محمد کرمی: کنوانسیون آزادی واشینگتن چه صیغه ای است

0
858

کنوانسیون آزادی واشینگتن چه صیغه ای است

Rudy_Giuliany_Maryam_Rajavi_Mojahedin_Khalq_MEK_MKOمحمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، ششم می ۲۰۱۸:… سوال اصلی بعد از توضیحات این است : چی شده و چرا در این پروسه زمانی که ترامپ بر سر مسله برجام دارد فشار می اورد وبا تحریم هایشان کمر مردم را خورد می کنند . جماعت این فرقه این قدر فعال شده اند . از یک سو برگذاری انواع تجمعات خیابانی ، از سوئی شرکت در جلسات سنا ، از سوئی برگذاری مراسم و متینگ های رنگارنک …

Sobhani-payam be Aazaye mojahedin Khalgh dar Albani

لینک به منبع

کنوانسیون آزادی واشینگتن چه صیغه ای است

مزدور مریم رجوی مجاهدین خلق در خدمت دشمنان ایران

اگر هموطنان در طی این سالیان مسائل کمک های مالی و تسلیحاتی و تبلیغاتی که دولت امریکا که واقعا بدون هیچ چشم داشت ! در راه خدا به این گروه های دست ساز خودش میدهد را بیاد داشته باشند . می دانند امریکا اصلا و ابدا قصد دخالت در امور داخلی هیچ کشوری را ندارد . با هیچ یک از سازمان ها و جریانات تروریستی در دنیا رابطه ندارد .هیچ رابطه ای با شورشی های کننترا ها نداشتند در نیکاراگوئه.به عنوان اخرین نمونه که گند کاری کلاه سفید ها در سوریه انقدر باعث ابروریزی شد که دیگر نفرات روشن دل هم دیدند که و ناشنوایان هم شنیدند که امریکا توسط این کلاه سفید ها هر از گاهی چه گندی می زند . این اخرین مورد دیگر بوی و عمل را عالم وادم دیدند بجز خود امریکائی ها فقط از این به بعد کل هزینه انها را روی کاعذ قطع کردند تا باخواهند این جانواران را در جائی دیگر استفاده کنند .

این بار مدتی است که دولت امریکا رسما از فرقه تروریستی رجوی که دست در کشتار مستشاران امریکائی داشت . تحت عناوین مختلف به این تروریست ها با نام ها مختلف اجازه فعالیت میدهد و سیاست بازان صهیونیسم و جنگ طلب امریکائی مانند رودی جولیانی ، جان بولتون ، جان مکین ….هستند . دولت امریکا از این تروریست ها میخواهد بیشترین استفاده سیاسی را جهت فشار اوردن به اخوند ها جهت گرفتن بیشترین پوئن بر سر داستان برجام سو استفاده کنند.
دیروز این بی وطنان ، وطن فروش که ناموس و شرف دیگر در نزد انها رنگ باخته در واشینگتن جلسه برگزار کردند . چند روز قبل که جلسه استماع در سنای امریکا بود و وزیر دفاع و رئیس ستا د مشترک ومعاون وزیر دفاع ……شرکت داشتند . در این جلسه تعدادی از این تروریست ها ی فرقه رجوی که با پوشیدن لباس زرد برای شانتاژ و جو سازی در جلسه حضور داشتند . و اقای وزیر دفاع با لبخند بر لب جماعت فرقه رجوی خوش بش و خوش امد گوئی می کند .

MEK_MKO_Mojahedin_Khalq_Terrorist_Mercenaries_Washington_Trump_Bolton_2

مزدور مریم رجوی مجاهدین خلق ایران در خدمت دشمنان ایران

برای فرهنگ و لغت فارسی باید واژه گان جدیدی کشف کرد برای کلماتی مانند خائن ، وطن فروش ، شرف و ناموس…. که در قاموس این فرقه و اعضای انها این کلمات بی معنی و بی هویت است.

سوال اصلی بعد از توضیحات این است : چی شده و چرا در این پروسه زمانی که ترامپ بر سر مسله برجام دارد فشار می اورد وبا تحریم هایشان کمر مردم را خورد می کنند . جماعت این فرقه این قدر فعال شده اند . از یک سو برگذاری انواع تجمعات خیابانی ، از سوئی شرکت در جلسات سنا ، از سوئی برگذاری مراسم و متینگ های رنگارنک با یک مشت سیاست بازان جنگ طلب .

ایا نام نهادن ایرانی بر روی این موجوادت که خود را جماعت این فرقه تروریستی می دانند ننگ نیست . تا چه برسد بر اینکه بخواهیم اسم ایرانی را بر جماعت بگذاریم.وقتی که رهبرشان مسعود رجوی جنایت کار باشد که ریق رحمت سر کشیده و الان مریم قجر عضدانلو سرکرده انها است نمی شود از این افراد بجز این انتظاری دگر داشت . همانا که اینان ننگ تاریخ ایران هستند . ارزانی اربابان امریکائی شان باد که همانا لایق انها را دارند .

محمد کرمی
۲۰۱۸ / ۰۵ / ۰۶

—————————————-

جان بولتون و مزدور تروریستهای مجاهدین خلق فرقه رجوی National Security: Could Maryam Rajavi (Mojahedin Khalq) blackmail her friends in high places – Rudi Giuliani, John Bolton and Newt Gingrich

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید