محمد رزاقی: امروز هر چه می خواهید سوت و کف بزنید فردا باید به سرتان بزنید

0
705

امروز هر چه می خواهید سوت و کف بزنید فردا باید به سرتان بزنید

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، پانزدهم می ۲۰۱۸:… مهدی ابریشمچی فقط ۲ جا بیشترین هیجان و خوشحالی داشته و خواهد داشت یکی زمانیکه زن خودش را ۲ دستی تقدیم رجوی کرد و با چنان شور وشوقی صوت و کف می زد که قابل فهم هست دومی در وطن فروشی از دادن اطلاعات  شهر ها ومرزها ؛ جبهه ها در زمان جنگ ایران و عراق به صدام ملعون تا برگزاری کنفرانس های دررابطه با … 

لینک به منبع

امروز هر چه می خواهید صوت و کف بزنید

فردا باید به سرتان بزنید .

بر اساس خبرهای موثق از دورن اسارتگاه اشرف ۳ در آلبانی سران فرقه بعد از اعلام ترامپ که امریکا از قرار داد بر جام خارج می شود سران فرقه با راه انداختن و جشن و پایکوبی مدعی شده اند که سرنگونی رژیم شروع شده و بطور خاص مهدی ابریشمچی قواد ( زن فروش ) با ادا اطوار بوزینه وار صوت و کف زنان در وسط سالن شروع به رقصیدن کرده و گفته استارت سر نگونی رژیم شروع شده است !

واقعیت اینکه ازشنیدن خبر بر پائی جشن و پایکوبی در مقرفرقه رجوی داعشی اصلا تعجب نکردم و مطمئن بودم بعد از خبر خروج امریکا از برجام سران فرقه فیلی هوا کنند که گویا استارت سرنگونی را سران فرقه در کردند .

همه اعضاء فرقه می دانند و خوب مهدی ابریشمچی می شناسند فردی بعایت لومپن و دروغگو شارلاتان که در جنایتهای رجوی داعشی شریک می باشد و بین ایرانیها هم به مهدی قواد ( زن فروش ) معروف می باشد .

مهدی ابریشمچی فقط ۲ جا بیشترین هیجان و خوشحالی داشته و خواهد داشت یکی زمانیکه زن خودش را ۲ دستی تقدیم رجوی کرد و با چنان شور وشوقی صوت و کف می زد که قابل فهم هست دومی در وطن فروشی از دادن اطلاعات  شهر ها ومرزها ؛ جبهه ها در زمان جنگ ایران و عراق به صدام ملعون تا برگزاری کنفرانس های دررابطه با دادن اطلاعاتی مراکز اتمی و … که از سرویسهای جاسوسی اسرائیل و .. می گرفتند و بعنوان خبرهائی از درون رژیم ایران به خورد افکار عمومی و یا سیاستمداران بی خبر از همه جا می دادند و الان هم با خروج امریکا از برجام و اماده شدن زمینه تحریم ملت ایران و فشار به ملت ایران فراهم می شود این وطن فروشان دوباره به شادی و پایکوبی می پردازند .

البته سران مخ پوسیده ؛ کلاش و شیاد رجوی  گویا فراموش کرده اند که رهبر روح پلیدشان از سال ۶۰ که از ایران فرار کرد هر ۶ ماه و یا هر سال وعده سرنگونی می داد و لان هم مریم قجربه نیابت از شوهر دوم مفقود القبرش هرسال همان وعده های سر خرمن را به اعضاء نگون بخت می دهد .

سران فرقه رجوی داعشی بهتر از هر کس می دانند که با خروج امریکا از برجام فقط فشار تحریم به ملت ایران بطور خاص به اقشار ضعیف و متوسط جامعه ایران که کثریت قریب به اتفاق ملت ایران تشکیل می دهد وارد خواهد شد و این شادی و پایکوپی ؛ صوت و کف زنها و بر پائی جشن برای اینکه ملت ایران تحت فشار قرار می گیرند جزء بی ناموسی و بی شرفی ؛ وطن فروشی چیزی دیگری نمی تواند باشد .

گروهها و یا اشخاصی که به بهانه مخالفت با رژیم ایران در کنار دشمنان ایران و ایرانی قرار بگیرند خواهان تحریم ملت ایران و یا جنگ بر علیه ایران و ایرانی شوند هزاران بار بدتر از دشمن خارجی هستند و باید با تمام قوا به هر طریق ممکن باید ماهیت این گروهها و اشخاص به ملت ایران افشاء شود تا فریب این وطن فروشان ودشمنان ایران و ایرانی را نخورند .

در فضاء مجازی و چند تلویزیونی که دست این وطن فروشان هست می خواهند چنین القا ء کنند که گویا با فشار و تحریم رژیم ایران سقوط خواهد کرد ! که این یک شیادی و کلاشی بزرگ می باشد  اینها می خواهند با فضاء سازی کاذب بیشتر خود را برای دریافت دلارهای خونین از سرویسهای جاسوسی و بطور خاص از شیوخ عرب مستحق نشان بدهند و لا غیر .

فشار و تحریم بر ایران با عث خواهد شد که مردم ایران از این دولتهائی که مردم ایران را تحریم کرده اند نفرت کنند و شکل حکومت به سمت یکدست بودن و بطور خاص قدرت دولت به دست اصولگراها به افتد که باز اتفاق خاصی نخواهد افتاد به جز اینکه یکسری خواسته های به حق مردم ایران به بهانه تحریم و … به فراموشی سپرده شود .

واقعیت اینکه اگر رسانه های داخل ایران و یا سیاسستمداران وطن پرست در خارج ایران و هر ایرانی وطن پرستی مبنی بر اینکه تحریم و فشار بر ملت ایران جزء ضرر و زیان بر ملت ایران هیج دستاوردی نخواهد داشت وحقیقت به اطلاع افکار عمومی برسانند انوقت این مرحله آغاز دفن شارلاتانها؛ وطن فروشانی مثل فرقه رجوی و کسانی خواهد شد که با دلارهای خونین صدام ملعون و عربستان و …نیمچه نفسی در گوشه و کنار دنیا می کشند .

امروز سران فرقه هر چقدرمی خواهند صوت و کف بزنند ؛جشن و پایکوبی راه به اندازند ؛ مهدی قواد وسط سالن برقصد و یا شازده چی ها در بوق و کرنا کنند که گویا با تحریم ملت ایران رژیم عوض خواهد شد !

به این وطن فروشان  ضد ایران ؛ ایرانی می گویم فردا باید به سرتان بزنید انوقت کمی ارام بزنید که بر جای تنگتان زیاد فشار نیاد .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید