جدایی مرتضی مرتضوی با نام مستعار مالک از مسئولین روابط و حفاظت از فرقه رجوی

0
755

تبریک خانواده ها و جامعه نجات یافتگان به مالک

+ فعالیت های اجتماعی نجات یافتگان در تیرانا

MEK_Maryam_Rajavi_Cult_Survivors_Meet_Church_Officials_Tirana_Albania_4بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، پنجم می ۲۰۱۸:… این که مالک برای آینده خود چه تصمیمی داشته باشد به خودش مربوط می شود و هرچه باشد محترم است، ولی من آرزو می کنم که او سران فرقه را مورد سؤال قرار دهد و مناسبات درونی فرقه را برای مردم آلبانی و رسانه ها برملا نماید تا بقیه افرادی که در داخل تشکیلات هستند با کمک او و دیگران بتوانند از این فرقه برده ساز نجات پیدا کنند … 

تبریک خانواده ها و جامعه نجات یافتگان به مالک

زینال شهیدی (مستعار)، تیرانا، آلبانی
لینک به منبع

مرتضی مرتضوی با نام مستعار مالک از مسئولین روابط و حفاظت در فرقه رجوی که حتی سابقه حفاظت از مسعود رجوی گور به گور شده را هم داشت نجات یافت.

اینکه او در حال حاضر چه مواضعی دارد اصلا مهم نیست، در دنیای آزاد برخلاف مناسبات درون فرقه رجوی هر کس اختیار خودش را به لحاظ اعتقادی و سیاسی دارد و راهش را خودش انتخاب می کند. آنچه برای من مهم است اینست که مالک به محدودیت های برده ساز مریم رجوی نه گفت و آزادی را انتخاب کرد.

مریم رجوی میگوید که دمکرسی در فرقه اش همینطور دارد فوران میکند. بله درست است، از فرط فوران دمکراسی است که افراد دارند یکی یکی فرار می کنند و به دوستان جداشده خود می پیوندند.

موقعی که فهمیدم مالک جداشده خیلی خوشحال شدم. حتی دیدم که خانوداه ها در ایران هم تبریک گفته اند که مالک بعد از سابقه بسیار طولانی بالاخره اختیار و آزادی را انتخاب کرد و از فرقه رجوی جدا شد.

این که مالک برای آینده خود چه تصمیمی داشته باشد به خودش مربوط می شود و هرچه باشد محترم است، ولی من آرزو می کنم که او سران فرقه را مورد سؤال قرار دهد و مناسبات درونی فرقه را برای مردم آلبانی و رسانه ها برملا نماید تا بقیه افرادی که در داخل تشکیلات هستند با کمک او و دیگران بتوانند از این فرقه برده ساز نجات پیدا کنند.

می خواهم به مردم خوب کشور بگویم که نود درصد از نفراتی که من به آنها می گویم بیایید نترسید و اطلاعات خود را رسانه ای کنید تا مردم بفهمند می گویند که فرقه رجوی ما را خواهد کشت. کسی که این حرف را میزند یعنی به ماهیت واقعی فرقه پی برده است و سکوت این افراد به خاطر ترس چیزی نیست که آینده روشنی برای فرقه رجوی در بر داشته باشد.

معدود کسانی پیدا میشوند که از این فرقه جهنمی که واقعا ترس هم دارد نترسند و حرفهایشا ن را بزنند و من از مالک میخواهم که نترسد و تمام چیزهایی که در آنجا دیده است را بدون کم و کاست و به صورت عین واقعیت برای مردم تعریف کند که مردم خوب کشورمان بدانند که این فرقه آدم کش چه بلایی سر اعضای خود می آورد.

امیدوارم مالک دوباره با کمک خانواده و دوستانش زندگی جدیدی را بدون اجبارات برده ساز فرقه رجوی شروع کند و به تمام مردم و تمام خانواده هایی که فرزندانشان در اسارت این فرقه قرار دارند قول میدهم که تک تک نفرات همچون مالک فرار کرده و خود را به کمیساریا معرفی خواهند نمود.

زینیال شهیدی – نجات یافته از فرقه رجوی

فعالیت های اجتماعی نجات یافتگان در تیرانا

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، پنجم می ۲۰۱۸
لینک به منبع

در تیرانا کلیسای معروفی هست که تعدادی از افراد نجات یافته از فرقه رجوی یک روز جهت انجام فعالیت های اجتماعی و افشاگری علیه فرقه تروریستی رجوی به آنجا رفتند. در این کلیسا افراد مهمی از جمله از مقامات آلبانی و از سفارت آمریکا مراجعه دارند.

نجات یافتگان بعد از اتمام برنامه معمول دعای کلیسا نزد پدر روحانی و مادر روحانی و نفرات آمریکایی حاضر در کلیسا رفته و مشکلاتی که فرقه رجوی در آلبانی برایشان ایجاد کرده است را با این افراد در میان گذاشتند. حاضران در کلیسا در عین حالی که باورشان نمی شد اما به شدت متأثر شده بودند.

این اقدام هفته بعد هم صورت گرفت که عکس های آن را در زیر مشاهده می نمایید. در این دیدار افراد حاضر در کلیسا نفرت خود را از این فرقه مخرب و رهبر آن ابراز داشتند. نفرات آمریکایی و پدر روحانی و نفرات با نفوذی که در آنجا بودند حرف های تک تک نجات یافتگان را گوش دادند و اینکه در این ۳۰ سال گذشته چه اتفاقاتی افتاده و چه بر سر آنان آمده است.

تمامی مستمعین به شدت نسبت به سرگذشت نجات یافتگان متأثر شده بودند و تلاش می کردند تا به آنان روحیه بدهند و می پرسیدند که چه کمکی از دستشان ساخته است. نجات یافتگان در خصوص همکاری دولت آمریکا و دولت آلبانی با فرقه رجوی و ممانعت از عزیمت خانواده ها برای دیدار با عزیزانشان توضیح دادند که برای حاضران عجیب بود که این موضوع مهم حقوق بشری مسکوت مانده است.

پدر روحانی تأکید کرد که نجات یافتگان بعد از این همه مصائب و مشکلات به آرامش نیاز دارند. عناصر فرقه در گذشته به این کلیسا آمده و همان دروغ های معمول را به خورد آنان داده بودند که با افشاگری نجات یافتگان موضوع برای حاضران روشن گردید. عناصر فرقه جداشدگان را خائن و مزدور رژیم ایران خوانده بودند.

پدر روحانی درخواست کرد تا نفرات بیشتری از نجات یافتگان به کلیسا آمده و برای مراجعه کنندگان در خصوص شرح حال خود با فرقه رجوی توضیح دهند.

نجات یافتگان توضیح دادند که بسیاری از جداشدگان آواره کشورهای دیگر شده اند و فرقه هرگز با این افراد مانند انسان رفتار نکرده است و نوعی برده داری نوین را در آلبانی براه انداخته که قبلا در عراق انجام می داد و تروریست تربیت می کند.

پدر روحانی قول داد که هر اقدامی که از دستش ساخته باشد انجام دهد و تأکید کرد که نجات یافتگان بیش از هر چیز در حال حاضر به آرامش نیاز دارند و دولت آلبانی و کمیساریا نباید بر مشکلات آنان بیفزایند و آرامش آنان را سلب نماید.

بنیاد خانواده سحر – تیرانا

ملاقات نجات یافتگان فرقه مریم رجوی در آلبانی با مقامات کلیسا

ملاقات نجات یافتگان فرقه مریم رجوی در آلبانی با مقامات کلیسا

ملاقات نجات یافتگان فرقه مریم رجوی در آلبانی با مقامات کلیسا

ملاقات نجات یافتگان فرقه مریم رجوی در آلبانی با مقامات کلیسا

ملاقات نجات یافتگان فرقه مریم رجوی در آلبانی با مقامات کلیسا

ملاقات نجات یافتگان فرقه مریم رجوی در آلبانی با مقامات کلیسا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید