بیدی:پاک کردن رد پای اعمال تروریستی فرقه رجوی در آلبانی و اروپا برای چیست؟

0
853

سوال دیگر این است که چه ارتباطی بین این افشاگری ها و توطئه جدید فرقه است که میخواهد با انتشار این خبرها دفاتر و مراکز امن و محملهای ترویستی خودش را پاکسازی کند؟ آیا داستان فرانسه بازتکرارشدنی است ؟
چه اسناد ومدارکی در این دفاتر تروریستی مریم رجوی وجود دارد؟آیا داستان بسته شدن کمپ اشرف تکرار میشود؟ و آیا اینبار  از نوع بسته شدن دفاتر فرقه تروریستی در کشورهای اروپایی است ؟ بی شک اربابان رجوی این خطر را بخوبی حس کردند که اتحادیه اروپا و نمایندگان پارلمان اروپا خیز برداشتند که یک داستان وحشتناکتر از فرانسه وبازجویی از مریم رجوی در سال 2003 ختم شود. 

پاک کردن رد پای اعمال تروریستی و خرابکارانه فرقه رجوی در آلبانی و اروپا برای چیست ؟

احسان بیدی، تیرانا ـ سایت نجات یافتگان در آلبانی ـ 10.05.2018

لینک به منبع

پاک کردن رد پای اعمال تروریستی و خرابکارانه فرقه رجوی در اروپا برای چیست ؟

در مطلب گذشته ام به پیام مسعودرجوی اشاره کردم که از درون قبر برای اعضای تشکیلات داده بود و خواسته بود که اعضای مجاهدین برای صدمین بار ، یکبار دیگر هم تا سال 1397 بمانند، و اگر غیر از این شود مثل همیشه نشان می دهد که آنها خائن و نفوذی هستند. اما وجه دیگر این پیام برای فرقه مجاهدین این بوده است که آنها باید پاک کردن رد پا و اسناد اعمال تروریستی و خرابکارانه فرقه رجوی در اروپا را در دستور کار قرار دهند. اما چرا؟

واقعیت این است که بعد از پیام از گوربرخواسته فرقه یعنی مسعودرجوی که  خروج نیروهای تشکیلات را تا بهمن 97 دوباره ممنوع و این مسله را حرام اعلام کرده بود، چند نفر از فرقه تروریستی رجوی فرارکردند و این نشان دهنده این است که حنای فرقه و توطئه بازی با مرده فرقه دیگر کارایی نداره و مسعودرجوی بطور تاریخی  مرده است.
اما سیر حوادث بعد از اتفاقات در کشور آلبانی چنان سریع است که معنا و ابعاد این پیام را بیشتر میشه درک کرد. اما  با مثلث شکل گرفته از مردم آلبانی، دولت آلبانی و افشاگری های روز افزون اعضای جداشده از مجاهدین خلق برای افکار عمومی به روشنی مشخص شده است که  حضورفیزیکی فرقه رجوی خطری برای کل کشورهای منطقه بالکان و اتحادیه اروپا هست و دولت مردان و نمایندگان واقعی این ملت های شریف  تلاش میکنند که  سرطان فرقه رجوی را ازبین ببرند و نمایندگان اروپا بخوبی ازخطر این فرقه تروریستی  اگاه هستند. بعضی از ارباب ها و لابی های غربی فرقه مجاهدین که محل استقرار جدید، یعنی آلبانی ، را برای این فرقه بوجود آوردند، بخوبی از کارکرد مخرب آن باخبرهستند و الان  محصول مخربشان پشت مرزهای کشورهای خودشان هست . حال آنها به تکاپو افتاده اند  تا جلوی گسترش این سرطان بدخیم را بگیرند .

البته کل ماجرا به این ختم نمی شود و قبل ازاینکه خبری را بازگوکنم ، جا داره اشاره داشته باشم به این نکته که خیلی ها مثل من که در اردوگاه های مرگ فرقه رجوی بودیم باخبر هستیم که وقتی فرقه به بن بست میرسید دست به پاکسازی مدارک و شواهد میکرد مثل ازبین بردن زندان ها و شکنجه گاه ها و موارد دیگر . همچنین به خاطر داریم که وقتی زمزمه های شکست و بسته شدن اردوگاه مرگ اشرف واخراج ازعراق وقتی به واقعیت می پیوست شاهد این بودیم که رجوی دست به توطئه های میزد که رد پاهای خودش را چه در جنایتی که در عراق و در حق مردمان عراق کرده بود،پاک کند و چه در داخل مناسبات کسانیکه دستشان در این جنایات کثیف و آلوده بود را از عراق هر چه زودتر خارج کند.
و حتی شاهد توطئه های ازقبل طراحی شده در6 و7 مرداد و 19 فروردین وپاک سازی درشهریور که ازبالاترین نفرات فرقه به دستورمسعودرجوی میبایستی کشته میشدند.

چرا این را عنوان میکنم میخواهم به این خبر برسم که فرقه ترویستی مریم رجوی این خبررا درسایت های خودش برملا کردکه لینک این خبر نیز دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت
این تیتر اطلاعیه به اصطلاح کمیسون امنیت وضد تروریست شورای ملی مقاومت میباشد که سی و یکم فروردین 97 درسایت رسمی این ویترین بیرونی فرقه رجوی منتشرشده است :

” توطئه ترور وحملات ترویستی به دفاتر ومراکز مجاهدین درکشورهای مختلف!!!!!!! …”
انیجاست که این سوال باید پرسیده شود که ؟
ارتباط پیام مسعودرجوی ملعون چه ارتباط مستقیمی با این سیرتحولات دارد ؟
سوال دیگر این است که چه ارتباطی بین این افشاگری ها و توطئه جدید فرقه است که میخواهد با انتشار این خبرها دفاتر و مراکز امن و محملهای ترویستی خودش را پاکسازی کند؟
ایا داستان فرانسه بازتکرارشدنی است ؟
چه اسناد ومدارکی در این دفاتر تروریستی مریم رجوی وجود دارد؟
ایا داستان بسته شدن کمپ اشرف تکرار میشود؟ و آیا اینبار  از نوع بسته شدن دفاتر فرقه تروریستی در کشورهای اروپایی است ؟
بی شک اربابان رجوی این خطر را بخوبی حس کردند که اتحادیه اروپا و نمایندگان پارلمان اروپا خیز برداشتند که یک داستان وحشتناکتر از فرانسه وبازجویی از مریم رجوی در سال 2003 ختم شود. 
احسان بیدی
البانیا _ تیرانا
لینک خبر در ارتباط
http://peyvande-rahaee.fr/index.php/typography/848-2018-04-27-21-57-48

 

 

————————-

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید