محمدعلی توحیدی لاف زن و خیمه شب بازی شیمیایی اربابانش!

0
616

محمدعلی توحیدی لاف زن و خیمه شب بازی شیمیایی اربابانش!

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، سی ام آوریل ۲۰۱۸:…  اما کلاه سفیدها جریانی نیستند که بنیانگذاران آن ومدافعین اش که یکی ازآنها هم شما باشید ، بتواننند کسب حیثیت برای آنها بکنید! نوشته های متعددی درمورد ماهیت ” بلک واتر منشانه ی ” این گروه منتشر شده و من یکی ازاین دهها نوشته را عینا دراینجا درج میکنم: ” زندگی دوگانه کلاه سفیدها … 

http://iran-interlink.org

محمدعلی توحیدی لاف زن و خیمه شب بازی شیمیایی اربابانش!

۱۰/۰۲/۱۳۹۷

محمد علی توحیدی که کشته ومرده ی حرافی های خسته کننده است ، این شانس را دارد که بعلت قحط الرجال در سیمای ضدآزادی رجوی ، مرتب خودی نشان دهد.

آقای توحیدی درمصاحبه با این مرکز دروغ پراکنی وجنگ روانی برعلیه منافع ملی ایران ودرتوجیه دروغ بزرگ حمله ی شیمیایی اسد به دوما میگوید :

” از نظر سیاسی هم چون مقاومت ایران در کنار مقاومت و انقلاب و مردم سوریه و رو در روی دشمن است، در این صحنه، این پیروزی این سیاست و یک شکست بزرگ برای خامنه‌ای است. در چنین داستانی، این‌ها در هم ضرب می‌شوند. اینطوری است که کیهان خامنه‌ای بی‌دنده و ترمز به این دروغ‌ها روی می‌آورد؛ طوری که شما حیرت می‌کنید. همه حیرت می‌کنند که کلاه سفیدها مأمور «ام. آی. سیکس» هستند و شیمیایی را آنها زدند “!

گروه ها ودستجاتی که ازمقاومت سوریه دفاع میکنند، عبارتند از ارتش ومیلیشیای سوریه ، گروه های مستشاری ایران وروسیه وحزب اله لبنان!

شما درکنار هیچکدام  ازاینها قرار ندارید ودشمن زبون همه ی آنها بوده ودر عوض، کنار تروریست های تکفیری واربابان سلطه گر قرار دارید!

اینکه این دروغگویی شیمیایی که یک سورپرایز عیدی برای شما بود ، چرا باید  شکست رهبر ایران – که طرف های مقابلش کریه تر ازهمیشه چهره عیان نمودند- حساب شود ، درمحاسبات عقل سالم ومنطقی جایی ندارد!

اما کلاه سفیدها جریانی نیستند که بنیانگذاران آن ومدافعین اش که یکی ازآنها هم شما باشید ، بتواننند کسب حیثیت برای آنها بکنید!

مزدور محمدعلی توحیدی کلاه سفید ها تروریسم مجاهدین خلق مریم رجوی سوریه

نوشته های متعددی درمورد ماهیت ” بلک واتر منشانه ی ” این گروه منتشر شده و من یکی ازاین دهها نوشته را عینا دراینجا درج میکنم:

” زندگی دوگانه کلاه سفیدهای سوریه، از تروریسم تا تبلیغات – کلاه سفیدها یا وایت هلمت‌ها، گروهی هستند که ظاهرا وظیفه امدادرسانی در مناطق تحت کنترل تروریست‌های سوری را به عهده دارند و این وظیفه را با تبلیغات فراوان برای جذب حمایت مالی انجام می دهند. اخیرا این گروه نامزد جایزه صلح نوبل شده است و مستندی درباره این گروه نیز در مراسم اسکار امسال، جایزه بهترین مستند را گرفت. در نوشته زیر که توسط ندا رضایی ترجمه شده است و در این کانال تلگرامی که متعلق به یکی از روزنامه نگاران ایرانی مستقر در خارج از ایران است، منتشر شده، نکاتی درباره فعالیت های این گروه اطلاع رسانی شده است.

*کلاه سفیدها که دفاع مدنی سوریه نیز خوانده میشود آنچه ادعا می کنند نیستند. این گروه متعلق به سوریه نیست؛ یک پیمانکار نظامی بریتانیا در سال ۲۰۱۳ آن را با حمایت مالی آمریکا / بریتانیا در ترکیه بنیان نهاد.  نام «دفاع مدنی سوریه» از سازمان سوری مشروعی به همین نام به سرقت رفته است. سازمان دفاع مدنی سوریه واقعی در سال ۱۹۵۳ تاسیس شد و یکی از اعضای موسس سازمان دفاع مدنی بین المللی (۱۹۵۸) بوده است.

* نام «وایت هلمت» از سازمان امداد آرژانتینی مشروعی به نام کوسکوس بلانکوس یا کلاه سفیدها گرفته شده است که در سال ۲۰۱۴ سازمان ملل از آن به پاس بیست سال فعالیت بشردوستانه تقدیر کرد.

کلاه سفیدهای ناتو در درجه اول یک کمپین رسانه ای است برای حمایت از اهداف «تغییر رژیم» ایالات متحده و متحدان آن در سوریه. پس از این که پیمانکار امنیتی جیمز لمسوریر آن را تاسیس کرد این گروه در سال ۲۰۱۴ با برند وایت هلمت توسط کمپانی بازاریابی “کمپین سوریه” که از خارج از سوریه توسط غیرسوری هایی مانند انا نولن مدیریت می شوند معرفی شد. ” کمپین سوریه” خود فرزند کمپانی بازاریابی دیگری به نام Purpose است.

* ادعای «بی طرفی و انسان دوستی» و «خدمت به همه مردم سوریه» وایت هملت نادرست است. در واقع، آنها فقط در مناطق تحت کنترل مخالفان خشونت طلب کار می کنند که در درجه اول تروریست های مرتبط با جبهه النصره / القاعده (که اخیرا به جبهه فتح الشام تغییر نام داد) هستند. ادعای غیر مسلح بودن وایت هلمت نادرست است. عکس هایی منتشر شده که اعضای آن را در حال حمل اسلحه نشان می دهد و پیروزی های نظامی جبهه النصره / القاعده را جشن گرفته اند.

* کلاه سفیدها در مقام جوخه های پاکسازی عمل می کنند و جنازه های شهروندان سوریه که بدست تروریست ها اعدام شده اند را منتقل می کنند.

کلاه سفیدها خود را غیر سیاسی و غیر متعهد می نامند. اما در واقع آنها فعالانه مداخله ایالات متحده / ناتو را تشویق و تبلیغ (لابی) می کنند که در تناقض با هنجارهای کار بشردوستانه واقعی است.

توصیفات نوبل الترناتیو Right Livelihood که «دفاع مدنی سوریه» جان بیش از ۶۰ هزار تن از مردم را «با ارائه خدمات پزشکی به نزدیک به ۷ میلیون نفر» نجات داده است نادرست است. در واقع مناطقی که در کنترل تروریست هاست غیر نظامیان اندکی باقی مانده اند.

سفید کلاه های ناتو در واقع کار سازمانهای معتبری مانند دفاع مدنی سوریه و جمعیت هلال احمر سوریه را تضعیف کرده و کم اهمیت جلوه داده اند.

فیلم اخیر کمپانی Neflix در مورد کلاه سفیدها نه یک فیلم مستند که فیلمی تبلیغاتی است. کارگردان آن پایش هرگز به سوریه نرسیده است. ویدئو های سوریه، واقعی یا صحنه سازی، توسط خود کلاه سفیدها در اختیار کمپانی قرار گرفته است. این ویدئو ساختگی و دستکاری شده است و یک کمپانی بازاریابی تجاری به نام وایولت فیلم آن را ساخته است که در تبلیغاتش خود را «مدیریت شبکه های اجتماعی» و «مجری کمپین» می‌نامد”.

درادامه :

” مگر داستان اتمی، داستان پیشرفت علمی و یا استقلال کشور است؟ موضوع اتمی هیچ صورت مسأله‌یی ندارد جز این‌که رژیم برای بقا و نیاز خودش دنبال بمب اتم بوده است…”.

درزمانی که حکومت ایران ساخت سلاح اتمی را غیر شرعی میداند ، داستان اتمی واقعا هم داستان پیشرفت علمی واستقلال کشور است!

آیا قرار است که رژیم ازخارج مورد حمله قرار گیرد؟!

اگر جواب تان مثبت است ، تولید سلاح اتمی هم ممکن است ضرورت پیدا کند!

و شما آقای هالویی بنام محمدعلی توحیدی!

آیا نمیدانید که سلاح اتمی دربرابر مخالفان داخلی ومردم هرگز مورد استفاده قرار نمیگیرد تا شما بطور مزورانه دلواپسی دراین مورد داشته باشید!

هرکشوری برای امور پزشکی ، تامین برق  و … احتیاج به تحقیقات اتمی دارد وکار ایران دراین مورد بدان خاطر درست است که دربزنگاه های مختلف ، دیگران این مکانات را ازما دریغ خواهند کرد، بطوری که ملاحظه میکنید!

بازهم :

” در انتهای جنگ اول جهانی، بیش از یک میلیون نفر به‌وسیله سلاحهای شیمیایی کشته یا مجروح شده بودند. ما هرگز نمی‌خواهیم شاهد بازگشت کابوس شیمیایی باشیم. بنابراین امروز کشورهای انگلستان، فرانسه و ایالات متحده‌ آمریکا نیروی خود را علیه بربریت و خشونت به‌کار گرفته‌اند”.

گنه کرد دربلخ آهنگری

به شوشتر زدند گردن مسگری!

این جنایت ها مگر غیر از طرف همین کشورها بود؟!

اگر متنبه شده اند ، چرا این کار را باانتقاد صریح وبیان حقایق ومنافع پشت پرده ی هنوز منتشر نشده ، انجام نمیدهند وشما آقای توحیدی! اگر ریگی درکفش ندارید چرا اشاره ای باین جریان تاریخی نمیکنید؟

وقتی بربر ها وخشونت طلبان میخواهند خودشان را تنبیه کنند؟؟!! ، چه لزومی برای خط ونشان کشیدن به ایران وسوریه وجود دارد؟!

” … مثلاً الآن رئیس‌جمهور آمریکا می‌گفت که در جنگ اول جهانی چقدر تلفات بر اثر جنگ شیمیایی بوده است و الآن نباید شیمیایی باشد. این خودش یک نگاه و نقطه‌نظر و زاویه ورود به این قضیه است”.

با کارهایی که او میکند ، ازشیمیایی گذشته وبه اتمی تبدیل خواهد شد و آیا دومی بهتر است؟

 پس برای تنویر افکار عمومی ،آقای توحیدی دراین مورد انشایی با عنوان زیر بنویسد :

سلاح اتمی بهتر است یا شیمیایی ؟!!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید