رزاقی: مریم قجر داعشی با سکوتش قارا کنیزی و حلقه به گوش بودن خود را ثابت کرد !

0
724

مریم قجر داعشی با سکوتش قارا کنیزی و حلقه به گوش بودن خود را ثابت کرد !

Abrishamchi-rajavi-arafatمحمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و یکم می ۲۰۱۸:… برای اینکه ماهیت ضد انسانی و ضد اخلاقی ؛ مزدوری ؛ وطن فروشی ؛ خیانت سران فرقه رجوی داعشی به تصویر بکشیم نیاز به فاکتهای زیادی نیست . چون سابقه بغایت خیانت بار و جنایتکارانه فرقه رجوی داعشی در دوران مزدوری برای صدام ملعون کاملا گویای ماهیت این فرقه وطن فروش و خائن می باشد . اما انچه در هفته گذشته … 

لینک به منبع

مریم قجر داعشی با سکوتش قارا کنیزی و حلقه به گوش بودن خود را ثابت کرد !

برای اینکه ماهیت ضد انسانی و ضد اخلاقی ؛ مزدوری ؛ وطن فروشی ؛ خیانت سران فرقه رجوی داعشی به تصویر بکشیم نیاز به فاکتهای زیادی نیست . چون سابقه بغایت خیانت بار و جنایتکارانه فرقه رجوی داعشی در دوران مزدوری برای صدام ملعون کاملا گویای ماهیت این فرقه وطن فروش و خائن می باشد .

اما انچه در هفته گذشته در سر زمینهای فلسطین رخ داد بار دیگر مزدوری ؛ خیانت پیشگی فرقه رجوی تبهکار را به نمایش گذاشت .

در روز انتقال سفار امریکا به شهر بیت المقدس اسرائیل دست به کشتار وحشیانه زد ۶۳ فلسطینی شهید و نزدیک به ۳۰۰۰ نفر مجروح شدند .

اکثر کشورها  و سزمانهای بین المللی و گروههای صلح طلب انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس را قبول نداشتند و کشتار فلسطینی ها را به مثابه یک جنایت محکوم کردند .

اما فرقه رجوی داعشی در مقابل انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس و کشتار فلسطینی ها برای رضایت اربابانش سکوت خفت با را برگزید ! این سکوت خفت بار خیانت بزرگی بر مردم فلسطین برای رضایت اربابان فرقه رجوی بوده و لا غیر در حالی که در گذشته رجوی روح پلید و مریم قجر داعشی برای فریب افکار عمومی دست به شارلان بازی و کلاشی می ز دند و ازنام استوره های فلسطین و مردم فلسطین سوء استفاده می کردند و مطمئن اگر فرصتی پیش بیاید باز با کلاشی سوء استفاده خواهند کرد .

اما نگاه مختصری به گذشته به اندازیم تا واقعیت برای کسانی که ان زمان را ندیده اند و شناختی از گذشته ندارند مشخص شود .

ــ بهمن ماه سال ۵۸ بعد از پیروزی انقلاب ضد سلطنتی یا سرعرفات به ایران امد در ان زمان رجوی روح پلید با انداختن چفیه فلسطینی  برگردن خود نزد یا سرعرفات چنین وانمود می کرد که گویا دست پرورده عرفات و مبارز ضد امپریالیسم وضد اسرائیلی می باشد !

ــ رجوی در سال ۵۹  مدعی بود که  حاضر هست در صورت نیاز دهها هزار از طرفداران خود را برای ازادی سرزمینهای فلسطین از دست اسرائیل به فلسطین اعزام کند !

ــ بعد از تشکیل میلشیا  رجوی در سال ۵۹ با عربده های ضد امپریالیستی و فریبکارانه خود مدعی بود که در صورت حمله نظامی امریکا به ایران برای امریکا ویتنام دیگری خواهد ساخت !

ــ سال ۶۹ رجوی روح پلید به یکباره در اردوگاه اشرف در نشست عمومی بر علیه عرفات موضع گیری کرد ( بعد از گذاشتن تاج گل توسط عرفات به مزار اقای خمینی )با کین و نفرت عجیب  گفت :

این مردک عرفات که مدعی بود با فلسطین ازدواج کرده طاقت نیاورد با دختر جوان کارمند دفتر خود ازدواج کرد !

گویا ۳ بار ازدواج رجوی زنباره مقدس و مشعشع بوده اما ازدواج عرفات غیر قابل بخشش و گناه !

ــ سال ۷۲ ملاقات رجوی روح پلید با عرفات با میانجیگری طارق الهاشمی در بغداد . رجوی در یکی از نشستهای درونیدر اردوگاه باقر زاده مدعی شد که طارق الهاشمی دست وی را گرفته به نزد عرفات برده و گفته فرزندانت را برای دیدارت اورده ام ! ( البته تاریخ دقیق و محل این دیدار بصورت علنی هیچ وقت گفته نشد . اما  از گفته های خود رجوی به نظر می رسید این دیدار در دفتر الفتح در بغداد صورت گرفته بود .

مسعود رجوی مهدی ابریشمچی یاسر عرفات

ــ دیدارمریم قجر با عرفات در پاریس که به سفارش مقامات عراقی و گویا به خواست و خواهش  شخص صدام ملعون از عرفات این دیدار صورت گرفت .

ــ دیدارمریم قجر با محمود عباس در سال گذشته در پاریس این دیدار هم به خواست مقامات عربستانی و اسرائیلی برای بزرگ کردن شخص مریم قجر و فرقه رجوی در مقابل ایران صورت گرفت و مورد تنفر اکثر ایرانیان وطن پرست قرار گرفت .

اما در یک هفته گذشته سکوت خفت بار مردم فلسطین توسر اربابان رجوی بار دیگر ثابت کرد که ادعاهای پوچ رجوی روح پلید و هارت و پورتهای گذشته اش در حق مردم فلسطین کلاشی و شیادی بیش نبوده و تمامآ برای ایز گم کردن بوده است .

فرقه رجوی داعشی در گذشته ثابت کرده که برای حفظ منافع حقیر و ادامه زندگی خفت بار و برای بدست اوردن  دلارهای خونین تمام اصول انسانی ؛ اخلاقی را زیر پا گذاشته وبرای خوشایند اربابان خویش به هر رذالت و پستی ؛ دست زده و از این به بعد هم خواهد زد .

همانطورکه عباس داوری با نام مستعار رحمان معروف به جاسوس الدوله در اردوگاه اشرف  فرستاده محافظ صدام به امریکائیها را فروخت تا محل اختفاء صدام توسط محافظ صدام لو برود این روزها سران فرقه رجوی با سکوت خود در مقابل جنایتهای اسرائیل و امریکا مردم فلسطین به فروخت تا ثابت کند که حاضر هست به هر بها حتا به قیمت جان انسانهای بی گناه فلسطینی که در بینشان از کودک ۸ ماه تا مردی که نقص عضو داشت روی چرخ ویلچر نشسته بود ولی بدستور نتایاهو ادمکش شهید شد سکوت پیشه کند تا حلقه به گوشی و قارا کنیزی خود را برای اربابانش ثابت کند . در حالی که  قلب هر انسان با وجوان و با شرفی از کشتار انسانهای بی گناه توسط یک دولت جنایتکار به درد امده اما سران این فرقه جنایتکار با سکوت خود مهر تایید به این جنایت زدند و برای اینکه دلارهای خونین و حمیات امریکا و اسرائیل و عربستان دل ازرده نکنند تن به خفت و خواری دادند  .

اما سران فرقه رجوی روح پلید و بطور خاص مریم قجرداعشی و مهدی ابریشمچی قواد (  زن فروش  ) باید بدانند که تاریخ سکوت خفت بارتان در مقابل کشتار فلسطینی های بی گناه توسط اربابانتان را هرگز فراموش نخواهد کرد . حال هر چقدر می خواهید یک عده که در قالب نماینده عرب ؛ وکیل عرب و … را حلوا حلوا کنید انها نیز همچون شما سر سپرده  امریکا ؛ اسرائیل و عربستان هستند و اربابتان مشترک می باشد در مثل ایرانی هست که می گوید :

 کبوتر با کبوتر باز با باز پرواز .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید