مسعود رجوی از گود نشینان نامی است!

0
777

مسعود رجوی از گود نشینان نامی است!

مسعود رجوی مریم رجوی صدام حسین مزدوری خیانتصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، نوزدهم می ۲۰۱۸:… من درهمین تبریز ودوربر خودم افرادی سراغ دارم که تعدادشان به صدها نفر بالغ شده و بیشتر از ۸ سال زندان کشیده اند! پس زندگی سیاسی رجوی از دو قسمت ۸ ساله و۴ ۲ ساله تشکیل شده که ۴۲ سال آن با جنون لاعلاج  قدرت طلبی ، جنایتکاری ، تجاوز به نوامیس همرزمان ، ازهم پاشانیدن اساس خانواده های این همرزمان … 

http://iran-interlink.org

مسعود رجوی از گود نشینان نامی است!

۲۹اردیبهشت ۱۳۹۷

در عنوانی از میان مطالب رسانه های رجوی که “پشت پرده دعاوی اپوزیسیون نماهای عافیت طلب ” نام دارد وگویا از حسین اشرفی نامی ازایران فرستاده شده میخوانیم :

” یک طرف مسعود رجوی و سازمان و حامیان و هوادارانش که فراخوان به رستاخیز و جانفشانی در راه میهن میدهند. و طرف دیگر افراد عافیت طلب و بیرون گود نشین” .

من ابدا به کمیت وکیفیت مبارزات احزاب وشخصیت ها کاری ندارم ولی میدانم که احزابی دردوران شاه وجود داشتند که رهبرانشان مجموعا ۵۰۰سال زندان کشیده بودند ورجوی بهمراه تمامی اعضای سازمان مجاهدین به این رکورد دست نیافته بود!

این یاد آوری برای آنست که رجوی نتواند خاک تو چشم مردم پاشیده وبه تحریف تاریخ بپردازد!

البته دراین نوشته ی رسانه های رجوی ، سلطنت طلبان بیشتر مورد حمله اند واین حمله ازاین بابت است که فرقه ی رجوی گرفتار درخیالات باطل، خود را آلترناتیو دلخواه غرب دانسته وسلطنت طلبان را رقیب خود می پندارد!

حال آنکه بموجب برآورد نیروها، غرب آلترناتیوهای دیگری دارد ومجاهدین وسلطنت طلب ها دراین میان بحساب نمیآیند!

حرکات شما ازاوایل سال ۱۳۶۰، خود زنی وترور است واگر به مبارزات مسلحانه ی خود درقبل ازانقلاب ۱۳۵۷افتخار میکنید ، ضرورتا این افتخارات را شامل گروه های دیگری مانند ” قتله ی منصور  ” و … هم بدانید که اگر چنین کنید سهم قابل توجهی ازاین افتخارات نصیب شما نمی شود!

وانگهی، اگر بگویید که جنبش مسلحانه ی شما مدرن وبراساس تئوری های انقلابی بود، باید قبول کنید که تئوریسین ونظریه پرداز چنین مبارزه ای شما نبودید!

همچنین :

” این که کاسه لیسان سلطنت و افرادی که در سخت ترین و سیاه ترین دوران اختناق و سرکوب، فرار به آمریکا و زندگی در لس آنجلس و لاس وگاس را بر قرار ترجیح داده اند، چگونه وطن پرست و ملی گرا و میهن دوست میشوند قابل توجه است ! جالب تر اینکه آنها به مبارزینی که در قلب میدان و در برابر جوخه های تیر باران و زیر طناب های اعدام، با مشت های گره کرده بر می خروشیدند و فریاد آزادی مردمشان را سر میدادند و در راستای پافشاری بر همین آرمان مقدس دهه ها از رهبرشان تا تک تک اعضایشان زیر موشک و بمباران بوده اند را خائن مینامد”!

با جرات تمام میتوان گفت که هیچ سلطنت طلبی درعالیترین سطح هم نتوانست دست به عیش ونوشی بزند که رجوی زد. او بود که بجای آمریکا به فرانسه فرار کرد وبعد از بستن عهد مودت با دشمن متجاوز به عراق آمد ودرآنجا جنایت های بزرگی مرتکب شد و قصه های هزارو یکشب را عملا بازسازی کرد!

اگر سلطنت طلبان هستند که شما را خائن نامیده اند، علتش این است که خیانت شان درجنگ عراق وایران، بمراتب کمتر از شما بود ودستانشان طوری بخون آلوده نشد که مال شما شد!

درادامه :

” در سابقه مبارزاتی مسعود رجوی نکته ای می‌درخشد و آن سابقه حضور ۸ ساله در زندان آن هم زیر حکم اعدام است! سابقه ای که نه هیچ ملی گرا و نه هیچ خمینیست و نه هیچ چپ نمایی نمی تواند مدعی داشتن آن شود. فی المثل اگر سابقه زندان تمامی رجال مثلا انقلابی! اطراف خمینی را با هم جمع بزنید بعید است به نصف مدت حبس مسعود رجوی برسد “.

البته اعدام او با توصیه ی ارتشبد نصیری ( رئس ساواک وقت ) لغو شد واو چند ماهی بیشتر زیر حکم نماند واحتمالا خودش هم با خوش خدمتی هایی که کرده بود ، میدانست که این حکم صوری است ولغو خواهد شد!

در زمانی که ما زندانیان سیاسی سی واند ساله در محبس های شاه داشتیم و قسمت اعظم این زندان ها در مکان های مخوفی مانند قلعه ی برازجان گذشت ، رجوی که همواره درتهران بوده ، ازاین حیث عددی بشمار نمی رود!!

اینکه جمع زدید و ایام سال های زندانیان مورد اشاره ی شما به نصف مدت حبس مسعود هم نرسید، درمورد بیگانگی خود با چهار عمل اصلی، شک وتردید کنید ومثلا بدانید که ۱۵ سال زندان آقای حجتی کرمانی و … چرا به نصف ۸ ( مدت حبس رجوی) نمیرسد؟!

آیا درتمام ادعاهایتان ازاین متد استفاده میکنید؟!

وسرانجام :

” این فقط یک نمونه از بهایی است که مسعود رجوی طی بیش از نیم قرن مبارزه علیه دو دیکتاتوری پرداخته است. او که همه زندگی خود را وقف مبارزه ای حرفه ای و بدون چشمداشت علیه دو دیکتاتوری شاه و نظام ولایت فقیه کرده و در این مسیر از همسر، خواهر، برادر، فرزند، خانواده و همه چیز خود گذشته است…”.

به ۸ سالش اعتراضی نیست ولی ۸ سال برابر نیم قرن نیست !

من درهمین تبریز ودوربر خودم افرادی سراغ دارم که تعدادشان به صدها نفر بالغ شده و بیشتر از ۸ سال زندان کشیده اند!

پس زندگی سیاسی رجوی از دو قسمت ۸ ساله و۴ ۲ ساله تشکیل شده که ۴۲ سال آن با جنون لاعلاج  قدرت طلبی ، جنایتکاری ، تجاوز به نوامیس همرزمان ، ازهم پاشانیدن اساس خانواده های این همرزمان و به کشتن دادن مردم ایران درجنگ ۸ ساله بوده است!

ثانیا ، او اجازه داد که همسر اولش که بیوه بود درایران بماند وکشته شود تا باسرعت تمام یک رئیس دفتری مانند مریم دلاله داشته باشد  ویک همسر جوان بنام فیروزه بنی صدر!

شما نام این دادوستدهای رجوی راایثار وازخود گذشتگی میدانید؟!

ازدست دادن عمدی یک بیوه زنی بنام اشرف و تصاحب دوزن جوانتر ازاو وسپس خدا میداند چند صد زن ودختر جوان که با خیال رهائی مثلا کشور خود به رجوی پناه آورده بودند که نه تنها موفقیتی دراین کارشان نبود، بلکه به برده ی جسمی- جنسی رجوی تبدیل شدند و صندوق های رای بنفع او وگشتاپوهایی برای سرکوب مردان هم رده ی رجوی  !

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید