علی جهانی: ادعای دروغین استقلال و آزادی و حقوق بشر در فرقه رجوی

0
532

ادعای دروغین استقلال و آزادی و حقوق بشر در فرقه رجوی

Ali Jahaniعلی جهانی، وبلاگ آیینه، هشتم می ۲۰۱۸:… استقلال سیاسی یک شرط اساسی در انقلابی و انسانی بودن و مردمی بودن یک سازمان یا گروه سیاسی می باشد ولی این سازمان فرقه گرا و تروریستی از زمان صدارت رجوی تا کنون بدلیل خیانت ها و جنایات خود علیه مردم ایران همواره سعی کرده به بهانه شکاف و حرکت موازی و غیره به قدرتهای خارجی و سرویس های اطلاعاتی غرب آویزان بشود و هیچگونه … 

Mossad_Maeyam_Rajavi_Cult_MKO_MEK_NCRI_TerrroristsMojahedin Khalq (MKO, MEK, Rajavi cult) Our Men in Iran? (Seymour M. Hersh, The New Yorker, April 2012)

جان بولتون و مزدور تروریستهای مجاهدین خلق فرقه رجوی National Security: Could Maryam Rajavi (Mojahedin Khalq) blackmail her friends in high places – Rudi Giuliani, John Bolton and Newt Gingrich

لینک به منبع

ادعای دروغین استقلال و آزادی و حقوق بشر در فرقه رجوی

هر حزب و یا گروه  و یا سازمان انقلابی و شخصیت سیاسی برای اینکه بتواند در دل مردم جا باز کند و محبوبیت  داشته باشد و دارای جایگاه و پایگاه اجتماعی باشد لاجرم بایستی معتقد و پایبندی قوی و محکمی به استقلال و آزادی و حقوق بشر و عدالت اجتماعی داشته باشد .

ولی در فرقه تروریستی رجوی علی رغم همه شعر و شعارهای دروغین نه تنها  هیچ اثری از این مقولات نیست بلکه صد و هشتاد درجه عکس می باشد. حال برای روشنتر شدن این موضوع کمی به نگرش و عملکرد این سازمان فرقه گرا و تروریستی در رابطه با این مقولات می پردازیم.

ا ستقلال: استقلال سیاسی یک شرط اساسی در انقلابی و انسانی بودن و مردمی بودن یک سازمان یا گروه سیاسی می باشد ولی این سازمان فرقه گرا و تروریستی از زمان صدارت رجوی تا کنون بدلیل خیانت ها و جنایات خود علیه مردم ایران همواره سعی کرده به بهانه شکاف و حرکت موازی و غیره به قدرتهای خارجی و سرویس های اطلاعاتی غرب آویزان بشود و هیچگونه استقلال سیاسی نداشته باشد و بقول معروف مثل حزب باد باشد که هر طرف باد بوزد به همان سمت تمایل پیدا کند و سعی کند از آب گل آلود وضعیت سیاسی منطقه خاورمیانه ماهی بگیرد و علی رغم اینکه بخاطر همین عدم استقلال سیاسی و آویزان شدن به دشمنان قسم خورده همین بقول خودشان  خلق قهرمان ایران و همسویی کامل با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل به شدت مورد تنفر آحاد جامعه قرار دارد ولی هنوز حاضر نیست دست از این مزدوری و وابستگی دست بردارد و برای بقای تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش حاضر هست هر بهایی را بپردازد.

آزادی  : یکی دیگر از ادعا ها و شعارهای دروغین فرقه تروریستی رجوی دم زدن از آزادی و آزادیخواهی می باشد و مستمر در شعارهای دروغین خود خواستار آزادی های مدنی مثل آزادی بیان و آزادی پوشش زنان و غیره می باشد ولی این سازمان فرقه گرا و تروریستی در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش نه تنها  ذره ای پایبندی به این آزادی های مدنی ندارد  بلکه در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده صد و هشتاد درجه عکس می باشد. آخر مگر میشود یک گروهی که تحت عنوان مبارزه مسلحانه  و مقاومت  ؛ معتقد به راه حل نطامی و جنگ و خونریزی و ویرانی می باشد و دارای استراتژی خشونت و ترور هست می تواند آزادی خواه باشد و آزادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد؟ این از محالات است که یک سازمان فرقه گرا و تروریستی که در مناسبات استالینی اش نه تنها آزادی وجود ندارد و سانسور و سرکوب  خفقان شدید در مناسبات بیداد می کند بتواند آزادی خواه و آزادیبخش باشد .

حقوق بشر و عدالت اجتماعی: ادعای پوشالی و دروغین دیگر این سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی دم زدن از حقوق بشر و عدالت اجتماعی و جامعه بی طبقه توحیدی می باشد ولی خود در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده نه تنها هیچ اعتقادی به این مقولات ندارد بلکه به تایید سازمان های حقوق بشری نظیر دیدبان حقوق بشر؛  نقض فاحش حقوق بشر و عدالت بیداد میکند . آخر مگر میشود یک گروهی که خودش در تشکیلاتش نقض حقوق بشر بیداد می کند و خودش معترضین و منتقدین را شکنجه و زندانی و اعدام می کند و اجازه کوچکترین انتقادی را نمی دهد و تحمل نمی کند و رهبری سازمان  منتقدین را تهدید به قتل می کند.  میتواند تحت عنوان انواع و اقسام فراخوان های تکراری دم از حقوق بشر و عدالت اجتماعی بزند و خودش را مدافع سینه چاک حقوق بشر و عدالت اجتماعی بداند ؟ مسلما جواب منفی است چرا که سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی هیج اعتقادی به این مقولات ندارند و اگر اعتقاد داشتند در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده شان رعایت می کردند.

*** 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید