حمیرا محمد نژاد: چگونگی روند سقوط ایدئولوژیکی رجوی

0
1017

چگونگی روند سقوط ایدئولوژیکی رجوی

mohamadnejad_Homeira_2017حمیرا محمد نژاد، زنان ایران، بیست و یکم می ۲۰۱۸:… با مروری کوتاه به پروسه فرقه رجوی آنچه که خیلی واضح به چشم می خورد فرد گرائی رهبران آن است و این در حالی است که اعضای سابق این فرقه همواره ساکت ننشسته و بارها و بارها از آزار و اذیت جسمی و جنسی گفته اند اما این فرقه همیشه سعی در فریبکاری و انکار بوده است. متأسفانه بر خلاف شعار توحیدی اش همواره …

لینک به منبع

چگونگی روند سقوط ایدئولوژیکی رجوی

خانم حمیرا محمدنژاد، زنان ایران، آلمان ۲۱٫۰۵٫۲۰۱۷

با مروری کوتاه به پروسه فرقه رجوی آنچه که خیلی واضح به چشم می خورد فرد گرائی رهبران آن است و این در حالی است که اعضای سابق این فرقه همواره ساکت ننشسته و بارها و بارها از آزار و اذیت جسمی و جنسی گفته اند اما این فرقه همیشه سعی در فریبکاری و انکار بوده است.

متأسفانه بر خلاف شعار توحیدی اش همواره در خلاف جهت حرکت کرده و افراد هیچ ارزشی برایش نداشته و ندارند.

علی رغم اینکه ویدئوهای مکفی از معامله های رهبر این فرقه و ارتباطش با سران حکومت صدام وجود دارد که چگونه تبادل پول و اطلاعات دارند اما باز هم فرقه در حال تکذیب و لاپوشانی است.

در اواخر حکومت صدام زمانی که زندانیان ابوغریب که بعضا از جدا شده های فرقه رجوی بودند با  اسرای جنگی عراقی در ایران تبادل شدند. با آزادی این افراد که از درون فرقه اطلاع رسانی کردند دنیای بیرون توانست یک برآورد کوچکی از فرقه بدست بیاورد.

بدین ترتیب روشن شد که کسی در فرقه رجوی حق مخالفت با رهبر و دیدگاه او را نباید داشته باشد و دمکراسی فقط یک شعار بیرونی است و هیچ کس حق اعتراض به روشهای این فرقه را ندارد.

چنانچه اکثریت نفرات مرتبط با این فرقه به یاد دارند فرقه رجوی همراه با ازدواج مسعود رجوی با مریم رجوی فرماندهی ستاد نظامی رهنمودی با این مضون که این انقلاب ایدئولوژیکی ظرفیت و توان انقلابی ما را چند برابر و صفوف پولادین ما را هر چه پاکیزه تر و یگانه تر می سازد.

و در گوشه ای دیگر اشاره می کند که درک این انقلاب عظیم در واقع درک و فهم عمیق عظمت ترکیب نوین رهبری ما یعنی رهبری مسعود و مریم و ایمان و اطاعت انقلابی و ایدئولوژیکی از آنهاست.

در واقع با تمرکز روی همین جمله آخر می توان دریافت که چگونه اطاعت کورکورانه را جزو دستوراالعمل گذاشته و روی اطاعت کورکورانه و بی چون و چرا تأکید می کند.

افراد اجازه سوآل و اینکه معنی این ازدواج چیست را ندارند و هر آنچه که رهبر آن اسمش را می گذارد بایستی پذیرفته و به قول خودشان سر سجده بگذارند.

این نقطه آغاز و سرفصل فشار همه جانبه به افراد است و در همینجا رهبری این فرقه سرفصل جدیدی بنام انقلاب ایدئولوژیکی باز می کند و سعی در تصاحب روح و عواطف افراد می کند.

رهبری فرقه در این مرحله سعی می کند خود را بعنوان رهبر جایگاه خود را محکم و محکمتر کند. غافل از این که این خودش مهر باطل بر روی سازمان و تبدیل به فرقه از آنجا آغاز شد. بارها و بارها رجوی با اعتقادش به جنگ مسلحانه با به راه انداختن عملیاتهای بزرگ و کوچک خواست وانمود کند که مردم در عملیاتها به ما می پیوندند و ما پایگاه مردمی خواهیم داشت و تنها نیستیم.

با گذشت زمان و شکست در عملیاتها رهبر فرقه فهمید که پایگاهی مردمی ندارد و از طرف دیگراعتماد در داخل فرقه از بین رفت از همانموقع افراد زیادی تقاضای جدا شدن کردند. رجوی به فکر انقلاب دیگر افتاد و امروز که به درون فرقه نگاه می کنیم افراد همچنان با نشستهای اجباری و توجیهات مغز آنها را منحرف و شستشو می دهند تا انگشت اتهام کمتر به سمت رجوی برود.

فرقه رجوی باز دست از رویای سرنگونی بر نداشته به امید اینکه بتواند از طریق کشور سومی مثل عراق یا پشتیبانی قدرتی بتوانند به قدرت در ایران دست پیدا کنند. در اینجا بهتر است برای کسانی که فکر می کنند با تحریمهای بیشتر و بیشتر از طرف آمریکا چیزی عوض می شود را اشاره کنم.

ایران بیش از این بیشترین تحریمها را تجربه کرده است. تحریم فقط به قشر متوسط  فشار می آورد و دولت مجبور به فروش نفت ارزان با بیمه بالا با کشورها حیات خلوتی آمریکا شد و میزان زیادی پول برای جابجائی در بانکهای اروپائی سرازیر شد. و حال خانم رجوی در رویای سرنگونی به واسطه آدم نامتعادلی بنام ترامپ می باشد.

التبه به این نکته باید توجه کرد که اهمیت ترامپ فقط برای مصارف داخلی فرقه رجوی هست. در حال حاضر مسئله جدی فرقه و رجوی ریزش نیروها هست که به تمام سطوح نفرات سرایت کرده است و اما دلیل دیگر دلبستن فرقه به دولت خارجی این است که خودش می داند که هیچ پشتوانه مردمی نداشته و ندارد در مقاطع مختلف سعی کرد که مردم را پشت خودش بیاورد اما نتوانسته.

برای همین در زمانی که مردم بعد از جنگ ایران و عراق که هنوز جنایات ارتش صدام با زنان و کودکان و مردم ایران در شهرهای مرزی را فراموش نکرده بودند. رجوی با  عجله در صدد حمله با کمک ارتش صدام برآمد. و از صدام خواست که دست به انی خیانت بزند. متأسفانه آنچه که از روند فرقه رجوی می بینیم ضد مردم و فقط در پی قدرت بوده است.

رجوی برای رسیدن به حکومت دست به هر پلیدی می زند و انسانیت برایش ارزشی ندارد. افراد پیر و خسته باقیمانده در تشکیلات رجوی بازیچه رجوی

ادامه دارد

حمیرا محمد نژاد، آلمان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید