نامه سرگشاده خانم بتول سلطانی خطاب به خانم منصوره رضائی در فرقه رجوی

0
869

اگر الان همان برادرهای تو که رجوی از کشته شدن آنها سوء استفاده می کنند الان زنده بودند و کارنامه سی سال رجوی را در عراق مطالعه می کردند قطعا انشعاب می کردند. اما رجوی که به خیال خودش زرنگی کرده است تا کنون توانسته از زمان اعدامهای شاه تا به امروز جان کثیفش را حفظ کند و همه مسئولیت را به گردن زنهائی از جمله مهرتابان دربارش همسرش مریم رجوی بیندازد. آیا می دانی دقیقا جائی که رجوی احساس کرد که رقیبی دیگر بنام مهدی ابریشمچی پیدا شده است دقیقا انقلاب ایدئولوژیک را بنا نهاد و همسرش مریم را ربود و شیفته خود ساخت و او را وادار کرد که در فرازی که در چشمان هیچ عکس نمی گنجد، مهدی ابریشمچی را وادار کرد تا به زانو افتاده و وی را تقدیم به رهبر عقیدتی بکند! در هرحال امیدوارم که بیدار شوی و حداقل جسم خودت را از منجلاب رجوی بیرون بکشی و به لیست فوق اضافه نشوی. آیا می دانی که رجوی آنجا که منافعش بود همین مادر شما یعنی مادر مرحمت را با پاسپورتی که به ناحق از یک خانم دیگر در اختیار گرفته بود به خارج منتقل شد و اون خانم بخاطر عدم توان برای فرار و خروج از ایران کشته شد برای اینکه رجوی احساس می کرد که باید مادر شما زنده بماند.

نامه سرگشاده خانم بتول سلطانی خطاب به خانم منصوره رضائی در فرقه رجوی

soltani_Batoul_MEK_Maryam_Rajavi_Cultبتول سلطانی، زنان ایران، سیزدهم می ۲۰۱۸:

لینک به منبع

نامه سرگشاده خانم بتول سلطانی خطاب به خانم منصوره رضائی در فرقه رجوی

خانم بتول سلطانی، زنان ایران، آلمان ۱۳٫۰۵٫۲۰۱۸

منصوره جان سلام، فوت خواهر مهربونت مرضیه را تسلیت می گم او که در اثر عدم دسترسی به موقع به دارو و درمان در سن ۵۰ سالگی درگذشت.

مرگ مرضیه رضایی و سوء استفاده مریم رجوی از مرگ و میرها در مجاهدین خلق فرقه رجوی 2

 به عکس بالا نگاه کن این عکس را فرقه رجوی ساخته به فرصت طلبی و میوه چینی و سوء استفاده رجوی ازخانواده خودت، شاید تو آن ایام کودکی بودی اما رجوی به ناحق صاحب خونها شد.

“لیست شهدا” 

همان لیستی که مریم رجوی همواره در ضیافتها و سورچرانی های خودش نشان پارلمانترها می دهد و با اون لیست کشته دکان سیاست بازی به راه انداخته است.

چرا سازمان آنهمه در نشستهای طولانی سعی می کرد بگوید که کاظم رجوی برادرش در سوئیس  باعث شده که رجوی در زندان اعدام نشود برای اینکه پرونده خیانت رجوی به همه رفقایش و اینکه دنبال رسیدن خودش به رهبری و قدرت است بر ملا نشود.

اسناد افشاگری رجوی و همکاری وی با ساواک اصلی ترین دلیل اعدان نشدن وی بوده است.

داستان اینکه رجوی خودش در قالب همسر دکتر بنی صدر که خود رجوی بعدها بر دکتر بنی صدر لقب “معتاد خمینی” گذاشت بماند برای فرصتی دیگر.

اما رجوی بی پرنصیبی است که برای نجات خودش و رسیدن به قدرت دست به هر کاری می زند حتی یکبار خودش گفت که دامن هم خواهد پوشید.

اینکه چرا خانم آذر رضائی، خواهرت را با وجود طفلی در شکم و همسر آذر نفر دوم سازمان یعنی آقای موسی خیابانی چرا در پایگاهی در ایران باید بمانند و رجوی خودش آنطور که گفتم فرار کرد و بعد چگونه محل دقیق آنها لو رفته و همگی را رجوی به کشتن داد. اما پاسخ این سوآل را هم من می دانم و دلیلی نداشت جز آنکه رجوی رقیبی برای خودش نمی خواست وآقای موسی خیابانی محبوبیت فوق العاده ای داشت.

خانم مهین رضائی خواهرت از نفراتی بود که خودش بسیار مسئله و مشکل داشت و همینطور همسرش آقای علی زرکش که افشاگریهای مربوط به زدن علی زرکش توسط مامور رجوی در اینترنت هست.

اما سازمان دنبال گسترش لیست کشته های خانوداه رضائی ها بود و در نهایت هم  سازمان برای خلاصی از او و با لانسه کردن او و انواع شیوه ها او را بعنوان فرمانده ای در عملیات فروغ جاویدان فرستاد و وی در آنجا کشته شد.

از آن پس اسم او بر روی خواهر دیگرت خانم مرضیه رضائی گذاشته شد، مرضیه هم خودت می دانی کم مشکل نداشت اما سازمان او را به کشتن داد چرا که او با بیماری سختی دست به گریبان بود و درست در زمانی که نورچشمی های رجوی مرتب به خارج در تردد بودند وی همچنان در عراق نگهداشته شد تا بیماری آنقدر پیشرفت کرد که که رجوی خیالش قطعی شد که کشته دیگری به لیستش اضافه خواهد شد.

بلاخره در اثر لجاجت های رجوی و ماندن بیهوده در عراق و عدم امکانات و دسترسی به دکتر و درمان مرضیه هفته گذشته در سن ۵۰ سالگی مرد و من بشدت از این سوگ برانگیخته شدم.

 فرقه شتابان سراغ برادرت آقای ابوالقاسم رضائی رفت از وی مصاحبه گرفت و تأییدیه که مرضیه چقدر و چطور وفادار به رجوی بود تا مبادا به اذهان این مبادرت کند که در اثر عدم رسیدگی وی فوت شده است. حالا از تو می خواهم که به ادامه سوء استفاده فرقه رجوی از خانواده ات خاتمه بدهی.

اصلا حاضر به انجام مصاحبه های دیکته شده و تلقین شده فرقه نشو و در اولین فرصت خودت را از شر این فرقه خلاص کن و به جامعه آزاد و مستقل وارد شو.

مرگ مرضیه رضایی و سوء استفاده مریم رجوی از مرگ و میرها در مجاهدین خلق فرقه رجوی 2

آیا می دانی که خواهرت مرضیه بارها مورد سرزنش و انتقاد مسئولین بود بخاطر اینکه همیشه با بساط عیاشی ها و ضیافت های رجوی که به آنها رنگ و لعاب ایدئولوژیک می زد مخالف بود. فریب کادوهائی مثل لپ تاپ که هر مدت یکبار از طرف “خواهر مریم” به تو می دهند را نخور اینها برای بستن زبان شماها است.

اگر الان همان برادرهای تو که رجوی از کشته شدن آنها سوء استفاده می کنند الان زنده بودند و کارنامه سی سال رجوی را در عراق مطالعه می کردند قطعا انشعاب می کردند. اما رجوی که به خیال خودش زرنگی کرده است تا کنون توانسته از زمان اعدامهای شاه تا به امروز جان کثیفش را حفظ کند و همه مسئولیت را به گردن زنهائی از جمله مهرتابان دربارش همسرش مریم رجوی بیندازد.

آیا می دانی دقیقا جائی که رجوی احساس کرد که رقیبی دیگر بنام مهدی ابریشمچی پیدا شده است دقیقا انقلاب ایدئولوژیک را بنا نهاد و همسرش مریم را ربود و شیفته خود ساخت و او را وادار کرد که در فرازی که در چشمان هیچ عکس نمی گنجد، مهدی ابریشمچی را وادار کرد تا به زانو افتاده و وی را تقدیم به رهبر عقیدتی بکند!

در هرحال امیدوارم که بیدار شوی و حداقل جسم خودت را از منجلاب رجوی بیرون بکشی و به لیست فوق اضافه نشوی.

آیا می دانی که رجوی آنجا که منافعش بود همین مادر شما یعنی مادر مرحمت را با پاسپورتی که به ناحق از یک خانم دیگر در اختیار گرفته بود به خارج منتقل شد و اون خانم بخاطر عدم توان برای فرار و خروج از ایران کشته شد برای اینکه رجوی احساس می کرد که باید مادر شما زنده بماند.

مطمئن نیستم که دسترسی به اینترنت داشته باشی اما حتم دارم که بعد از این نامه حتما از تو سازمان می خواهد که یک فحش نامه برای من بنویسی.

و برایم مشخص است که بعد از این نامه سازمان به سراغ تو می آید و نوشته ای از پیش تعیین شده را به تو دیکته می کند اما زمان آن فرارسیده برا شما نامه های روشنگرانه بنویسیم چرا که سازمان در جایگاه مطلقه قدرت نیست و حصارهای تشکیلاتی اش شکسته شده است.

بنابر این از تو می خواهم که از این فرقه مثل سایر دوستانت هر چه سریعتر فاصله بگیری و خودت نام و راه واقعی برادرانت را حمایت کنی نه اینکه دنباله روی رجوی  و مریم رجوی قرار بگیری.

به امید آزادی توو سایر دوستانمون

دوستان شاهد باشید با این نامه من فرقه رجوی باز هم محاله که بتواند خودشو کنترل کنه و من در انتظار یه اتهام رجوی ساخته دیگر هستم مثل همونها که ما را به رژیم ایران وابسته کرده است. در هرحال فرقه رجوی و جمهوری اسلامی دو روی یک سکه هستند.

بتول سلطانی، آلمان

۱۲٫۰۵٫۲۰۱۸

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید