ترامپ با مسکو شروع کرد.
ترامپ ماه مه گذشته (اردیبهشت ۹۶) بصورت ناگهانی کومی را اخراج و این شائبه را ایجاد کرد که قصد مختل کردن پرونده اتهام دخالت روسیه را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور دارد که وی در آن پیروز شد.
کومی ادعا کرده بود که ترامپ در مکالمه‌ای از وی خواسته پرونده دخالت روسیه را در انتخابات متوقف کند. ترامپ در یک پیام توییتری به کومی هشدار داد که ممکن است مکالماتشان ضبط شده باشد، اما پس از آن وجود چنین فایلی را انکار کرد.
سنای آمریکا پس از اخراج کومی، از وی خواست که درباره مسائل مربوط به پرونده روسیه شهادت دهد.
منبع: خبرگزاری ایرنا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید