باند رجوی، تفاوت نجومی بودجه ی نظامی عربستان وایران را نمی بیند!

0
737

باند رجوی، تفاوت نجومی بودجه ی نظامی عربستان وایران را نمی بیند!

Trump_Saudi_Arms_Deals_Maryam_Rajavi_terrorist_MEKصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و پنجم آوریل ۲۰۱۸:…  چه اصراری دارید که جنایات عربستان و اربابان ویا زیر مجموعه های آنرا بپای جمهوری اسلامی بنویسید؟! کسی وجود موشک اتمی درایران را قبول ندارد وحرف مفتی است که شما درهماهنگی کامل بادولت صهیونیستی اسرائیل مطرح کرده اید! آیا این ستودن ازاین بابت- ازبابت تبلیغ برعلیه قدرت … 

ظهور همزمان مسعود رجوی و اسلحه عربستان سعودی در ایران

http://iran-interlink.org

باند رجوی، تفاوت نجومی بودجه ی نظامی عربستان وایران را نمی بیند!

۰۵/۰۲/۱۳۹۷

” رژیم ملایان ریشه همه مشکلات ایران و منطقه “  نام نوشته ای بقلم  نکیسا بامداد .

اوکه  خوش رقصی های زیادی برای رجوی کرده چنین مینویسد!

” حال باید پرسید که سرمایه‌های ملی کشور که باید صرف بازسازی جاده‌های خطرناک، رفاه و بهداشت و آموزش و درمان، کسب و کار و تولید و تجارت و غیره گردد در کجا و چگونه هزینه می‌شود؟ صدور تروریستم و دخالت‌های بیجای حکومت آخوندی در کشورهای منطقه و نیز دامن زدن به جنگ و کشتار مردم بی‌گناه این کشورها به‌ویژه مردم سوریه و تغذیه و مسلح کردن گروه‌های تروریستی و بنیادگرا و توسعه آن در سراسر خاورمیانه که هدف از آن گسترش قدرت در تعادل قوای بین‌المللی و منطقه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر بحران‌های متعدد داخلی و روحیه دادن به نیروهای وارفته خودش می‌باشد تا کـنون هزیــنه‌های سرسام‌آوری را بر گرده مردم تـحمیل کرده است “.

یعنی فقط باید جاده ساخت بدون تامین امنیت آن تا دشمنان درتعرض به کشور ما ، ازامکانات لجستیکی بهتری برخوردار باشند؟!

دولت، جاده و سایر امکانات رفاهی وبهداشتی را درشرایط اوضاع نابسامان منطقه و تحریم های ظالمانه میسازد والبته انتظاری بیشتر ازآن هم می رود!

بلی ساختن جاده وایجاد رفاه و … ازشروط اصلی کشورداری  وخواست اولیه ومبرم مردم ماست! ولی برای حفظ این رفاه ، کسب وکار، بهداشت  و … به امنیت ، بنیه ی دفاعی لازم وکافی نیز مورد احتیاج است!

شما چرا بودجه ی نظامی ارباب جدید خود – عربستان – را که ثلث کشور ما جمعیت داشته ومدافعین قدرتمندی مانند آمریکا، اسرائیل واروپا دارد ازقلم میاندازید؟!

آری این بودجه ، ۴۰ برابر ماست که اگر بطور سرانه حساب کنیم ، ۱۲۰ برابر بودجه ی نظامی ایران است!

مزدور مریم رجوی حامی قتل عام مردم یمن

شما چرا مخارج تجاوز عربستان دریمن ، بحرین ، سوریه، لیبی و … را دربرابر حداقل مخارج ممکن ایران در سوریه را – که برای دفاع از تکه پاره شدن کشورهای منطقه وایجاد خاورمیانه ی بزرگ – مجبور به حضور محدود است ، مطرح نمیکنید؟!

بنیادگرایی وتروریزم در جهان اسلام ابتدا توسط انگلستان درمصر پایه گذاری شد وسپس بدست آمریکا سپرده شد وحکومت وهابی عربستان محصول این جنایت برعلیه بشریت است!

با بودجه ی چه کسی بود که ” مجاهدین افغان ” پایه ریزی شده و منبعی شد برای القاعده، طالبان ، داعش ودهها گروه دیگر که هیچکدام نه ازنظر سیاسی ونه اقتصادی هیچ ارتباطی با ایران نمیتوانند داشته باشند؟

شما سرکار خانم!

چه اصراری دارید که جنایات عربستان و اربابان ویا زیر مجموعه های آنرا بپای جمهوری اسلامی بنویسید؟!

ونیز :

 “.. هزینه‌های میلیاردی سپاه پاسداران در رشد و گسترش موشک‌های بالستیک و اتمی نیز آن روی سکه ترس و وحشت از سرنگونی است که از روز اول مقاومت ایران با هوشیاری سیاسی و منابع قوی اطلاعاتی، آخوندهای جنایتکار را زیر تیغ جامعه بین‌المللی برد … این هوشیاری سیاسی مقاومت ایران را باید ستود “.

کسی وجود موشک اتمی درایران را قبول ندارد وحرف مفتی است که شما درهماهنگی کامل بادولت صهیونیستی اسرائیل مطرح کرده اید!

آیا این ستودن ازاین بابت- ازبابت تبلیغ برعلیه قدرت دفاعی کشور خود- برای شما لازم است؟!

ایرادی ندارد ، راه جهنم  هم سنگ فرش است ومیتوانید براحتی داخل شوید!

تولید موشک های دفاعی، حق هرکشور است والبته شما ظرفیت آنرا ندارید!

یعنی اینکه بطرف شما شلیک نخواهد شد وبنابراین برای دفاع از دشمنان خارجی ما ، ننه من غریبم درنیآورید!

درادامه :

” … زنان همچنان زیر چکمه‌های سرکوب ملایان له می‌شوند … و دنیا جای ناامنتر و خطرناکتری برای زندگی می‌شود… “.

بلی! زنان ایران موقعیت درخشانی درایران ندارند ولی درمقایسه با رفتاری که با زنان عضو سازمان شده ، اقلا زنان ایرانی خارج از تشکیلات شما ، میتوانند ازاین بابت بخود ببالند!

دیگراینکه جمهوری اسلامی قدرت برهم زدن جهان را ندارد وهنر هم که بکند ، کشور خودش را میسازد تا بتواند سطح زندگی مردم را بالا برده و دیگران را از این دستآوردهایی که ضرورتا باید داشته باشد،  درحد خود منتفع نموده و نشان دهد که هیچ خطری برای جهان ندارد وبلکه درخدمت رفاه وصلح جهانی قرار دارد!

” اکنون که مردم ایران با شروع سال نو اراده کرده‌اند…خواهان لغو اعدام، رفع تبعیض از زنان و همچنین اقلیت‌های قومی و مذهبی، جدایی دین از دولت و حق انتخاب پوشش و آزادی بیان … هستند …”.

پس این مردم با شما هم مخالفند که هم سربه نیست کردن های زیادی درکارنامه ی سازمان تان ثبت است ، زنان به برده های جسمی- جنسی رجوی تبدیل شده بودند، اقلیت ها حق اجرای مراسم طبق سنت خود را ندارند، زبان مادری شان ممنوع است و بکار برندگان زبان مادری جاسوس وزارت اطلاعات نامیده میشوند ، رجوی بعنوان یک رهبر مثلا سیاسی به جایگاه امام زمانی ارتقاء پیدا کرده ومرز بین جدایی دین ودولت را برهم میزند وبا پوشاندن لباس های فرم به زیردستان ریز ودرشت خود ، بی اعتقادی خود را  به انتخاب پوشش آزادنه نشان میدهد وبا تلقین مکرر اینکه تنها باید رجوی فکر کند وشما بدون اعتراض بدان عمل کنید ، آزادی بیان را کاملا منتفی میکند!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید