علت این دعوت زود هنگام! (مریم رجوی و خیمه شب بازی سالانه ویلپنت)

0
1097

علت این دعوت زود هنگام! (مریم رجوی و خیمه شب بازی سالانه ویلپنت)

Mojahedin_Khalq_Paris_Carnaval_Terrorists_2صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و سوم می ۲۰۱۸:… پس شما  اعضای دربند مجاهدین را ازاین جهت شکنجه و شستشوی مغزی میکنید که بجای ایران درآلبانی زندگی میکنند وگرنه اگر پایشان به ایران برسد ، ازاین شکنجه ها وسربه نیست شدن ها خلاص خواهند شد؟؟!! شما که به جدایی دین ازدولت اعتقاد دارید ، این کار را درعراق وآلبانی انجام ندادید و آیا دلیل این … 

http://iran-interlink.org

علت این دعوت زود هنگام!

۰۲/۰۳/۱۳۹۷

کمیته ی برگزاری خیمه شب بازی های سالانه ی ویلپنت ، که یکی از دهها نام پرطمطراق باند رجوی یا سازمان مجاهدین خلق است ، زمانی متن دعوت نامه ی خود برای تجدید این عنتربازی های سالیانه را منتشر کرده  که برای اجرای آن ۴۰روزی است باقیمانده وچرا اینقدر زودتر ؟!

برای اینکه تمام جنجال سازی های اخیرش ، مفید به فایده نشده و درتبعیت از نظریه ی ” ازاین ستون به آن ستون فرجی است ، درزمانی که میداند درد مردم ایران این اتش بازی ها وفشفشه اندازی هانیست، تصور کرده که شاید این یکی که با جنجال بیشتری همراه خواهد بود ، تاثیراتی داشته باشد و اسرای گرفتار شده در کمپ ” مانز ” آلبانی را تکانی کم وبیش داده وبرای چند صباح دیگر، زمینگیرشان بسازد!

درقسمتی ازاین بیانیه ی مورد بحث میخوانیم :

” در شرایطی که قیام سراسری دیماه ۹۶، … تحولات شتابان اجتماعی، سیاسی و بینالمللی پس از قیام، میهن ما را در برابر آزمون تاریخی دیگری قرار داده است؛ کمیته برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت، شما را به مشارکت هر چه فعالتر در برپایی این گردهمایی در روز شنبه ۹تیر۱۳۹۷ (۳۰ ژوئن ۲۰۱۸) در پاریس، فرامیخواند “.

البته این صورت قضیه است وگرنه سرشاخه های مربوطه انتخاب شده اند وبلیط های گوناگون سفر را دربین مهاجرین بدبخت پخش کرده، اتاق های هتل ها رزرو میشود و روسپی های سیاسی و گاها جنسی بیگانه  درمتن حوادث قرار دارند وپول های توجیبی درحال پرداخت شدن است واین امر ربطی به ” مردم قهرمان ایران ” ندارد و لازم به صدور اطلاعیه ومخاطب قرار دادن آنها نبود!

درمورد تحولات بین المللی هم باید گفت که سیر جریان دریکسال گذشته نشان داد که شکاف بزرگی درجهان تک قطبی اتفاق افتاده ومیرود که با شکست قطعی آمریکا وعواملش در سوریه ، اولین نقطه ی عطف  قرن ۲۱ شروع به آغاز کردن نموده  که برای باند رجوی حکم سم مهلکی را دارد!!

درادامه ی این بیانیه ، آرزوهای مزورانه ی این باند چنین مطرح میشود :

” طرح ایرانی آزاد، بدون سرکوب و شکنجه و اعدام، براساس جدایی دین و دولت که در آن ولایت و سلطنت مطلقه فقیه با دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم ایران، جایگزین شود “.

پس شما  اعضای دربند مجاهدین را ازاین جهت شکنجه و شستشوی مغزی میکنید که بجای ایران درآلبانی زندگی میکنند وگرنه اگر پایشان به ایران برسد ، ازاین شکنجه ها وسربه نیست شدن ها خلاص خواهند شد؟؟!!

شما که به جدایی دین ازدولت اعتقاد دارید ، این کار را درعراق وآلبانی انجام ندادید و آیا دلیل این کار ، خاصیتی است که آب وهوا وخاک این دوکشور دارند وایران ندارد؟!

لطفا نام دیگر کشورهایی که این یا آن خاصیت را دارند ذکر کرده ویا برای راحتی کار ما ، آنها را دسته بندی کنید:

– کشورهایی که آب وخاکی مناسب برای سکولاریزم دارند.

– کشورهایی که بخاطر اوضاع جوی اش با انجام هرتغییراتی ، مستعد این وضع نخواهند بود!

سپس :

” طرح ایرانی غیراتمی و کانون صلح و دوستی در منطقه و جهان که در آن ثروت‌ها و ذخایر ملی ایران نه برای جنگ افروزی، بلکه برای رفاه و سعادت ملت و تحقق برابری و عدالت اجتماعی و آبادانی و محیط زیست زیباترین وطن هزینه شود “.

منظورتان انرژی اتمی است یا سلاح اتمی؟

این دو خیلی با هم فرق دارند و مشخص نکردن انواع آن، امری مشکوک است!!

ضمنا اگر غم سعادت مردم و رفاه وخوشبختی مردم ایران را دارید ، ازکشورهای دوستی مانند آمریکا، اسرائیل ، عربستان و … که دشمنی سرسختانه ای با عدالت اجتماعی و محیط زیست دارند ، انتقاد کنید واگر نپذیرفتند ، اعلام برائت ازآنها بکنید!

چون نمیکنید ، منتظر چه چیزی هستید واگر علت این انتظار را توضیح ندهید ، معلوم میشود که دروغ میگویید!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید