سعدالله سیفی: رمسا در آلبانی و زدن نعل وارونه

0
907

تف سربالا: حمایت مردمی از فرقه تروریستی رجوی! (+ رمسا در آلبانی و زدن نعل وارونه)

سعدالله سیفی و آ. افروز، بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و دوم می ۲۰۱۸:… Sadollah_Seyfi_Logoدر آلبانی نیز مریم رجوی همین یاوه ها را تکرار میکند و مدعی داشتن حمایت مردمی در آلبانی است. این یکی از حرفهای همیشگی سران فرقه رجوی به نیروهاست. باید به یوتیوب مراجعه کنید تا میزان محبوبیت این فرقه را در بین مردم آلبانی نیز ببینید. مدتی پیش مرحومه مرضیه رضایی که مشخص نیست به … 

رمسا در آلبانی و زدن نعل وارونه

سعدالله سیفی، تیرانا، آلبانی،
لینک به منبع

اخیرا خبری در فیس بوک دیدم که گفته بود یک مقام کمیساریا در آلبانی اعلام کرده که میخواهند مستمری ماهیانه پناهندگی برای افرادی که داخل فرقه هستند به سران فرقه بدهند.

آیا به این کار نباید زدن نعل وارونه گفت؟ در حالی که انبوهی جدا شده در آلبانی بدون سر پناه درست حسابی و بدون اولیه ترین مایحتاج زندگی به سر میبرند و همین فرقه حق و حقوق آنان را پایمال و غصب کرده، کمیساریا به جای اینکه اعلام کند که به مشکلات و نا به سامانی این عزیزان رسیدگی کرده و سرو سامانی می دهد دارد پول مفت به تروریست ها می دهد.

علی رغم مراجعات مکرر افراد و طرح مشکلات مالی و مسکن، سنگ را بسته اند و سگ را آزاد گذاشته اند. آنان به یک فرقه تروریستی پول می پردازند که به قول خودشان هیچگاه مشکل مالی نداشته و سرمایه کلان آنها در سراسر دنیا برای همه مشخص است، فرقه ای که همین پول را صرف همان نجات یافتگان دست از همه جا کوتاه می کنند.

به نظر شما آیا این حق کشی نیست؟ آیا این کمک به ظالم علیه مظلوم نیست؟ ما فریاد می زنیم که فرقه تروریستی رجوی ما را تهدید می کند و خط و نشان می کشد و اردوگاه تروریستی براه انداخته است. حالا جایزه هم از ملل متحد که البته همان آمریکاست می گیرد.

من خودم شخصا درجه صحت یا سقم این خبر را نمی دانم. ولی واقعا اگر چنین برنامه ای باشد، که با شناختی که از رمسا در اینجا داریم بعید نیست،جای بسی شگفتی دارد که آخر چرا؟ اگر رمسا یک ارگان بین المللی برای حقوق پناهندگان است چرا به جای ریختن آب به آسیاب تهدید کنندگان پناهندگان، به درد و رنج افرادی که مستحق و متقاضی این کمکها هستند نمی رسد.

از همین بابت من به عنوان یک جدا شده از فرقه رجوی، از ارگانهای حقوق بشری و بطورخاص کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان در آلبانی اطمینان میدهم که پولی که که تحت عنوان مستمری پناهندگی برای اعضاء به دست سران این فرقه داده می شود هرگز به دست آن عزیزان نمی رسد و خرج اهداف تروریستی و فرقه ای می گردد.

به جای این کار پول را خرج چندصد نفر جداشدگان از این فرقه که در شرایط بدی بسر می برند بکنید و به امور آنان که دستشان از همه جا کوتاه است برسید.

سعدالله سیفی: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

تف سربالا: حمایت مردمی از فرقه تروریستی رجوی!

آ. افروز (مستعار)، تیرانا، آلبانی
لینک به منبع

یکی از حرفهای مسعود رجوی به نیروهایش همیشه این بود که ما در هر کجا که میرویم به کار از بالا اعتقاد نداریم و باید فشار را از پایین وارد کنیم و در بین مردم باشیم و همیشه ما بدلیل مردمی بودن میزان محبوبیت بالایی داریم. او مدعی محبوبیت در عراق هم بود.

در آلبانی نیز مریم رجوی همین یاوه ها را تکرار میکند و مدعی داشتن حمایت مردمی در آلبانی است. این یکی از حرفهای همیشگی سران فرقه رجوی به نیروهاست. باید به یوتیوب مراجعه کنید تا میزان محبوبیت این فرقه را در بین مردم آلبانی نیز ببینید.

مدتی پیش مرحومه مرضیه رضایی که مشخص نیست به چه دلیلی فوت کرد، چون تا جاییکه نفرات این خانم را می شناختند فرد سالمی بود و مریضی نداشت، در همان نزدیکی اردوگاه سومشان دفن گردید. اما این امر با مخالفت مردم منطقه مواجه شد بطوریکه مردم قصد تخریب قبر را داشتند و این موضوع بالا گرفت و مردم دست به اعتراض به اینکار فرقه زدند. لابد اینهم از آثار و علائم سرنگونی است.

وقتی ترامپ از برجام بیرون کشید فرقه رجوی جشن گرفت و رقص و پایکوبی براه انداخت و شیرینی داد و فیلم سینمایی پخش کرد. مریم رجوی هم با غرورتمام گفت که همه اینها ثمره کار خودمان بوده و به دلیل همه فشارها و اقدامات و افشاگریهای ما انجام شده است. مریم رجوی طبق سیاق سابق شیپور سرنگونی را از سر گشادش دمید و به افراد گرفتار و اسیر در فرقه اش قول بودن در ایران قبل از سال ۱۳۹۸ را داد.

نه ترامپ و نه مریم رجوی فکر این را نکرده بودند که مردم آلبانی با آنها چنین رفتاری داشته باشند و آنقدر از آنان متنفر باشند که اجازه دفن جنازه شان را هم در نزدیکی محل زندگی شان ندهند و پیشاپیش برای آن راه کار در نیاورده بودند. آخر اینها آنقدر در توهم و رؤیا هستند که روی محبوبیت و میزان مردمی بودن خودشان خیلی حساب باز کرده بودند. اما مردم آلبانی که رفتارهای رجوی را با کارهای استالین مقایسه میکنند و در قرن ارتباطات رفتار قرون وسطایی این فرقه را می بینند حاضر به پذیرش این افراد در کشورشان نیستند و این فرقه نه تنها چهره کثیفی از خود نشان داده است بلکه آبروی ایران و ایرانی را نیز برده است.

وقتی فرقه رجوی در نزد مردمیکه تنها مدت کوتاهی است آن را می شناسند اینگونه منفور و آبرو باخته و غیر قابل تحمل است، ببینید در نزد مردم ایران که تمامی سوابق جنایت ها و خیانت های این فرقه را دارند چه جایگاهی دارد.

برای اطلاع بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه کنید تا خودتان بیشتر به میزان محبوبیت این فرقه در آلبانی پی ببرید.

آ. افروز

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید