محمد کرمی: دکان سه نبش به نام ماه رمضان ، بکام مریم قجر عضدانلو رجوی

0
639

دکان سه نبش به نام ماه رمضان ، بکام مریم قجر عضدانلو رجوی

Maryam_Rajavi_Ramadan_Misuse_1محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیست و یکم می ۲۰۱۸:… سفره رنگینی که شما در همین مهمانی چیده اید و لباس رنگینی که بر تن دارید . ایا گویای پیام پیامبر اسلام است ؟ ای ننگ بر شما ریا کاران و فریبکاران که شتر را بارش می بلعید به نام اسلام هزار یک جنایت می کنید . راه دور نمی رویم در همین کشور البانی که اسیران در فرقه مستقر هستند چه انهائی که جدا شده اند و چه انهائی که … 

لینک به منبع

دکان سه نبش به نام ماه رمضان ، بکام مریم قجر عضدانلو

مزدور مریم رجوی و سوء استفاده از ما رمضان

طبق روال سابق که ماه رمضان می رسد دکان دجال گری و شیادی فرقه رجوی رنگ و بوی مذهبی به خود می گیرد . در این رابطه داعش و داعشیون باید بیایند برای مریم قجر عضدانلو و سران فرقه سر خم کنند ، لنگ بیندازند.و بیاموزند که چگونه باید به نام اسلام و قران ، خدا ، پیامبر خدا ، بر مردم و افراد اجاره ای از تیره و رنگ های مختلف سوار شد ، ان از ماه محرم و این از ماه رمضان که شیطان در مقابل این جماعت به حالت خم مانده است.

امسال هم مانند هر سال شو مذهبی مریم قجر در اور سوراواز در نوزده ماه می برابر با ۲۹ اردیبهشت و برابر با دوم ماه رمضان برگذار شد . مهمان های مذهبی همان مشتری های سابق هستند و مقداری بشتر شدند که تعدادی مشتری جدید هم دارند . حرف ها همان حرف های تکراری سابق است با مقداری سوس سرنگونی .

تحلیلی بر سخنرانی مریم قجر عضدانلو :

مریم قجر در سخنرانی خود موضوعاتی را مطرح می کند که سرتاسر متناقض می باشد که با هم موارد اصلی ان مرور می کنیم

مریم قجرمی گوید :

*  ( از خدای بزرگ می‌خواهم که برادران وخواهران ما در کشورهای خاورمیانه به‌ویژه ملت برادر ما سوریه را از جنگ و کشتار و ویرانی و از سلطه شوم ولایت فقیه رها کند. )
اولین سوال این است چرا اشاره ای به مردم یمن که به شدت زیر بمب باران قرار دارند ا ، چرا به مردم غزه که این روز ها به صورت وحشیانه کشته می شوند اشاره ای نمی کند ایا این مردمان در وهله اول انسان و بعد مسلمان نیستند ؟ چرا به عمد اسمی از این کشتار ها به زبان نمی اورد ؟

در جائی دیگر ادعا دارد که می گوید خدا میگوید :

* ( همه‌ ادیان گوهر واحدی دارند؛ و همه، بشر را به‌تقواپیشگی فرا می‌خوانند و همه هدف مشترکی دارند که رهایی انسان از غل و زنجیرهاست ) سوال اینجا است که اگر به رهائی انسان از غل وزنجیری که خداوند بشارت داده به چه دلیلی فرقه رجوی که وی سرکرده ان است نفرات خود را در غل و زنجیر و به زور تعهد و ….. در اسارت نگه داشته است .؟

و یا در جائی دیگر می گوید

* ( بله، انسان وقتی که فدا می‌کند و بها می‌پردازد، می‌تواند زنجیرها را از هم بگسلد. می‌تواند بر آنچه به‌او زیان می‌رساند، مسلط شود. و می‌تواند قوای طغیان‌گر را مهار کند. معنای تقوا همین است. این ارزش تنها متعلق به‌اسلام یا ادیان دیگر نیست؛‌ بلکه در فضیلت‌های بشری است )
باید از مریم قجر عضدانلو سوال کرد این اسیران در فرقه ، مادران پیر که در بستر بیماری التماس می کنند که فقط یک ساعت بتوانند با جگر گوشه گان خود صحبت کنند.چه فدا و بهائی را باید بپردازند تا اسیران بتوانند زنجیر ها را از هم بگسلند و مادران بتوانند برای یکساعت اخر عمری با جگرگوشه اش صحبت کند ایا این همان تقوا است که در اسلام شما ها وجود دارد ؟!

در ادامه می گوید :

*  ( مبارزه با رژیم ولایت فقیه و برافراشته نگهداشتن پرچم سرنگونی آن، با دادن چنین قیمت‌هایی امکان‌پذیر است؛ بهایی مانند قتل عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷، مانند ۱۴ سال محاصره و بازداشت خانگی در اشرف و لیبرتی همراه با کشتارها و موشک‌باران‌های پی‌درپی )

به راستی درست گفتند که شما مرز وقاحت را هم پشت سر نهاده اید سالیان به شما ها می گفتند که اشرف را تخلیه کنید و عراق راترک کنید و اصرار ، اصرار که نه میخواهید همه تان در همین عراق سرزمین امام حسین کشته شوید .حالا اسم ان را گذاشته اید محاصره و بازداشت خانگی در اشرف و لیبرتی . فی یا عجبا عجبا .
در جائی دیگر ادامه میدهد :

* ( ما آموخته‌ایم و معتقدیم که اسلام، از تحمیل هرگونه اجبار بی‌نیاز و بیزار است …. . اعتقاد و عدم اعتقاد به یک دین یا مذهب باعث هیچ امتیاز یا محرومیتی نیست )
باید در خق شما گفت ای دجالان و شیادان جنایت پیشه .شما اموخته اید و معتقد هستید که فقط با زور واجبار باید اسیران در تشکیلات خود رانگه دارید و هرکسی به خواسته شما سرتسلیم فرود نیاورد از تمامی حق وحقوق قانونی خود حتی در ان کشوری که مستقر است باید محروم بشود و به شدید ترین وجه مجازات شود .
و در جائی دیگر مریم قجر موضوعی را نشخوار می کند که سران داعش هم روی همان سوار بودند :

* ( ما از حقیقت اسلام دفاع می‌کنیم که براساس آزادی، حاکمیت مردم، نفی بهره‌کشی اقتصادی، و برابری زن و مرد است…)

خانم مریم قجر عضدانلو این نفی بهره کشی، برابری زن و مرد را سالیان سال در تشکیلات شما با گوشت و پوست لمس کردیم . تا دینش مسله بهره کشی را تا توانستید در تشکیلات فرقه گسترش دادید و برابری زن و مرد که دیگر چیزی نگوید شما درون تشکیلات خود مرد را مانند چهار پائی که تا می تواند باید بار بکشد تبدیل کردید و این دیدگاه را دارید .

و جالب ترین و مهترین نکته ای که مریم قجر بیان داشت ان هم از زبان پیامبر :

مزدور مریم رجوی و سوء استفاده از ما رمضان

مگر پیامبر اسلام نگفته بود که

به من ایمان نیاورده کسی که شب سیر بخوابد در حالی که همسایه‌اش گرسنه باشد؟ و مگر حضرت علی نبود که تنها غذای افطارش را به گرسنگان و مستمندان می‌بخشید؟

سفره رنگینی که شما در همین مهمانی چیده اید و لباس رنگینی که بر تن دارید . ایا گویای پیام پیامبر اسلام است ؟ ای ننگ بر شما ریا کاران و فریبکاران که شتر را بارش می بلعید به نام اسلام هزار یک جنایت می کنید . راه دور نمی رویم در همین کشور البانی که اسیران در فرقه مستقر هستند چه انهائی که جدا شده اند و چه انهائی که هم اکنون اسیر در بند هستند . ایا ان افراد در البانی همین سفره رنگین را دارند ؟ ایا اعضا معترض جدا شده در البانی هم هر شش ماه یک بار چنین سفره رنگین به خود می بینند ؟ ای ریا کاران که به نام خدا و اسلام و قران یک مشت مواجب بگیر را کرایه کردید که هدف شوم خود را پیش ببرید ننگ بر شما باد

در رابطه با ایات قرانی هم در این مهمانی بلغور کردند حتما دیگر دوستانی که عالم عربی و علم اسلام را دارند امید وارم هستم تحلیل کنند . می دانم که تمامی این ایات را طبق معمول اشتباه خوانده شده. و بر طبق مذاق خود تفسیر کرده اید مانند هر سال .

محمد کرمی
۲۰۱۸ / ۰۵ /۲۱

*https://www.maryam-rajavi.com/item/maryam-rajavi-ramadan-revolt-against-mullahs-religious-tyranny-iran

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید