در جلسه پزشکی رمسا در آلبانی چه گفته شد؟

0
276

در جلسه پزشکی رمسا چه گفته شد؟ (+ از دروغ تا واقعیت )

RMSA_Refugees_And_Migrants_Services_in_Albaniaبنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، پنجم می ۲۰۱۸:… ببینید کار به کجا رسیده که حتی متخصصین آلبانیایی که ما برای درمان به آنها مراجعه میکنیم از ما سوال میکنند که مگر شما دکتر نداشتید که مشکلاتتان به نقطه برگشت ناپذیر رسیده است؟ سوال میکنند که مگر شما طی سالیان متمادی شکنجه جسمی شده اید که اعضای بدنتان از کار افتاده است؟ وقتی هم میگفتیم در تشکیلات مجاهدین خلق بودیم با تکان دادن سر میگفتند … 

از دروغ تا واقعیت

امیر افشار (مستعار)، پنجم می ۲۰۱۸
لینک به منبع

هر گاه به گذشته ای که در آن همه سالیان جوانی و آرزوهایم را از دست دادم نگاه میکنم، میبینم که تا چه مقدار باید دروغ و کتمان حقیقت را میدیدیم و میشنیدم ولی امکانی برای افشا کردن نداشته باشم چون در همه جا سایه سرکوب به شیوه سفید وجود داشت و امکانی برای ارتباط با بیرون نداشتم که بخواهم از آن استفاده کنم.

برای ما تصویری وحشتناک از بیرون از سازمان ساخته بودند که جرات خارج شدن از این فرقه و قدرت تصمیم گیری و انتخابی برای آینده و داشتن هدفی برای زندگی را نداشتیم.

حد دروغ و نیرنگ این فرقه و مسئولینی که برای این کار گمارده اند به اندازه ای بود که قطعا گوبلز هم متعجب می شد. با دروغ هایی از قبیل اینکه هر کس از این سازمان مجاهدین خلق جدا شود خوار و ذلیل میشود و در هیچ کجا امنیت و آسایش نخواهد داشت. یا اینکه می گفتند ما هر کاری میکنیم در راستای سرنگونی است که البته درست بر عکس در جهت حفظ بقای مسعود رجوی بود چون دیگر بود و نبود مجاهدین خلق در معادلات بین المللی و داخل کشور تاثیری ندارد. سمت و سوی فرقه رجوی چیزی جز مزدوری و خشونت و بی بند و باری نیست.

حال باید سوالاتی را در مقابل این فرقه ننگین گذاشت که چرا میخواهید به قیمت رنج و عذاب نیروها و مثل عصر برده داری از گرده آنها کار بکشید و روی دوش آنها بار بگذارید؟ برای شما کاخ های آنچنانی بسازند و قیمت آنهم از دست دادن سلامتی جسمی و فرسودگی آنان باشد.

امیر افشار – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر گفته بود که دروغ هرچه بزرگ تر باشد باور کردنش ساده تر می شود.

در جلسه پزشکی رمسا چه گفته شد؟

محمد هاشمی (مستعار)، پنجم می ۲۰۱۸
لینک به منبع

رمسا کمیساریای عالی پناهندگی تیرانا آلبانیخدمت تمام خوانندگان گرامی و خانواده های درمند اسیران و تمامی کسانی که در تشکیلات جهنمی مریم رجوی گرفتار شده انددرود می فرستم.

در هفته گذشته از طرف کمیساریا یک جلسه پزشکی برای افراد رها شده از تشکیلات فرقه رجوی که هم اکنون در تیرانا از ناراحتیهای جسمی رنج میبرند گذاشته شده بود و این جلسه ضروری در شرایطی انجام گرفت که تمام افراد جدا شده با مراجعات مکرر برای بهبودی وضعیت جسمی که در این فرقه بر آنها توسط کارهای بشدت سنگین و بیگاریهایی که از ما مثل برده کشیده شده دچار مشکلات مفاصل و مشکلات استخوانی و شکستگیهای استخوانهای بدن در اثر کارهای فوق العاده سنگین در تشکیلات با مشکلات فراوانی روبرو شده ایم. ما قبلا هم در مطالبمان نوشته بودیم که رجوی فقط میخواست شیره جان ما را در کار کردن بکشد و ما را تمام کش کند.

حالا حرف ما این نیست. الان به نکاتی که مسئول رمسا قبل از جلسه ایراد کرد توجه کنید.

در ابتدای جلسه مسئول رمسا گفت با توجه به مشکلات جسمی بسیار زیادی که شما دارید و این را هم میدانیم که این فشارها در اثر کارهای سنگین و طولانی مدت بر سر شما آمده و مشکلات شما هم بسیار جدی است نیاز دیدیم برای اینکه با این مشکلات در حد خیلی کم بتوانید مقابله کنید که مشکلاتتان بیشتر نشود از دکتر متخصص تقاضا کردیم که امروز شما را با مشکلات جدی جسمی که دارید آگاه کند.

حالا سوال ما از رجوی این است که آیا حرفهایی که ما میزدیم که تو آنرا تکذیب میکردی و میگفتی این ها حرفهای وزارت اطلاعات و عوامل آن است واقعیت نداشت؟ سوال دوم این است چرا افراد داخل تشکیلات را به دو دسته تقسیم کرده بودی و فشار را روی یک دسته از افرادی که نسبت به تشکیلات به زعم خودت زاویه داشتند میاوردی؟ مگر تو نبودی که برای مسئولین بهترین امکانات را فراهم میکردی و در هیچ کاری آنها را وارد نمیکردی، ولی یکسری را مثل برده در هوای بسیار گرم که قابل تحمل هم نبود برای پروژه ها میفرستادی و چند روز بدون خواب و خوراک آنها را نگه میداشتی؟ مگر جنایت کاران با اسیران و زندانیان دشمن چکار میکنند که تو با ما که فدایی ات بودیم نکردی؟

البته همه میدانند که زندانی و اسیر و برده هم حق و حقوقی دارد ولی تو در این تشکیلات با جان افراد بازی میکردی. تازه این فقط یک مورد از هزاران موضوعی است که جان افراد را میگرفتی. حالا در حملات موشکی و حملات نظامی هم که افراد را جلوی گلوله میفرستادی که خودت و دارو دسته ات سالم بمانند و به عیش نوش ادامه بدهید. مگر ما ندیدیم که میخواستی تمام افراد را به کشتن بدی که اشرف و لیبرتی را از دست ندهی؟

ببینید کار به کجا رسیده که حتی متخصصین آلبانیایی که ما برای درمان به آنها مراجعه میکنیم از ما سوال میکنند که مگر شما دکتر نداشتید که مشکلاتتان به نقطه برگشت ناپذیر رسیده است؟ سوال میکنند که مگر شما طی سالیان متمادی شکنجه جسمی شده اید که اعضای بدنتان از کار افتاده است؟ وقتی هم میگفتیم در تشکیلات مجاهدین خلق بودیم با تکان دادن سر میگفتند که پس باید گفت که این سازمان شکنجه گر است تا اینکه یک سازمان مخالف و مبارز باشد. یکی از دکترها تمایل داشت که من بیشتر از تشکیلات برایش تعریف بکنم چون چنین سازمانی که چنین بلایی سر نیروهای وفادار خودش بیاورد ندیده و نشنیده بود. مردم در کشور آلبانی دوست دارند بدانند که چه جنایتکاران و شکنجه گرهایی در کشورش حضور پیدا کرده اند.

هدفم از این مطلب فقط این بود که این سازمان که ادعا می کند سازمانی انقلابی است در یک نگاه توسط افراد عادی و مردم آلبانی چطور تلقی میشود. در موردی یکی از متخصصین پزشکی به من میگفت که در دوران دیکتاتوری انور خوجه در کشورمان هم چنین بلاهایی که سر شما آورده اند ندیده ایم و نشنیده ایم.

البته ما جامعه نجات یافتگان از فرقه رجوی هم تا توان داریم ماهیت پلید و شکنجه گر این تشکیلات جهنمی را برای دوستان آلبانیایی آشکار میکنیم.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی – محمد هاشمی

رمسا RMSA(Refugee and Migrant Services in Albania)ارگانی است که از جانب ملل متحد و کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان UNHCR، امور پناهندگان در کشور آلبانی را دنبال می نماید.

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید