رضا صادقی:اسرائیل به دادن اطلاعات اتمی ایران به فرقۀ رجوی اعتراف کرد

0
857

اسرائیل به دادن اطلاعات اتمی ایران به فرقۀ رجوی اعتراف کرد

 reza sadeghiرضا صادقی جبلی، پیوند رهایی، دوم می ۲۰۱۸:…  همرزمان سابق! این هم نمونۀ دیگری از وطن فروشی و خیانت رجوی به وطنمان ایران است که می بینید. آیا این بود تعهد ما به سازمان حنیف کبیرکه امروز رجوی خائن برای نابودی ایران دست در دست دشمنان تاریخی مردم ایران بگذارد؟ آیا من و شما بعنوان مجاهد خلق برای نابودی ملت ایران سوگند یاد کردیم؟ آیا حنیف و سعید و اصغر و هزاران شهید دیگرمان برای نابودی ایران … 

لینک به منبع

اسرائیل به دادن اطلاعات اتمی ایران به فرقۀ رجوی اعتراف کرد

نوشتۀ رضا صادقی جبلی از اعضا و مسئولین سابق سازمان مجاهدین

دوشنبه شب که برانامه سی ان ان در باره ایران و به اصطلاح افشای برنامه اتمی را می دیدم اقای رونان برگمن از روزنامه نگاران معروف اسرائیل در برنامه خانم امانپور چنین گفت «این اولین بار است که اسرائیل و نتانیاهو اینچنین این موضوع اطلاعاتی را افشا میکنند و در گذشته اسرائیل این اطلاعات را توسط گروه ها و یا درز عمدی انها به روزنامه ها انجام می داد».

در پی افشای برنامه هسته ای ایران توسط فرقه رجوی! در سال۲۰۰۳ رجوی ادعا میکرد که این اطلاعات را از داخل ایران به دست آورده است البته برای ما که سالها در این فرقه بودیم به خوبی روشن بود که فرقۀ رجوی بهیج وجه چنین امکاناتی ندارد.

بعد از انتخاب خاتمی بعنوان رئیس جمهور و برای اثبات حرف خامنه ای که گفته بود اگر ذره ای آزادی بدهیم پشتش خمپاره و ترور است، شخص رجوی در یک نشست عمومی گفت: «از آنجاییکه آقای خامنه ای رهبر مسلمین خارج کشور می باشد و ما هم مسلمان و خارج از کشور هستیم خوب ولی فقیه و رهبر ما هم است پس بر ما مجاهدین واجب است که امر ایشان را اثبات کنیم و به همین جهت امروز عملیات داخله را اعلام میکنم»!!. وی ادامه داد: «در نشست جمعبندی چند سال بعد به این نتیجه رسیدیم که ۸۵ درصد از تیم های عملیاتی که به داخل اعزام شده بودند دستگیر و یا کشته شدند و یکی از دلایل آنهم نداشتن جا و مکان برای مخفی شدن بود و در بسیاری موارد که تیم ها نزد خانوادهایشان رفته بودند توسط آنها لو رفته و دستگیر شدند». این حرف رجوی به این معنی است که فرقه حتی نمی توانست امنیت و حفاظت از تیم های عملیاتی خود قبل از انجام مأموریت را حل و فصل کند چه رسد به جمع آوری اطلاعات از داخل مراکز حساس هسته ای رژیم.

همه می دانیم که فرقۀ رجوی از بعد از سال ۶۶-۶۷ دیگر به هیچ وجه حتی یک نفوذی هم در رژیم نداشت و تمام به اصطلاح اطلاعات را هم یا خودش جعل می کرد و یا طبق گفتۀ این روزنامه نگار توسط سازمان موساد به این فرقه رسانده شده که به اسم خودش جعل و منتشر می کرد.

درز عمدی به اصطلاح اطلاعات و دادن آنها به فرقۀ رجوی توسط اسرائیل البته قبلا توسط چندین روزنامه نگار و منابع اطلاعاتی آمریکایی افشا شده بود ولی این اولین بار است که توسط یک روزنامه نگار اسرائیلی افشا می شود و این افتخار! دیگری بر افتخارات گذشتۀ!! فرقه اضافه کرد که البته برای ایرانیان وطن پرست و آزاده این لکۀ ننگ دیگری بر چهرۀ کریه رجوی می باشد که در چندین سال گذشته شمشیر رذالت و وطن فروشی را از رو بست و به کثیف ترین و مزدورترین فرد تاریخ معاصر نه تنها ایران بلکه دنیا تبدیل شد.

همرزمان سابق!

این هم نمونۀ دیگری از وطن فروشی و خیانت رجوی به وطنمان ایران است که می بینید. آیا این بود تعهد ما به سازمان حنیف کبیرکه امروز رجوی خائن برای نابودی ایران دست در دست دشمنان تاریخی مردم ایران بگذارد؟

آیا من و شما بعنوان مجاهد خلق برای نابودی ملت ایران سوگند یاد کردیم؟

آیا حنیف و سعید و اصغر و هزاران شهید دیگرمان برای نابودی ایران همدست جانی ترین و ارتجاعی ترین نیروهای منطقه شدند؟

ایا اگر سردارمان موسی زنده بود دست در دست این جانی می گذاشت؟

و آیا شمایان سوگند خوردید که ایرانمان را نابود کنید؟

همانطوریکه قبلا هم نوشته ام تعهد ما به خلقمان این بود که راه سعادت آنان را باز کنیم و ما هم اگر لازم شد در این راه جان خود را با افتخار فدا کنیم و آیا ای برادران و خواهران عزیزم این همان راه است که ما برای طی کردن آن تا پای جان تعهد داده بودیم؟!

زنده باد ایران عزیز.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید